auto: żółte takie
silnik:: F4Rt że jedzie
moc: 230km
Dołączył: 02 Mar 2012 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 20 Sie, 2012
Shymek z taką mapą kupił auto Yarko i ja jej nie zmieniałem. Wiem że km to seria, niuta więcej , ale konsultowałem wykres z ludźmi mądrzejszymi i podobno mapa bardzo fajnie zrobiona. Szczerze nie wiem czy potrzebuje więcej km w ośce;) Był na forum wykres ale wrzucę jeszcze raz
Shymek z taką mapą kupił auto Yarko i ja jej nie zmieniałem. Wiem że km to seria, niuta więcej , ale konsultowałem wykres z ludźmi mądrzejszymi i podobno mapa bardzo fajnie zrobiona. Szczerze nie wiem czy potrzebuje więcej km w ośce;) Był na forum wykres ale wrzucę jeszcze raz
auto: żółte takie
silnik:: F4Rt że jedzie
moc: 230km
Dołączył: 02 Mar 2012 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 20 Sie, 2012
Zapewne jest to wykres po sofcie, tylko widać mapa zrobiona jest bez przyrostu kuni. Zresztą to co jest na kartce to jedno, a na drodze Meg daje radę i nie chce jej remapować
Zapewne jest to wykres po sofcie, tylko widać mapa zrobiona jest bez przyrostu kuni. Zresztą to co jest na kartce to jedno, a na drodze Meg daje radę i nie chce jej remapować
zapewne seryjna też daje radę na drodze
ja bym drążył temat i sprawdził co da się wykrzesać, tym bardziej że robienie softu bez przyrostu mocy jedy dosyć niespotykanym zabiegiem
Ten wykres to seryjna seria bez mapy Na bank to jakaś wielka ściema ze strony EcuPerformance. Kumpel ma identyko wykres w seryjnej F1 Team (tylko środkowy tłumik ma wywalony).
Zresztą ten wykres za gładki jest - to hamownia z jakimś słabym próbkowaniem.
Co do puchnięcia auta w upale - potwierdzam nawet na wydajniejszym ICku auto puchnie w ponad 30 stopniach w cieniu (a wcześniej 2h stania w pełnym słońcu)
Seryjna puchnie szybciej
Trzeba wymyśleć jakiś natrysk na IC
auto: żółte takie
silnik:: F4Rt że jedzie
moc: 230km
Dołączył: 02 Mar 2012 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 20 Sie, 2012
To teraz już nie wiem co jest zapytam Yarko co on na ten temat wie, ale żyłem w świadomości że jakaś mapa tam siedzi, że ktoś coś zrobił przy okazji montażu BOVa :S
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 21 Sie, 2012
Shymek napisał/a:
Ten wykres to seryjna seria bez mapy Na bank to jakaś wielka ściema ze strony EcuPerformance. Kumpel ma identyko wykres w seryjnej F1 Team (tylko środkowy tłumik ma wywalony).
Zresztą ten wykres za gładki jest - to hamownia z jakimś słabym próbkowaniem.
Co do puchnięcia auta w upale - potwierdzam nawet na wydajniejszym ICku auto puchnie w ponad 30 stopniach w cieniu (a wcześniej 2h stania w pełnym słońcu)
Seryjna puchnie szybciej
Trzeba wymyśleć jakiś natrysk na IC
Nie wiem co jest z ta megana ale wiem, że ze strony EcuPerformance ściema w 99,9% przypadków nie występuje.
Jak dla mnie nie ma tam nic dłubniętego Możliwe że auto było potem na serwisie w ASO i wgrali ori oprogramowanie albo mapa sama się usunęła (tak jest to możliwe - w sobotę właśnie znajomemu się mapa usunęła i wróciła do ustawień fabrycznych - jakim cudem to nie wiem)
leszq tu masz dla porównania wykres Meganki - deko starszej dlatego seryjnie słabsza:
- wykres seryjnego auta tylko z wyjętym srodkowym tlumikiem i BOVem Forge masz narysowany na zielono
- czerwony to to samo auto dodatkowo z większym IC, wydechem 3" z DP 3" i dolotem CA bez strojenia
- niebiski to po strojeniu powyższego zestawu
Także jak na moje - Twoje auto ma czystą serię ale przynajmniej po wykresie widać że jest zdrowe
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 21 Sie, 2012
w ECUPerf. robiłem tylko pomiar z AFR'em, jeśli chcesz robić jakieś mody, to ja na Twoim miejscu założyłbym wydech, większe IC i wystroił finalnie, bo tak to nie ma sensu strugać 5KM na zatkanej z każdej strony serii i tym samym wyrzucać w błoto ~2k za strojenie
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Wto 21 Sie, 2012
Greg napisał/a:
Ibiza Cupra TDI, ostatnie 200km po mieście, dość dynamicznie, starając się nie przekraczać 2k rpm, ale czasem pedal to the metal, wychodzi ok. 8,4l/100km.
A co to ma wspólnego z ecodrivingiem nie przekraczanie 2rpm Tak to można kolo dwumasowe szybko wykończyć, silnik też nie będzie za szczęśliwy jak będzie jeździł na max niutonie przy min obrotach cały czas. Jak ciskasz pedał do oporu to niech to bedzie zakres 2,5 - 3,5rpm, 2 i ponizej to mozna utrzymywac, ale przy stalej predkości.
Mi ten silnik pali 8,5 w zimie na odcinkach 6km, w lecie po miescie z klimą 7 max 7,5, trasa raz zrobiłem 5,3 z klimą, ale to była długa trasa, a pedał gazu to tylko muskałem.
Standardem jest 6,5L przy jeździe mieszanej trasa miasto bez różnicy czy się depcze czy nie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach