Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech Peugeot Sport
Autor Wiadomość

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007   

ta rurka kosztuje 335 zl. tu link do sklepu http://www.sklepmoto.pl/index.php

wlasnie sam sie zastanawiam czy to tylko naklejka...srednica pewnie ta sama, nie wiem czy nie jest troche inaczej powyginana...sa tez inne rurki supersprinta, wszystko mozna znalezc na tej stronie :)
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007   

Inny dzwięk to napewno :D
Dźwięk który mi się podoba.
Czy daje coś mocowo trudno stwierdzić dupohamownią,
W temacie sebsona jest wykres po wstawieniu dolotu i rurencji zamiast środkowego i kata 132 konei z tego co pamietam, zresztą zobacz sam.
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007   

zaraz to wylukam...a Wy Panowie co myslicie o wywaleniu srodkowego tlumika?czy sa jakies przeciw?
 
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007   

hmm moze by sie zabawic w to :)
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007   

Z myślą o mocy to chyba nie da nic konkretnego, ale jak chcesz meić inny dźwiek rurencja sie nada.
Jak już się rozgrzeje wydech to przy ujeciu agzu jest takie jakby to nazwać popierdywanie, też fajne:D
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007   

zgadza sie:) w starym saxo nie mialem kata ani srodkowego, tylko koncowy. przy ujeciu albo redukcji pierdzial soczyscie :D
 
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007   

Peter moze dalo rade by jakos znizke zalatwic ? przy dwoch sztukach ?
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

no nie wiem stary...wiesz ja na poczatek to mysle zeby wywalic tlumik, wspawac tam zwykla rure i zobaczyc jak to bangla.jak wszystko bedzie cacy to wtedy zakupic supersprinta :D
 
 
 

206 Gti 
bulion czy brulion?
Ulubieniec forum


auto: Mercedes
silnik:: 3.5
moc: 272km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

To jest tak ... Tez kiedys myslałem nad wywaleniem srodkowego tłumika tym arziej ze w 206 Gti jest on całkiem sporawy .. Ale :

Układ wydechowy ma swoją pojemnośc ... Wywalając srodek zmniejszacie tą pojemnośc ...

W olbrzymim uproszczeniu :

Zmniejszajac pojemnosc - polepszacie góre kosztem dołu .... A w mieście jezdzimy właśnie dołem i tu nie ma co sie oszukiwac :D

Dlatego ja zakupiłem rurke SuperSprinta z środkowym tłumikiem znacznie mniejszym ale jest ..

Potem byłem nie zadowolony bo jak juz pisałęm jest Strasznie Cicho:D
_________________
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

Nie koneicznie trzeba zmniejszać pojemność mozna dać rure o większej średnicy i wszystko zostanie jak było, nie jst to bardzo wysoka matematyka ;)
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

Po co ta filozofia ??
Sama rura koni nie da, a chyba chodzi o to zeby ryczało.

Ja sie zrobi cieplej robie rozwiązanie typu kolektor - rura - końcowy tłumik (seria).
I tak nie będe tego hamował bo mógł bym zawału dostać gdybym w moim saxo zobaczył wynik dwucyfrowy...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

Loko napisał/a:
Nie koneicznie trzeba zmniejszać pojemność mozna dać rure o większej średnicy i wszystko zostanie jak było, nie jst to bardzo wysoka matematyka ;)


wlasnie juz rozumiem czemu mam rurke o wiekszej srednicy :) zamiast srodkowego :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

saxo na semej rurze bez tlumikow, jest puchar ? :rotfl:
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

dodawanie gazu w tunelu jest dla mnie troche denerwójące.
Gnerealnie bym wysiadł i wypłacił latare w ten pusty łeb.
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 27 Paź, 2009   

Michał napisał/a:
dodawanie gazu w tunelu jest dla mnie troche denerwójące.
Gnerealnie bym wysiadł i wypłacił latare w ten pusty łeb.


luźna guma, to było na potrzeby filmu

:pom:
_________________
i kno u got soul
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8