Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Końcówka tłumika
Autor Wiadomość

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   Końcówka tłumika

Zastanawiałem się, czy jeśli chciałbym zmienić sobie końcówkę tłumika, ze stockowej na jakąś bardziej dźwiękodajną, to czy jeśli mi się odechce głośnego wydechu, to bezproblemowo mogę wrócić do stocka :?:
Bo np jak ktoś by chciał kupić, to często woli fabryczny, cichy wydech... a na jakiś czas ja bym chciał coś warczące...
Jeśli wiecie o co mi chodzi, to plizzz napiszcie krótko i treściwie jak to wygląda ;) :564:
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

krotko i tresciwie
zmieniasz koncowy-gowno daje i buczy=wies
zmieniasz caly wydech-odetkany silnik i naturalny dzwiek= :)
Ostatnio zmieniony przez Niemy Pią 09 Mar, 2007, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

sharxhunter napisał/a:
Zastanawiałem się, czy jeśli chciałbym zmienić sobie końcówkę tłumika, ze stockowej na jakąś bardziej dźwiękodajną, to czy jeśli mi się odechce głośnego wydechu, to bezproblemowo mogę wrócić do stocka
Bo np jak ktoś by chciał kupić, to często woli fabryczny, cichy wydech... a na jakiś czas ja bym chciał coś warczące...
Jeśli wiecie o co mi chodzi, to plizzz napiszcie krótko i treściwie jak to wygląda


a czemu nie ? jeśli nie będziesz zmieniał mocowań ani piłował zderzaka pod nowy kształt to nie widze problemu... tylko po co ? dla samego dźwięku ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

kup sobie jakieś badziewie z allegro za 200 zł i będziesz miał pierdzenie. Albo jak masz jakiś stary tłumik to po prostu go wydłub - miałem kiedyś devila końcowego wydłubanego z rurką 90mm i powiem ci że pierdział tak przeraxliwie głośno że sam się siebie bałem
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

cały wydech= sporo kasy--> planowana sprzedaż samochodu = średnio mądrze...
nie wiem po co... ot tak pomyślałem żeby coś odmienić... :P
 
 
 

BARANMC
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

sharxhunter, KOncowki to słąby temat, lepiej juz spolerowac tą co masz, ja wychodze z takiego załozenia ze albo cały wydech albo nic, no chyba ze jakąs naprawde super i oczywiscie przyspawac w 2-3 miejscach bo albo zgubisz albo ci ukradną
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

Chcesz zaoszczędzić i nie mieć kłopotów z późniejszą odsprzedażą auta to poszukaj może gdzieś na ebayu jakiegoś koncowego tłumika irmshera. W ogłoszeniu będzie ładnie wyglądała nazwa fabrycznego tunera, a Ty będziesz miał spokój z wymienianiem wydechu przed sprzedażą.
 
 

BARANMC
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

szymlorek, IRMSHER super ,tylko ceny powalają na kolana ,mozna tez samemu dospawac fajną koncoweczke z nierdzewki, i po kłopocie
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

panowie - temat o końcówkach jest mało hot

shark - jak sprzedajesz to nie pakuj kasy bo to bez sensu.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

czyli zostaje stock... anyway dzięki za odpowiedzi ;)
 
 
 

BARANMC
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

sharxhunter, wypoleruj ją!!!!!!!!!!!!!!
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

jako że ja jestem ułomny i z majstrowanie przy samochodzie to sibie tak a to koła zmienie, a to dywaniki wytrzepie, to powiedz jak :P
 
 
 

BARANMC
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

Jedyne rozwiazanie to jechane recznie bo na mimosrod nie ma tam miejsca:
papier wodny 400/600/800/1200/1500/2000, woda i jechane, koncowy połysk robisz Auto Maxem ,ale do tego lepiej odpalik wiertare w filcem, i bedzie malinka .A jaka pozniej wprawa w ,,robotkach recznych,, hehehehhehe :564:
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 09 Mar, 2007   

Cytat:
pierdział tak przeraxliwie głośno że sam się siebie bałem

buehehehehhe
 
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Mar, 2007   

sharxhunter, nie kombinuj. Albo dedykowany tłumik do wozu (Supersprint, Remus, itp.) albo cały układ, albo nic. Wtedy jest szansa że nie zabije cię grom dziwekowy na autostradzie.
Natomiast jeśli chcesz miec "performance" to zrób z kwasówki, przelotowe tłumiki, i gwarantuję że nie bedziesz szybciej podróżował jak 140 km/h :556:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 8