jak masz progi itp do wymiany to szukaj innej budy.. e30 to nie jest jakieś mega stare auto żeby warto było się pakować w grubsze roboty, w rozsądnych pieniądzach kupisz auto wymagające tylko kosmetyki...
Moje auto było naprawdę ok, a i tak jak się poczyściło poskrobało to znalazło się mnóstwo pierdółek do zrobienia...
W takim co na pierwszy rzut oka wygląda średnio to okazuje się, że jest pół auta do wymiany...;/
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 30 Sty, 2012
Apropo czyjejś poprzedniej wypowiedzi, że lepiej kupić całą, nieruszaną budę - tak prosto jest w przypadku E30? Bo w przypadku CRX`a, choć ma lekko koło 25 lat jest to praktycznie niemożliwe - albo bite, albo ch.ujowo zrobione - a budy w dobrym stanie nie sa praktycznie na sprzedaz.
E30 z dobrą budą można kupić bez większych problemów w "szerokiej lampie", czyli po wrześniu 1987, w wąskiej lampie powoli zaczyna być ciężko, ale wszystko jest kwestią pieniędzy. Najlepiej za granicami naszego kraju.
Ładna i zdrowa, seryjna BMW E30 - 7-12, czasem 14 tysięcy w zależności od silnika. Wczoraj kumpel sprzedał śliczne, zdrowe 316i automat za bodajże 8.500 PLN.
Moje BMW E30 Touring, które sprzedałem jakieś 2 miesiące temu - było super zdrowe
, sprzedałem za niecałe 7.000 pln.
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Pon 30 Sty, 2012
Maciński Marian. Blacharstwo i lakiernictwo pojazdowe
Modlińska 225, Warszawa
22 614 44 29
robią wszystko i bardzo porządnie
np; porsche i ferrari Klass-a
mojego ex golfa chłopaki z arkusza blachy zrobili sami reperaturki progów , a wyglądały tak jak by ktoś je buchną z fabryki VW dosłownie dzień wcześniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach