Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Felgi
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012   

kiedys Vlodziu ;) pisal ze mial sporo reklamacji na te kola e podobno gibkie i gitkie i ze ogolnie lipa ;)
_________________
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Kwi, 2012   

tez tak słyszałem ale podobno tylko jedna z parti tych felg była trefna,możlwe ze to bzdura ale fele przez kilka lat jezdził w cięzkim c5 i są proste,więc w ważącej połowe tego 205 powinny dac rade,a gdyby nie dały i sie pogieły to trudno,zapłaciłem za nie 360 lub 380 pln,wiec oddam na złom i odzyskam 1/3 wartosci
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

kubas napisał/a:
vitesse napisał/a:
magnezowych



:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:





ten który nie wygląda na takiego jak ci się wydaje upala na takich :)


to jaki to stop ?
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Sam badałem temat parenascie dni wstecz, przekopałem fora w UK to sie bede madrzył, uwaga :rotfl:

Felga aluminiowa Citroen C5, 6x15, ET18, waga (4.7, 4.8, 4.9 - zaleznie od zródła) ogolnie <5kg.
Faktycznie, była niemiła sytuacja z tymi kółkami, citroen nawet ogłosił akcje naprawcza i wymieniali wadliwe felgi, chodziło o to ze czesc z nich lubiała pekac przy otworach srub. Oczywiscie wadliwe felgi wymieniano - utylizowano, a włascicielom zakładali druga serie felg - juz poprawionych. Rozpoznać felgi dobre od złych mozna jedynie po numerze partii znajdujacym sie na zewnetrznym rancie (wizualnie nie róznią sie niczym trefna wersja od poprawionej), dokładnie tym:

W numerze seryjnym: 6J15H2 ET18 KPZ PS815011 N4R 26 18 07 03 10018 zwracamy uwage jedynie na pogrubione cyfry, pierwsza wersja felg-ta która peka ma numer: PS815008, a druga wersja-poprawiona ma numer jak powyzej: PS815011. I to cała filozofia. Przy szukaniu felg polecam prosić sprzedajacego o podanie całego oznaczenia numeru na rancie. ;) jest rowniez koło własciwie blizniacze do tego ale stalowe - rozni sie tym ze nie ma w oznaczeniu KPZ (miejsce produkcji) :)
Ja felgi mam juz u siebie, nie chce mi sie wierzyć ze to moze być az tak lekkie, jak zakładali opony na wulkanizacji to kazdy spec musiał sobie podniesc i ocenić według siebie z czego wykonana :rotfl:

Aaa i jeszcze jedno, dlaczego POLSKA jest mistrzem POLSKI??
Tak jak napisałem wyzej, felgi wymieniał Citroen, stare zabierał do utylizacji a zakładał nowe. A o tym, ze utylizacja przebiegała pomyslnie niech swiadczy fakt, ze na 4 komplety jakie znalazłem - 3 nie powinny wogole znajdowac sie na rynku wtórnym :lol2:
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Polska mistrzem Polski, pomyśl o samochodach w których skończyła się już gwarancja i które nie trafiły już do ASO na ww. akcję :]
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

zrozumiałbym to gdyby na 4 znalezione komplety jeden był zły, ale nie 3.. :]
Moze moja próba badawcza nie jest zbyt wielka ale uwierz mi ze nie szukałem tych lipnych, po prostu na 4 niepowiazane ze soba partie na jakie trafiłem 3 to była lipa.. Co nie znaczy ze na 100 sprawdzonych partii musi być 75 "lewych". Tak czy siak nie zmienia to faktu ze to duzo..
Poza tym jesli jest co trefnego w aucie to raczej nie ma znaczenia czy auto jest po gwarancji czu nie.. Jesli kupiłes auto, skonczyła ci sie gwarancja i po roku od tego okazuje sie ze jezdzisz na łamiacych sie felgach to wydaje mi sie, ze musza ci je wymieniać skoro to jest wina producenta, koła były załozone od nowosci w aucie.
Idac tym tropem jesli kupiłeś auto w 2003 roku na lipnych felgach to ci ich nie wymienia i mozesz sie zayebac bo jestes po gwarancji poł roku, a komus kto kupił w 2004 roku na tym samym gownie wymienia zeby sie nie zayebał... to chyba cos nie tak.. o_O
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

jarek-malopolska napisał/a:
Poza tym jesli jest co trefnego w aucie to raczej nie ma znaczenia czy auto jest po gwarancji czu nie..


Po to są akcje serwisowe, ale jeśli nie pojawisz się w ASO, a dużo samochodów po gwarancji omija ASO to nikt Cię tam nie zaprosi, tymbardziej jak nie jesteś pierwszym właścicielem.
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Sob 14 Kwi, 2012   

Cytat:
to jaki to stop ?

na pewno nie magnezowy, najczęściej używa się stopów AlSi albo AlSiMg (AK7, AK9, AK11), tam jest do 1% magnezu, więc ciężko mówić o stopach magnezowych
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

Yebał to pies, kto wymieniał na gwarancji a kto nie, mam na to wyebane ;) Wazne ze wiemy o ktory sie numer rozchodzi i jak odroznic dobre felgi od złych, o to tu chodzi ;)
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   


xD
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

:rotfl:
 
 
 

korek171 
pełna synchronizacja

auto: 2x Citroen saxo
silnik:: 2x 1.6 16v
moc: 2x ???km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2011
Skąd: Pisarzowice

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

jarek-malopolska i reszta, wiecie coś więcej nt wytrzymałości tych pozmianowych felg?? - bedzie się to nadawało na jakieś upalańsko?? Bo chciałem teraz brać kpl toyo w 14, ale skoro można dużo zyskać na wadze i mieć w 15 to czemu by nie :)
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

Guru Kubas twierdzi ze sie nadadzą,podobno na łeście sporo fur na tym upala.Ja narazie zaliczyłem tylko jedno upalanie na nich,i troche polatałem po okolicznych dziurach i jakiś szutrach,oznak pękania nie widać
 
 

korek171 
pełna synchronizacja

auto: 2x Citroen saxo
silnik:: 2x 1.6 16v
moc: 2x ???km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2011
Skąd: Pisarzowice

Wysłany: Nie 15 Kwi, 2012   

rabarbar napisał/a:
oznak pękania nie widać


Dzięki

A z obręczy nie robi się świderek :rotfl:
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 16 Kwi, 2012   

Będzie dobrze :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 8