Nowości firmy Jenvey
Firma Jenvey której jesteśmy dystrybutorem w Polsce wprowadziła do sprzedaży
zestawy przepustnic do popularnych modeli samochodów. Dla posiadaczy samochodów
Honda dostępne są zestawy do silnika 1.6 i 1.8 VTEC z dwoma rodzajami
przepustnic – dwie podwójne i cztery pojedyncze. Do silnika K20
stosowanego w
silniku Civic Type-R dostępny jest zestaw z czterema gardzielami pojedynczymi o
średnicy 50 mm. Do silnika stosowanego w Peugoetach i Citroenach z silnikami
1.6 16v o kodzie TU5 można nabyć kit o średnicy 46 mm a do silnika 2.0 16v o
średnicy 50 mm. Zestaw dostępny jest też do nowego silnika Citroena C2 o
pojemności 1.6 16v który używany jest przez wersję S1600. Kolejny zestaw
przeznaczony jest do silnika 2.0 16v z Renaulta Clio 2. Według producenta
zestaw ten podnosi moc o 22KM a moment o 26Nm bez zmiany elektroniki i innych
modyfikacji.
Ogolnie to nie za bardzo sie znam na mechanice i nie moglem sie powstrzymac od pytania w jaki sposob przeustnica podnosi moc i moment obrotowy czy moze mi ktos to wyjasnic w skrocie ??
44FG [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Lut, 2006
Przepustnica zajmuje sie wpuszczeniem powietrza. A w skrócie: im więcej powietrza i paliwa się upchnie w cylindrze, tym większa moc. Ale mieszanka powinna być w odpowiednim stosunku (po to się mierzy AFR), więc jakiś tam wzrost mocy jest możliwy przy dodaniu większej ilości powietrza (byle nie za dużej, bo rośnie temperatura i można zrobić kuku silnikowi), ale raczej nie aż tak dużo jak panowie piszą...
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 22 Lut, 2006
Chodzi o współczynnik wypełnienia. Dla takich układów ten współczynnik jest the best na gorze obrotów, za to potrafi skaszanić dół. Czym wyższe obroty tym krótszy dolot. Dlatego czesto slyszymy ze auta do sportu na "dole" chodza jakos brzydko nierowno.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 25 Lut, 2006
taki zestaw to stosuje sie z mega ostrymi wałkami.. w przypadku saxo to musi być powyzej 280 stopni a ja na moich juz odczuwam utrate na dole.. z takimi przepustnicami jest kozak ale jakoś od 5000 do 9000 popnizej dzieje się nic.
Saxofon z ITB, wałkami plus zrobiona głowica, nowy dół, kute tłoki o nowym kształcie z ncaięciami na zawory, wydechem (bez kata) i wystrojony unichipem robi 190KM
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Saxofon z ITB, wałkami plus zrobiona głowica, nowy dół, kute tłoki o nowym kształcie z ncaięciami na zawory, wydechem (bez kata) i wystrojony unichipem robi 190KM
uuuu to grubo...
pozatym to czytalem ostatnio ze firma Tomson wprowadzila do sprzedazy kute tloki do pug/citr TU5
Pati [Usunięty]
Wysłany: Pon 27 Lut, 2006
no to zaden wynik jak na tyle modyfikacji. B16 z walkami z B18, dolotem i wydechem wysterowany freewarowym programem tez mial 190 koni a gdzie tu jeszcze doprężać tłokami i zakładać ostre wałki z ITB
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 27 Lut, 2006
hola hola ile ma B16 wyjściowo 160KM i vtec.. a Saxo ma 120KM i nie ma Vteca. Przyrost 70KM to już nie najgorsza sprawa... poza tym Saxo S1600 ma około 230KM i da się dojść do takich wartości tylko ze to auto nie nadaje sie uż na ulicę:
a) awaryjność
b) brak kultury pracy
Ja sądze że 160 Konne saxo jest w stanie pozamiatać nie jednym zmodowanym B16...
W saxo jest więcej momentu w całym zakresie obrotów
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Pati [Usunięty]
Wysłany: Pią 03 Mar, 2006
230 konne B16 w dalszym ciągu nadaje się na ulicę, bo nie jest dużo bardziej awaryjne, a i kulturą pracy nie grzeszy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach