auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008
CHRZANEK napisał/a:
GeKo napisał/a:
Brak równych wolnych obrotów= do tego nie jest konieczny wałek zeby zgubić obroty, wystarczy duża dawka paliwa, i auto na wolnych sie zalewa i gubi obroty
Do tego maxymalnie odelżone koło zamachowe też nie pomaga.
Poza tym jeżeli cokolwiek zaczyna się dziać dopiero jak wstanie turbina (strzelam że 3000rpm) to nikogo nie obchodzi co sie dzieje poniżej tego momentu.
Turbo raczej wstaje baaardzo wcześnie, bo maksymalne obroty w Nkach są jak w dieslach około 4600 dopiero na ostatnim biegu ciągnie się do końca.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008
GeKo: pewnie masz racje że wcześniej.
Tak palnąłem z tymi 3000rpm. Może to w rajdówce jest 2000rpm, ale podejrzewam że na to co jest poniżej (czyli zakres 0-2000rpm) stroiciele zwyczajnie zwieszają halabardę.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
GeKo: pewnie masz racje że wcześniej.
Tak palnąłem z tymi 3000rpm. Może to w rajdówce jest 2000rpm, ale podejrzewam że na to co jest poniżej (czyli zakres 0-2000rpm) stroiciele zwyczajnie zwieszają halabardę.
Wrecz przeciwnie, gdyby calkowicie olali co sie dzieje nizej to turbo by wstawalo duzo pozniej.
Mysle ze bardzo sie przykladaja do tego zakresu.
Brak równych wolnych obrotów= do tego nie jest konieczny wałek zeby zgubić obroty, wystarczy duża dawka paliwa, i auto na wolnych sie zalewa i gubi obroty
no wlasnie:d czyli problem strojenia... ja tam mam zdanie, ze wiekszosc rajdowek w polsce jest niewystrojona...
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012
rabarbar napisał/a:
M napisał/a:
rabarbar napisał/a:
no to ile???
Raczej to Ci nic nie da. Jak wsadzisz tłusty wałek to tak.
znaczy ponad czysta??
Ponad serię
Jak chcesz uzyskać 10koni to nie ma sensu kupować standalone
Ale np zrobić 100koni z litra to już warto.
Wszystko kwestia budżetu.
_________________ Samochody to ZUO!
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012
chodziło mi o wałek ponad 300 st
Więcej niz 10 KM to juz mam (ile cholera wie,były własciciel twierdzi ze ze 140,jego brat że ze 150),auto na wiosne będzie strojone na det3,i tak sie zastanawiam czy przyszłosciowo moze kupic to SA,i czy na tym wałku co jest ugra sie cos więcej niz na det3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach