Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 14 Sty, 2012   

Czyli że tak jest źle?
 
 
 

radzio 
ugryż mnie w suta


auto: evo srevo
silnik:: 4g63t
moc: 350km
Dołączył: 11 Sty 2012
Skąd: bialystok

Wysłany: Sob 14 Sty, 2012   

Wyglada na to ze jest git
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 14 Sty, 2012   

W sumie nie ogarniam jak to można założyć inaczej, w sensie inaczej sie przecież nie da.
_________________
 
 
 

radzio 
ugryż mnie w suta


auto: evo srevo
silnik:: 4g63t
moc: 350km
Dołączył: 11 Sty 2012
Skąd: bialystok

Wysłany: Sob 14 Sty, 2012   

Niektorzy zakladaja korektor Za lapa,
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

No bo po co ograniczać siłę ręcznego ? :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy przed czy za. Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę, albo korektor i tak przytnie moc na tylne koła. Tak to rozumiem, może źle. :] Nie skupiałem się nad tym.
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

GeKo napisał/a:
Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę,


no właśnie nie, bo przecież łapa ma swoja pompkę, wiec jak będzie za korektorem to wtedy robi ciśnienie takie jak może. a jak jest przed to wtedy pompka robi swoje Cieśninie ale jeszcze korektor je weryfikuje :)

przynajmniej tak ja to prostolinijnie rozumiem.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

Cytat:
Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy przed czy za. Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę, albo korektor i tak przytnie moc na tylne koła. Tak to rozumiem, może źle. :] Nie skupiałem się nad tym.


Janusz napisał/a:
no właśnie nie, bo przecież łapa ma swoja pompkę, wiec jak będzie za korektorem to wtedy robi ciśnienie takie jak może. a jak jest przed to wtedy pompka robi swoje Cieśninie ale jeszcze korektor je weryfikuje :)


+1
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 19 Sty, 2012   

Jest jakaś alternatywa dla wilwooda z dźwignią? Ewentualnie gdzie dostanę taniej niż w re5pekcie? :>
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 19 Sty, 2012   

Kenet napisał/a:
Jest jakaś alternatywa dla wilwooda z dźwignią? Ewentualnie gdzie dostanę taniej niż w re5pekcie? :>


jak chciałem pół roku temu wilwooda z dźwignią to nigdzie nie było...
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 21 Sty, 2012   

Jak odpowietrzyć pompę hamulcową w clio 3, bo chyba zapowietrzyliśmy przy wymianie przewodów hamulcowych na stalowy oplot, bo od momentu wymiany przewodów auto lekko mi ściąga i pedał twardnieje dopiero przy 2 zapompowaniu
_________________
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 21 Sty, 2012   

Mrozu, Uuuu to CLIP się może przydać.
_________________
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 21 Sty, 2012   

No właśnie też mi się gdzieś o uszy obiło, że bez Clipa nie odpowietrzę tylko zastanawiam się dlaczego? Zawory w pompie nie puszczą?
_________________
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 21 Sty, 2012   

W C2 VTS swoim tak miałem... cała procedura była. Otwierał kolejne zawory i mówił kiedy wciskać hebel a kiedy puszczać.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 21 Sty, 2012   

No dobra to muszę podbić do reno, ciekawe ile mnie skasują
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8