Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zestawy przepustnic
Autor Wiadomość

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   Zestawy przepustnic

Nowości firmy Jenvey
Firma Jenvey której jesteśmy dystrybutorem w Polsce wprowadziła do sprzedaży
zestawy przepustnic do popularnych modeli samochodów. Dla posiadaczy samochodów
Honda dostępne są zestawy do silnika 1.6 i 1.8 VTEC z dwoma rodzajami
przepustnic – dwie podwójne i cztery pojedyncze. Do silnika K20
stosowanego w
silniku Civic Type-R dostępny jest zestaw z czterema gardzielami pojedynczymi o
średnicy 50 mm. Do silnika stosowanego w Peugoetach i Citroenach z silnikami
1.6 16v o kodzie TU5 można nabyć kit o średnicy 46 mm a do silnika 2.0 16v o
średnicy 50 mm. Zestaw dostępny jest też do nowego silnika Citroena C2 o
pojemności 1.6 16v który używany jest przez wersję S1600. Kolejny zestaw
przeznaczony jest do silnika 2.0 16v z Renaulta Clio 2. Według producenta
zestaw ten podnosi moc o 22KM a moment o 26Nm bez zmiany elektroniki i innych
modyfikacji.

Ogolnie to nie za bardzo sie znam na mechanice i nie moglem sie powstrzymac od pytania w jaki sposob przeustnica podnosi moc i moment obrotowy czy moze mi ktos to wyjasnic w skrocie ??
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

Przepustnica zajmuje sie wpuszczeniem powietrza. A w skrócie: im więcej powietrza i paliwa się upchnie w cylindrze, tym większa moc. Ale mieszanka powinna być w odpowiednim stosunku (po to się mierzy AFR), więc jakiś tam wzrost mocy jest możliwy przy dodaniu większej ilości powietrza (byle nie za dużej, bo rośnie temperatura i można zrobić kuku silnikowi), ale raczej nie aż tak dużo jak panowie piszą...
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

Też dostałem tego maila z Tomsona
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

Chodzi o współczynnik wypełnienia. Dla takich układów ten współczynnik jest the best na gorze obrotów, za to potrafi skaszanić dół. Czym wyższe obroty tym krótszy dolot. Dlatego czesto slyszymy ze auta do sportu na "dole" chodza jakos brzydko nierowno.
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

kozackie takie cos.ciekawe wi fil
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

Peter napisał/a:
kozackie takie cos.ciekawe wi fil


sporo
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

psvts napisał/a:
Peter napisał/a:
kozackie takie cos.ciekawe wi fil


sporo

Zawsze mozna samemu podłubać:
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/itb/
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

Dzieki za info juz czuje sie madrzejszy :P :P :D :D
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

Zajebista sprawa ale zazwyczaj najtaniej jest zrobic samemu.
Niestety ja mam elektroniczna przepustnice wiec nie tak latwo :/

Ciekawe jak a podniesc o 26Nm, juz mam 222 co jest sporo jak na 2.0 NA.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 25 Lut, 2006   

taki zestaw to stosuje sie z mega ostrymi wałkami.. w przypadku saxo to musi być powyzej 280 stopni a ja na moich juz odczuwam utrate na dole.. z takimi przepustnicami jest kozak ale jakoś od 5000 do 9000 popnizej dzieje się nic.


Saxofon z ITB, wałkami plus zrobiona głowica, nowy dół, kute tłoki o nowym kształcie z ncaięciami na zawory, wydechem (bez kata) i wystrojony unichipem robi 190KM
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Sob 25 Lut, 2006   

saxorulez napisał/a:

Saxofon z ITB, wałkami plus zrobiona głowica, nowy dół, kute tłoki o nowym kształcie z ncaięciami na zawory, wydechem (bez kata) i wystrojony unichipem robi 190KM


uuuu to grubo...

pozatym to czytalem ostatnio ze firma Tomson wprowadzila do sprzedazy kute tloki do pug/citr TU5
 
 
 

Pati
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Lut, 2006   

no to zaden wynik jak na tyle modyfikacji. B16 z walkami z B18, dolotem i wydechem wysterowany freewarowym programem tez mial 190 koni :) a gdzie tu jeszcze doprężać tłokami i zakładać ostre wałki z ITB ;)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 27 Lut, 2006   

hola hola ile ma B16 wyjściowo 160KM i vtec.. a Saxo ma 120KM i nie ma Vteca. Przyrost 70KM to już nie najgorsza sprawa... poza tym Saxo S1600 ma około 230KM i da się dojść do takich wartości tylko ze to auto nie nadaje sie uż na ulicę:

a) awaryjność
b) brak kultury pracy

Ja sądze że 160 Konne saxo jest w stanie pozamiatać nie jednym zmodowanym B16...
W saxo jest więcej momentu w całym zakresie obrotów
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Pati
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Mar, 2006   

230 konne B16 w dalszym ciągu nadaje się na ulicę, bo nie jest dużo bardziej awaryjne, a i kulturą pracy nie grzeszy :)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 03 Mar, 2006   

saxorulez napisał/a:

Ja sądze że 160 Konne saxo jest w stanie pozamiatać nie jednym zmodowanym B16...
W saxo jest więcej momentu w całym zakresie obrotów


Moment na silniku nic nie znaczy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13