Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego Stand alone a nie Piggy back
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
GeKo napisał/a:
Brak równych wolnych obrotów= do tego nie jest konieczny wałek zeby zgubić obroty, wystarczy duża dawka paliwa, i auto na wolnych sie zalewa i gubi obroty


Do tego maxymalnie odelżone koło zamachowe też nie pomaga.
Poza tym jeżeli cokolwiek zaczyna się dziać dopiero jak wstanie turbina (strzelam że 3000rpm) to nikogo nie obchodzi co sie dzieje poniżej tego momentu.


Turbo raczej wstaje baaardzo wcześnie, bo maksymalne obroty w Nkach są jak w dieslach około 4600 dopiero na ostatnim biegu ciągnie się do końca.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

GeKo: pewnie masz racje że wcześniej.
Tak palnąłem z tymi 3000rpm. Może to w rajdówce jest 2000rpm, ale podejrzewam że na to co jest poniżej (czyli zakres 0-2000rpm) stroiciele zwyczajnie zwieszają halabardę.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
GeKo: pewnie masz racje że wcześniej.
Tak palnąłem z tymi 3000rpm. Może to w rajdówce jest 2000rpm, ale podejrzewam że na to co jest poniżej (czyli zakres 0-2000rpm) stroiciele zwyczajnie zwieszają halabardę.


Wrecz przeciwnie, gdyby calkowicie olali co sie dzieje nizej to turbo by wstawalo duzo pozniej.
Mysle ze bardzo sie przykladaja do tego zakresu.
_________________
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 15 Lis, 2008   

GeKo napisał/a:

Brak równych wolnych obrotów= do tego nie jest konieczny wałek zeby zgubić obroty, wystarczy duża dawka paliwa, i auto na wolnych sie zalewa i gubi obroty



no wlasnie:d czyli problem strojenia... ja tam mam zdanie, ze wiekszosc rajdowek w polsce jest niewystrojona...
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

Nie wiem czemu jeszcze nikt na forum o tym nie pisał a colin się nie chwalił.

http://www.ecumaster.com/...Prezentacja.pdf

W skrócie pierwsze polskie stand alone - cena poniżej 2k
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

Czekaliśmy aż to ogłosisz! :D
A tak poważnie to mega mistrz za takie pieniądze :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

Raczej 2k, i póki co nie nie będzie obsługiwać elektronicznych przepustnic, ale czekam :)
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

hhmmm....a u mnie to by sie dało cuś więcej na tym ugrać
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

rabarbar napisał/a:
hhmmm....a u mnie to by sie dało cuś więcej na tym ugrać


Pewnie tak bo można też kręcić zapłonem :)
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

no to ile???
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

rabarbar napisał/a:
no to ile???

Raczej to Ci nic nie da. Jak wsadzisz tłusty wałek to tak.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

M napisał/a:
rabarbar napisał/a:
no to ile???

Raczej to Ci nic nie da. Jak wsadzisz tłusty wałek to tak.


znaczy ponad czysta??
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

rabarbar napisał/a:
M napisał/a:
rabarbar napisał/a:
no to ile???

Raczej to Ci nic nie da. Jak wsadzisz tłusty wałek to tak.


znaczy ponad czysta??

Ponad serię :)
Jak chcesz uzyskać 10koni to nie ma sensu kupować standalone :)
Ale np zrobić 100koni z litra to już warto.
Wszystko kwestia budżetu.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

chodziło mi o wałek ponad 300 st
Więcej niz 10 KM to juz mam (ile cholera wie,były własciciel twierdzi ze ze 140,jego brat że ze 150),auto na wiosne będzie strojone na det3,i tak sie zastanawiam czy przyszłosciowo moze kupic to SA,i czy na tym wałku co jest ugra sie cos więcej niz na det3
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

GeKo napisał/a:
Raczej 2k, i póki co nie nie będzie obsługiwać elektronicznych przepustnic, ale czekam :)


+1

Grzesiu, rozmawiałeś z producentem kiedy może to nastąpić?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9