auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012
Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy przed czy za. Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę, albo korektor i tak przytnie moc na tylne koła. Tak to rozumiem, może źle. Nie skupiałem się nad tym.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę,
no właśnie nie, bo przecież łapa ma swoja pompkę, wiec jak będzie za korektorem to wtedy robi ciśnienie takie jak może. a jak jest przed to wtedy pompka robi swoje Cieśninie ale jeszcze korektor je weryfikuje
Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy przed czy za. Bo albo już z korektora pójdzie mniejsza siła na łapę, albo korektor i tak przytnie moc na tylne koła. Tak to rozumiem, może źle. Nie skupiałem się nad tym.
Janusz napisał/a:
no właśnie nie, bo przecież łapa ma swoja pompkę, wiec jak będzie za korektorem to wtedy robi ciśnienie takie jak może. a jak jest przed to wtedy pompka robi swoje Cieśninie ale jeszcze korektor je weryfikuje
auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 21 Sty, 2012
Jak odpowietrzyć pompę hamulcową w clio 3, bo chyba zapowietrzyliśmy przy wymianie przewodów hamulcowych na stalowy oplot, bo od momentu wymiany przewodów auto lekko mi ściąga i pedał twardnieje dopiero przy 2 zapompowaniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach