Ok,ok. Filip z Katowic mający niebieskie Ragniotti ma krótszą skrzynie robioną we Frans Auto. Ogólnie to chyba ma krótsze przełożenie,ale jedynke wydłuzona. W każdym razie wszystko się spisuje(auto jeździ dużo i szybko w amatorkach),ale z jedynką są problemy.
Tzn jest tam jakaś część warta 30zł,która często wyskakuje i trzeba to naprawiać. Trochę na to narzekał. Tyle pamiętam z rozmowy z nim.
Kurde, mam ofertę na krótkie 5.25 do clio? To chyba już bardzo krótko co? Próbuję to liczyć na kalkulatorach prędkości,ale coś mi dane złe wychodzą, także w oparciu o seryjne przełożenie.
nie wiem czy dobrze rozumuje, ale to moze mozna policzyc tak:
w tym przelozeniu chodzi o to, ze ten trybik w skrzyni polaczyny z silnikiem kreci sie tak samo szybko, ale ten do ktorego kola sa polaczone, kreci sie np. 5.25 raza wolniej. a powiedzmy, ze seryjne przelozenie jest dla przykladu 3.5. Czyli jak na kolach na powiedzmy drugim biegu na odcince masz 100km/h to teraz mnozymy to razy 3.5, dzielimy przez 5.25 i masz nowa predkosc na tym samym biegu i obrotach w tym wypadku wychodzi ~67km/h.
Marciniak robi mi przełożenie 5.09, ma skrzynię w fajnym stanie do której mi to włoży plus szperę Grippera którę pewno kupię do 2 tygodni. I tak do 3 tygodni wszystko będzie w aucie na cacy. Na Karkonoski i tak nie mam kasy, ale się kulnę na Rzeszowski
5.25 mnei wystraszyło,że jednak to już za krótkie, miało być z Gripera. Przy skrzyni w clio, zmiana biegu co sekundę spowoduje,że żadna skrzynka tego nie wytrzyma. A poza tym vmax na poziomie 170 dość słaby jest.
Szpera z Grippera około 4000 brutto. Chyba wezmę ją u Mendelskiego.
Przełożenie krótkie 2500 netto. Kupujesz u Marciniaka i najlepiej jak on Ci to razem do kupu poskłada.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach