wlasnie sam sie zastanawiam czy to tylko naklejka...srednica pewnie ta sama, nie wiem czy nie jest troche inaczej powyginana...sa tez inne rurki supersprinta, wszystko mozna znalezc na tej stronie
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007
Inny dzwięk to napewno
Dźwięk który mi się podoba.
Czy daje coś mocowo trudno stwierdzić dupohamownią,
W temacie sebsona jest wykres po wstawieniu dolotu i rurencji zamiast środkowego i kata 132 konei z tego co pamietam, zresztą zobacz sam.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2007
Z myślą o mocy to chyba nie da nic konkretnego, ale jak chcesz meić inny dźwiek rurencja sie nada.
Jak już się rozgrzeje wydech to przy ujeciu agzu jest takie jakby to nazwać popierdywanie, też fajne:D
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007
no nie wiem stary...wiesz ja na poczatek to mysle zeby wywalic tlumik, wspawac tam zwykla rure i zobaczyc jak to bangla.jak wszystko bedzie cacy to wtedy zakupic supersprinta
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007
Po co ta filozofia ??
Sama rura koni nie da, a chyba chodzi o to zeby ryczało.
Ja sie zrobi cieplej robie rozwiązanie typu kolektor - rura - końcowy tłumik (seria).
I tak nie będe tego hamował bo mógł bym zawału dostać gdybym w moim saxo zobaczył wynik dwucyfrowy...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach