Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007 Końcówka tłumika
Zastanawiałem się, czy jeśli chciałbym zmienić sobie końcówkę tłumika, ze stockowej na jakąś bardziej dźwiękodajną, to czy jeśli mi się odechce głośnego wydechu, to bezproblemowo mogę wrócić do stocka
Bo np jak ktoś by chciał kupić, to często woli fabryczny, cichy wydech... a na jakiś czas ja bym chciał coś warczące...
Jeśli wiecie o co mi chodzi, to plizzz napiszcie krótko i treściwie jak to wygląda :564:
Zastanawiałem się, czy jeśli chciałbym zmienić sobie końcówkę tłumika, ze stockowej na jakąś bardziej dźwiękodajną, to czy jeśli mi się odechce głośnego wydechu, to bezproblemowo mogę wrócić do stocka
Bo np jak ktoś by chciał kupić, to często woli fabryczny, cichy wydech... a na jakiś czas ja bym chciał coś warczące...
Jeśli wiecie o co mi chodzi, to plizzz napiszcie krótko i treściwie jak to wygląda
a czemu nie ? jeśli nie będziesz zmieniał mocowań ani piłował zderzaka pod nowy kształt to nie widze problemu... tylko po co ? dla samego dźwięku ?
kup sobie jakieś badziewie z allegro za 200 zł i będziesz miał pierdzenie. Albo jak masz jakiś stary tłumik to po prostu go wydłub - miałem kiedyś devila końcowego wydłubanego z rurką 90mm i powiem ci że pierdział tak przeraxliwie głośno że sam się siebie bałem
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
cały wydech= sporo kasy--> planowana sprzedaż samochodu = średnio mądrze...
nie wiem po co... ot tak pomyślałem żeby coś odmienić...
BARANMC [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
sharxhunter, KOncowki to słąby temat, lepiej juz spolerowac tą co masz, ja wychodze z takiego załozenia ze albo cały wydech albo nic, no chyba ze jakąs naprawde super i oczywiscie przyspawac w 2-3 miejscach bo albo zgubisz albo ci ukradną
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
Chcesz zaoszczędzić i nie mieć kłopotów z późniejszą odsprzedażą auta to poszukaj może gdzieś na ebayu jakiegoś koncowego tłumika irmshera. W ogłoszeniu będzie ładnie wyglądała nazwa fabrycznego tunera, a Ty będziesz miał spokój z wymienianiem wydechu przed sprzedażą.
BARANMC [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
szymlorek, IRMSHER super ,tylko ceny powalają na kolana ,mozna tez samemu dospawac fajną koncoweczke z nierdzewki, i po kłopocie
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
panowie - temat o końcówkach jest mało hot
shark - jak sprzedajesz to nie pakuj kasy bo to bez sensu.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
czyli zostaje stock... anyway dzięki za odpowiedzi
BARANMC [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
sharxhunter, wypoleruj ją!!!!!!!!!!!!!!
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
jako że ja jestem ułomny i z majstrowanie przy samochodzie to sibie tak a to koła zmienie, a to dywaniki wytrzepie, to powiedz jak
BARANMC [Usunięty]
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
Jedyne rozwiazanie to jechane recznie bo na mimosrod nie ma tam miejsca:
papier wodny 400/600/800/1200/1500/2000, woda i jechane, koncowy połysk robisz Auto Maxem ,ale do tego lepiej odpalik wiertare w filcem, i bedzie malinka .A jaka pozniej wprawa w ,,robotkach recznych,, hehehehhehe :564:
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pią 09 Mar, 2007
Cytat:
pierdział tak przeraxliwie głośno że sam się siebie bałem
buehehehehhe
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Sob 10 Mar, 2007
sharxhunter, nie kombinuj. Albo dedykowany tłumik do wozu (Supersprint, Remus, itp.) albo cały układ, albo nic. Wtedy jest szansa że nie zabije cię grom dziwekowy na autostradzie.
Natomiast jeśli chcesz miec "performance" to zrób z kwasówki, przelotowe tłumiki, i gwarantuję że nie bedziesz szybciej podróżował jak 140 km/h :556:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach