Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem po wymianie głowicy saxo vts 1,616v
Autor Wiadomość

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 22 Cze, 2012   

Greg, Gościa bronić nie chce, ale w firmach pracują nie tylko właściciele, ale również pracownicy, czasem ktoś coś spierdoli i tyle. Jest problem trzeba rozwiązać i tyle.
_________________
 
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Pią 22 Cze, 2012   

Są 2 strony medalu... 1 to taka że odebrałem głowice z zamontowanymi zaworami ale bez wałków itd.

Hmm gdyby mój mechanik zamontował wałki, sprawdził luzy itp. to nie było by problemu bo pod szlifowanie trzonków to normalne w motorsporcie..

Z 2 strony jak frezował gniazda to powinien to sprawdzić... o ile on frezował..hmm

Uszczelka 110 zł :] + robocizna+ czas...

Dziś będę sciągał zawory jeżeli kanały przy gniazdach będą zjeb.... to głowica idzie do zwrotu i opiszę dokładnie i zrobie foty bo gość jest znany z tego co robi i polecony przez kilku zawodników z RPP i RSMP.
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Pią 22 Cze, 2012   

Właśnie byłem na oględzinach i głowica zrobiona ładnie, po prostu pier... pech zawory trochę siadły i do tego podejrzewam że liftery są z małym skokiem bo po ściśnięciu ma maxa opierały zawór.

Jutro zawory zostaną przeszlifowane na trzonkach i powinno być ok :)
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 22 Cze, 2012   

Nic nie rozumie, ale ciesze sie razem z Tobą. Dawaj jakies foty.
 
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Pią 22 Cze, 2012   

Gniazda zaworowe były podfrezowane jak to bywa podczas naprawy czy regeneracji głowicy i zawór siadł głębiej, lifter czyli samo regulator zaworów ma ok 3 mm skoku i tak się złożyło że nawet po ściśnięciu liftera brakło luzu i zawór minimalnie się uchyla wtedy kiedy powinien być zamknięty..
Na 2ch zaworach wydechowych 1i 2 cylindra. Wg mnie to zbieg nieszczęśliwych okoliczności, frezu zaworu oraz być może lifterów.

Podejrzewam że jak bym kupił nowe może problem by znikł ale myśleliśmy że problem jest większy i zdarliśmy głowice.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 23 Cze, 2012   

i teraz tylko skracacie zawory ? czy coś jeszcze ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Sob 23 Cze, 2012   

nie rozumiem bardzo co bylo robione? splanowana glowica, ale tylko tak delikatnie wiec jak mogly sie spotkaz zawory z tlokami, caly czas czytam ale nie czaje o co chodzi o_O
mam dol z 206 bez naciec na tlokach i nic mi sie nie chce spotkac ;D
_________________
 
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Sob 23 Cze, 2012   

Nie spotkały sie zawór z tłokiem, po prostu brakło luzu na zaworze i zawory wydechowe na 1 i 2 cyl. były minimalnie uchylone ok milimetra co spowodowało utratę kompresjii :]


-Zawór po szlifie gniazda siadł głębiej+ maly skok lifterał= brak luzu zaworowego i ok 1 mm uchylony zawor na sprężaniu i brak kompresjii

kpw?? ^_^
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Nie 24 Cze, 2012   

tylko skracamy zawory to qwa o ok 2 mm wszystko się rozchodzi, zbieg okolicznisci i pecha na maxa.

Opisał bym więcej o swoim saxo :devil: ale stadium onanizmu na tym furum mi na to nie pozwala :devil:
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 24 Cze, 2012   

acik666 napisał/a:
Gniazda zaworowe były podfrezowane jak to bywa podczas naprawy czy regeneracji głowicy i zawór siadł głębiej,


Napisałbym Ci do czego nadaję się taki gniazdo/głowica która ma ponad 1mm opuszczoną przylgnie zaworową, ale nie wiem czy mi wolno na tym furum :>

ps. w przyzwoitych zakładach obróbki 'z wyobraźnią' każdy frezer skróci zawory o wartość jaką wjechał frezem/nożem. Niestety wielu wciąż udaje idiotów z spycha to na mechaników. :crazy:
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Nie 24 Cze, 2012   

Nie wiem czy 1 mm na 100% wyglądają i wystaja normalnie, może liftery jakieś lewe ale pracowały i silnik chodził cicho.
Głowica jest z innego saxo którą wziąłem na wymiane a wałki , liftery i cała reszta z mojego saxo
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 24 Cze, 2012   

Barejka napisał/a:
mam dol z 206 bez naciec na tlokach i nic mi sie nie chce spotkac ;D


Pewnie masz centymetrową uszczelkę odprężającą. :D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 25 Cze, 2012   

Greg, nie, dwie seryjne z saxo xP :D st spr cos okolo 9 ;D
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8