Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Volvo 850
Autor Wiadomość

Walle 
nieprzyzwoite zabawy


auto: e39
silnik:: WTF52OMG65
moc: niewyobrażalnakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Warschau

Wysłany: Czw 05 Sty, 2012   Volvo 850

Świruję na starość, ale zakochałem się w tym kanciaku, w kombi szczególnie. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym autem?

Ma kilka plusów:

- te nie walone nie rdzewieją wcale
- jest stosunkowo tanie i w zakupie i w serwisie
- ma zajebisty styl (robotniczo-nauczycielsko-niby fafarafa-wolnozawodowy)
- jest pojemne
- nienajgorzej wyposażone

Gdyby ktoś miał kiedyś z takim autem coś wspólnego - chętnie się dowiem ( a na Was w sumie w każdym temacie można liczyć, zapewne jest tu ekspert od Volvo ;D )

Interesuje mnie albo 2.5 20V 170KM , albo 2.3 turbo T5. I zagazować :]
TDI 140KM (silnik 5cylindrowy z A6) też jest spoko, ale znaleźć taki z przebiegiem realnym to chyba w Szwecji...

Tam było podobno nawet AWD. Wie ktoś jaki to rodzaj tego AWD?

P.S jak ze Szwecji sprowadzić auto? Tam podobno można się calutkiej, calusieńkiej historii dowiedzieć...
_________________
Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

ja się nie znam, ale T5R rządzi :>

Przeszłość szwedzkich samochodów sprawdzasz po numerze rejestracyjnym tutaj: https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Bart napisał/a:
T5R rządzi


+1
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Podalaczam sie, bo tez mi przeszedl przez mysl ostatnio ten samochod, tylko ja potrzebuje typowo ekonoma, wiec albo 2.0 z gazownia, albo 2.5 TDI. Do tego tempomat, hak, klima i mozna jezdzic z rajdowka po kraju :)
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Walle napisał/a:
albo 2.3 turbo T5. I zagazować


lepiej weź diesla.
szkoda takiego auta na gazownie.

850 super fura - kombi latały w wyścigach płaskich (niezły odlot) chyba w BTCC ale byc może w jakimś regionalnym pucharze, ale było na 100%
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Tomcat napisał/a:
2.5 TDI

polecam :) trwały i mało pali
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Walle napisał/a:
2.5 20V 170KM

Najlepsza opcja z benzynowych. Dzielnie znosi LPG, ale ta musi być lepsza. Najtańsze instalacje nie ogarniają.
Walle napisał/a:
TDI 140KM

Najlepsza opcja. Użytkowałem 850 z tym silnikiem - spalanie po mieście 7 litrów, w trasie nawet 5,5 :jupi: a raz właścicielowi teo auta udało się zejść poniżej 5, niespecjalnie się wysilając ;) Serwisuje do tego jednego taksówkarza z tym silnikiem i stuknęło mu 800 kkm i nadal jeździ :)
Walle napisał/a:
Tam było podobno nawet AWD. Wie ktoś jaki to rodzaj tego AWD?

Omijaj AWD z daleka. Jebie się jak matka z łobuzem.
Walle napisał/a:
le znaleźć taki z przebiegiem realnym to chyba w Szwecji...

w 20letnim samochodzie sprawdzasz czy przebieg jest prawdziwy? :lol2: Kup go po stanie technicznym :P

AAaa no i automaty mają minus że przeważnie skrzynie ciekną, a co za tym idzie, za chwilę się rozsypuje skrzynia ;)
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

WuRC 
sprzedam aparat Zorka 5


auto: 3/4 E46
silnik:: M54
moc: pieruńskakm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Paź 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Bart napisał/a:
ja się nie znam, ale T5R rządzi :>


850R było jeszcze bardziej mocarne z tego co pamiętam. Tyle, że nie lymyted edyszyn.



CHRZANEK napisał/a:


850 super fura - kombi latały w wyścigach płaskich (niezły odlot) chyba w BTCC ale byc może w jakimś regionalnym pucharze, ale było na 100%


Było, było :faja:

_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię.
 
 

Walle 
nieprzyzwoite zabawy


auto: e39
silnik:: WTF52OMG65
moc: niewyobrażalnakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Warschau

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Kuner napisał/a:
Walle napisał/a:
2.5 20V 170KM

Najlepsza opcja z benzynowych. Dzielnie znosi LPG, ale ta musi być lepsza. Najtańsze instalacje nie ogarniają.
Walle napisał/a:
TDI 140KM

Najlepsza opcja. Użytkowałem 850 z tym silnikiem - spalanie po mieście 7 litrów, w trasie nawet 5,5 :jupi: a raz właścicielowi teo auta udało się zejść poniżej 5, niespecjalnie się wysilając ;) Serwisuje do tego jednego taksówkarza z tym silnikiem i stuknęło mu 800 kkm i nadal jeździ :)
Walle napisał/a:
Tam było podobno nawet AWD. Wie ktoś jaki to rodzaj tego AWD?

Omijaj AWD z daleka. Jebie się jak matka z łobuzem.
Walle napisał/a:
le znaleźć taki z przebiegiem realnym to chyba w Szwecji...

w 20letnim samochodzie sprawdzasz czy przebieg jest prawdziwy? :lol2: Kup go po stanie technicznym :P

AAaa no i automaty mają minus że przeważnie skrzynie ciekną, a co za tym idzie, za chwilę się rozsypuje skrzynia ;)


Są podobno jakieś problemy z hamulcami? W wielu egzemplarzach nie działają i ciężko coś z tym poradzić. Wiesz coś o tym? :)

ABS?

Tam jest klima na stary czynnik?

Myślałem tylko o manualu raczej. Automaty w Volvo wiem, że nie są jakieś mega.

Pewnie, że kupowałbym po stanie technicznym, ale fajnie wiedzieć tak jakoś mniej więcej. Wolę wiedzieć, że ma 350 kkm niż mieć 150 kkm dla własnej satysfakcji...
_________________
Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Kuner czytajac Twoje opinie o volvo 850 mam wrazenie, ze to forum taksowkarskie a nie milosnikow samochodow ....

Ten diesel z "Audi" to z dostawczaka jest i tam jego miejsce, jak fura nie ma byc na taxi.

Najlepsze motory to oczywiscie te z turbina, choc fakt troche pala. Najmniej problemow jest z 2.3 wolonossakiem, raczej nie do zajechania. W tych z turbina tez nic sie nie dzieje. Brzmia fajosko bo to 5 garow. Ze zmodyfikowanym osprzetem siedzi w nowym focusie RS.

A w tym AWD to sie niby co psuje bo nie slyszalem o tych malowniczo opisanych awariach? Nic prostrzego sie chyba nie da wymyslic, to sprzeglo wiskotyczne, sie zagrzeje maz to zepnie tyl. Taki pierwowzo haldeksa tylko bez elektroniki zadnej.

Mozna tez szukac wersji po lifcie ktora sie nazywala S70/ V70 i to dopiero od tej wersji wtstepowalo awd. Ja mialem wersje V70 XC cross country, zajebongo fura, po 11 latach w sumie wszystko bylo nadal seryjne. Kupil odemnie gosc i zagazowal, teraz chyba chce sprzedac, naprawde warto, sam moze kupie.

Hamulce jak na klase reszty sa istotnie fatalne.

Jedyny awaryjny element to zamki, mnie wkurwialy i daltego sprzedalem.

Fajniejsza jest jednak tylnonapedowa 900tka turbo :)
 
 

Walle 
nieprzyzwoite zabawy


auto: e39
silnik:: WTF52OMG65
moc: niewyobrażalnakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Skąd: Warschau

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Większość twierdzi, że właśnie 850 jest lepszym wyborem niż s/v 70. Niby solidniejsze auto. Nie znam się jakoś mega na Volvo. Powtarzam opinie.

850 TDI silnik ma z dostawczaka, ale osiągi - 9,2 do setki - jak najbardziej osobowe. Poza tym robi imponujące przebiegi. Tutaj słyszłem same dobre opinie... Tyle, że traktor.

2.3 wolnossące w 850? Chyba nie było....


900 z turbo ma mój dobry kumpel - Volvo 960 B204FT - zresztą podobno na sprzedaż, też ciekawe auto....
_________________
Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Walle napisał/a:
Większość twierdzi, że właśnie 850 jest lepszym wyborem niż s/v 70. Niby solidniejsze auto. Nie znam się jakoś mega na Volvo. Powtarzam opinie.

niczym sie nie roznia jesli chodzi o jakosc wykonania, i technologie, sa ludzie, ktorzy twierdza, ze volvo sie skonczylo na modelu 900, sa ktorzy twierdza, ze na moelu 850/s-v70, a sa ktorzy twierdza ze na s60/80/v70 bo to byla ostatnia plyta podwoziowa volvo a nie forda.

850 TDI silnik ma z dostawczaka, ale osiągi - 9,2 do setki - jak najbardziej osobowe. Poza tym robi imponujące przebiegi. Tutaj słyszłem same dobre opinie... Tyle, że traktor.

uczciwie to z nowym osprzetem ten motor jeszcze w Tuaregu chodzil, ale nie lubie VW diesli jakos. Pozatym dzis raczej 99% jest zajechanych strasznie i nie warto. Ogolnie trzeba szukac aut od pasjonatow, kolekcjonerskich albo po remontach, bo to stare auta sa.

2.3 wolnossące w 850? Chyba nie było...., moze formalnie to 2,4 bylo.


900 z turbo ma mój dobry kumpel - Volvo 960 B204FT - zresztą podobno na sprzedaż, też ciekawe auto....


moje 240 bazuje na takim motorze (B240GT), to byly najmocniejsze tylnionapedowe volva z 16 zaworowymi glowicami coswortha. Niestety mialy tez sporo fuckupow, dzis raczej dla pasjonatow. Moj silnik ma inny blok, zeby uniknac pompy oleju w bloku i miec natrysk na denka.

Kupowanie w szwecji to oczywiscie dobry pomysl, uczciwy narod.

Kiedys z nami w kosza gral kogos znajomy (Majka?), ktory mial zadbane bodaj 850t5r w wersji 2 litrowej "wloskiej" w automacie, rewelacyjnie jezdzilo.

Jesli chodzi o 850 to dla mnie idealem jest 850R w kolorze bladozoltym.
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Walle napisał/a:
Są podobno jakieś problemy z hamulcami? W wielu egzemplarzach nie działają i ciężko coś z tym poradzić. Wiesz coś o tym? :)

ABS?

Nie spotkałem się.
Walle napisał/a:

Tam jest klima na stary czynnik?

od 93 roku jest obowiązek nowego czynnika więc w każdym jest r134a, a czy były modele z r12 to nie wiem bo nigdy się nie spotkałem.
pcs napisał/a:
Kuner czytajac Twoje opinie o volvo 850 mam wrazenie, ze to forum taksowkarskie a nie milosnikow samochodow ....

jak bym to powiedział po pijaku: "jakiś problem masz"? :rotfl:
Wyraziłem swoją opinię na temat typowego dupowozu, a forum jest chyba o hot heczach jeśli już się siebie czepiamy. Dla mnie Volvo 850 to wół roboczy, a nie auto do którego warto pałać miłością. ma być tanio i wygodnie w miare ;D
Cytat:

Większość twierdzi, że właśnie 850 jest lepszym wyborem niż s/v 70. Niby solidniejsze auto. Nie znam się jakoś mega na Volvo. Powtarzam opinie.

też wielokrotnie to słyszałem, zdania nie mam bo nigdy nie miałem 70tki, a w warsztacie mechanicznie oba auta były okej. W 70 tkach spotkałem sie z problemem sterownika centralnego zamka czy sterowania fotelami, co występowało także w moim s80 :)
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 

Koto 
plotki... plotki...


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6
moc: 103km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Cieszyn

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Moja opinia wiele nie pomoże ale kiedyś jeździłem trochę takim czołgiem w zimie, super fura, nie pamiętam w ogóle co to za silnik był ale jeździło się za.jebiście :) A jak się to ustawiało bokiem na śniegu, rewelacja ;)
_________________
Loud pipes save lives!
 
 
 

itr 911 
szukam przystojnego blondyna


auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Skąd: Waw/Chełm

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

No to i ja dorzucę trzy grosze bo zrobiłem 850 sporo kilosów jako szczeniak (a więc nie oszczędzałem go ;D ) bo mój Tatko miał dwie sztuki i jedna do dzisiaj!!!

To autko poprostu ma klimat :faja: Stylistyka ponadczasowa bo moim zdaniem nawet dzisiaj machy nie trąca!
Jakość wykonanie (trwałość) to poziom merca 124 a nie współczesnych aut.

Pierwszy był z początku produkcji 1992 i skończył żywot 2008 z przelotem 560tyś km!!!
Auto jednak miało przeszłość wypadkową i pojawiała się ruda, ale i tak ciężko szła jej konsumpcja :lol2:

Obecne pochodzi z ostatniego roku produkcji czli 1996 (pozniej s,v 70) i to jest dopiero rodzynek!
Motor jak w poprzednim czyli 2.5 bena 170km, ale w automacie, bezwypadek 100% (osobiście go szukałem prawie rok na 60 urodziny Tatka bo oznajmił, że innego auta nie chce i do drewnianej jesionki chce tylko tym jeździć).
Przelot 230tysi, nie bierze grama oliwy, wyposażenie jak w s-klasie i to wszystko za 8tysia ;D

Co brać? Ważne aby nie był walony! Modele bez przygód nigdy ruda nie ruszy a blacha jest tak gruba (przez co cała konstrukcja auta) że...Tatko wjechał w KONIA!!! i do wymiany była maska błotnik i reflektor...KUŃ...świeć Panie nad jego duszą:(

Silnik tylko 2.5, 170km!!! najlepiej z manualem (automat mega wolny, więcej pali).
Te motory to legenda volvo i "lubią" gaz jak już ktoś się zdecyduje.

Zawieszenie bardzo trwałe, proste w naprawie (pękają poduszki górnego mocowania amora, i wybijają się gumy w belce)
Problem to łożyska bo nie ma możliwości wymiany samych tylko całe piasty!!!

Prowadzi się jak na autko z 20 letnim stażem super !!! Nie kładzie się w zakrętach, ale i zawias ma tą sztywność więc mega komfortu tu nie zaznasz.

Zdarzają się jakieś drobne usterki elektryczne (np podświetlenie komputera pokładowego) ale to pierdoły.

No to się rozpisałem, ale poprostu uwielbiał to autko i mam do niego sentyment :*

Obecnie jeżdżę m3 e46...a jak jestem u Ojca to lubię sobie pojeździć volvinką więc coś w niej musi być :lol2:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12