Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
4 (SOBOTA) i 15 SIERPNIA (ŚWIĄTECZNA ŚRODA) TRENINGI W UŁĘŻU
Autor Wiadomość

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

+1
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Nie tylko K20, ford i opel też nie ma się co wstydzić, tylko trzeba kupić silnik tutaj : http://www.sbdev.co.uk/SB...t%20Display.htm
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

rasta napisał/a:
Złotym środkiem jest K20 na 270 koni zrobione :D


:pom:
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

To znaczy ze 350koni u Piotrka jest bezsensowne i lepiej byloby zrobic 250 ale z momentem nie jak skocznia narciarska tylko plaski z lepsza reakcja na gaz?
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

rasta napisał/a:
Dokładnie, a jak ktoś uważa inaczej zapraszam na lewy u siebie! To nie jest qarwa tak, że nie potrafię w zakręcie wcześniej wcisnąć gazu, mogę tylko co z tego jak zacznę tylko mielić kołami.

rabarbar napisał/a:
Miniac, mozesz rozwinąć?bo juz od kilku osób słyszałem ze ośka (czy to fwd czy rwd) + turbo to słabe połączenie


Agresywna praca turbo (zero jedynkowa), moc nie jest dostarczana linowa, za duży Nm, nie idzie nad tym zapanować, nawet jak się płynnie operuje gazem.

Jechałem na prawym i potwierdzam. Sam mam sporo momentu i wiem że muszę czasami sporo zwlekać z wciśnięciem gazu więc analogicznie u Rasty jest z tym jeszcze gorzej. Nie wiem czy rozwiązaniem nie była by tu krótsza skrzynia żeby bardziej kontrolować i lecieć cały czas na wysokich obrotach tam gdzie boost daje bardziej liniowy przyrost.
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Nie była by, miałem krótszą skrzynię (4,06) i było jeszcze gorzej, przesiadka na skrzynię o większym przełożeniu (3.56) dała mi znacznie więcej trakcji.
_________________
658,94:1 - nezoP
Ostatnio zmieniony przez rasta Sob 18 Sie, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Potwierdza się moja teoria, że długie skrzynie to dobro ;D
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Co Wy z tym liniowym przyrostem?? Ciągle gdzieś słyszę taka bzdurę. Jak masz dużo momentu to przyrost z mniejszego do wyższego zawsze się chce mieć jak najszybszy. Nie zgadzam się, że jak turbo to 4x4 to nie ma różnicy - zawsze jest ta zwłoka. Co jedynie 4x4 można z 400KM silnikiem nazwać 'underpowered', a ośkę 'overpowered' ze względu na trakcję. Mi się EVO też słabo jeździło w zakrętach. Chodzi o to, że w aucie turbo położenie przepustnicy ma dużo mniejsze znaczenie dla momentu jak w NA już nie wspominając o ITB. Rasta i tak ma wystrojone doładowanie zmienne od położenia pedału gazu, jakby tego nie miał (i Kenet też mógł jeździć bez) to jest już totalna masakra i nieogar. xD
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Nie byłbym sobą gdybym nie dodał "a nie mówiłem" :< . Jeszcze z 6-8miesięcy temu tłumaczyliśmy sobie przewagę starych gt28r nad gt28rs. Czyli szybciej reagującej turbiny o mniejszej wydajności do okolic 300-330KM nad gt28rs 350-370KM. Lepszy spool, 500obr niżej pojawiający się moment. Wybrałeś moc. Teraz dokładnie nad tym się tutaj rozczulacie i biadolicie - jak to h.jowo jeździ się turbo ośką bo lag jest. Generalnie brać to na klatę i do roboty bo to że w n/a jest lepsza reakcja niż w turbo to chyba nikomu tłumaczyć nie potrzeba.

Co nie zmienia faktu, że w Poznaniu gt28rs będzie działać.
_________________
0-1
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Kenet napisał/a:
Kompresor byłby chyba złotym środkiem.


wcale nie... mi po przesiadce z clio do mini tez się źle jeździło...
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Sie, 2012   

Stf napisał/a:
Nie byłbym sobą gdybym nie dodał "a nie mówiłem" :< . Jeszcze z 6-8miesięcy temu tłumaczyliśmy sobie przewagę starych gt28r nad gt28rs. Czyli szybciej reagującej turbiny o mniejszej wydajności do okolic 300-330KM nad gt28rs 350-370KM. Lepszy spool, 500obr niżej pojawiający się moment. Wybrałeś moc. Teraz dokładnie nad tym się tutaj rozczulacie i biadolicie - jak to h.jowo jeździ się turbo ośką bo lag jest. Generalnie brać to na klatę i do roboty bo to że w n/a jest lepsza reakcja niż w turbo to chyba nikomu tłumaczyć nie potrzeba.

Co nie zmienia faktu, że w Poznaniu gt28rs będzie działać.


No faktycznie nie byłbyś sobą :]

Tym bardziej, że to nie w temacie. Trochę obok... tak całkiem daleko :>
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Nie 19 Sie, 2012   

ja piłem głównie do Piotrka o naszej rozmowie przy której Cię nie było oraz m.in. do tego:

rasta napisał/a:
Dokładnie, a jak ktoś uważa inaczej zapraszam na lewy u siebie! To nie jest qarwa tak, że nie potrafię w zakręcie wcześniej wcisnąć gazu, mogę tylko co z tego jak zacznę tylko mielić kołami.

rabarbar napisał/a:
Miniac, mozesz rozwinąć?bo juz od kilku osób słyszałem ze ośka (czy to fwd czy rwd) + turbo to słabe połączenie


Agresywna praca turbo (zero jedynkowa), moc nie jest dostarczana linowa, za duży Nm, nie idzie nad tym zapanować, nawet jak się płynnie operuje gazem.


ale z góry przyznaję Ci tym razem rację.
_________________
0-1
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 19 Sie, 2012   

ok. scuzzi :*
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Sie, 2012   

W temacie NA vs Turbo. 'Nasze' M3 370KM+ vs 450KM+ EVO


Zgadnijcie co szybsze? :>
_________________
Stefan ma dobre ciśnienie....
...w oponach!
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Śro 29 Sie, 2012   

Clio z Czapką za sterami :)
_________________
0-1
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8