Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Qukie napisał/a:
Hąda Civic EG6 1.6l spalanie zawsze liczę 10l/100km jak wyjdzie mniej to się cieszę :] ale to się rzadko zdarza... :oops:

To jak ty jezdzisz :)
Mi wracajac z kielc z calym zaladunkiem i pasazerem spalila szostke a jechalismy miejscami grubo :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Pafciowi tez chyba mniej pali :)
 
 
 

Qukie 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: z wioski

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Nie no, na drodze z Kielc spaliła powiedzmy 8l/100km, ale w samych Kielcach spokojnie 12l/100km wessała, więc średnia 10/100km :>
 
 
 

leszq 
saxorulez to mój mistrz


auto: żółte takie
silnik:: F4Rt że jedzie
moc: 230km
Dołączył: 02 Mar 2012
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Shymek z taką mapą kupił auto Yarko i ja jej nie zmieniałem. Wiem że km to seria, niuta więcej , ale konsultowałem wykres z ludźmi mądrzejszymi i podobno mapa bardzo fajnie zrobiona. Szczerze nie wiem czy potrzebuje więcej km w ośce;) Był na forum wykres ale wrzucę jeszcze raz :)

http://tinypic.pl/btsioafyva62
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

leszq napisał/a:
Shymek z taką mapą kupił auto Yarko i ja jej nie zmieniałem. Wiem że km to seria, niuta więcej , ale konsultowałem wykres z ludźmi mądrzejszymi i podobno mapa bardzo fajnie zrobiona. Szczerze nie wiem czy potrzebuje więcej km w ośce;) Był na forum wykres ale wrzucę jeszcze raz :)

http://tinypic.pl/btsioafyva62

to jest wykres po sofcie?
przecież w serii powinno być
230KM/310Nm
temp. podczas pomiaru raczej niska a podobno w upale nieźle puchną te megany

co do spalania to mi ostatnio na odcinku wilanów-zegrze, czyli jakieś 60km płynnej jazdy, spaliło wg kompa 7.3l/100 :)
jak się chce to się da :]
 
 
 

leszq 
saxorulez to mój mistrz


auto: żółte takie
silnik:: F4Rt że jedzie
moc: 230km
Dołączył: 02 Mar 2012
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Zapewne jest to wykres po sofcie, tylko widać mapa zrobiona jest bez przyrostu kuni. Zresztą to co jest na kartce to jedno, a na drodze Meg daje radę i nie chce jej remapować :)
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

leszq napisał/a:
Zapewne jest to wykres po sofcie, tylko widać mapa zrobiona jest bez przyrostu kuni. Zresztą to co jest na kartce to jedno, a na drodze Meg daje radę i nie chce jej remapować :)

zapewne seryjna też daje radę na drodze ;)
ja bym drążył temat i sprawdził co da się wykrzesać, tym bardziej że robienie softu bez przyrostu mocy jedy dosyć niespotykanym zabiegiem ;D
 
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

Ten wykres to seryjna seria bez mapy ;) Na bank to jakaś wielka ściema ze strony EcuPerformance. Kumpel ma identyko wykres w seryjnej F1 Team (tylko środkowy tłumik ma wywalony).
Zresztą ten wykres za gładki jest - to hamownia z jakimś słabym próbkowaniem.

Co do puchnięcia auta w upale - potwierdzam :( nawet na wydajniejszym ICku auto puchnie w ponad 30 stopniach w cieniu (a wcześniej 2h stania w pełnym słońcu) :(
Seryjna puchnie szybciej :(
Trzeba wymyśleć jakiś natrysk na IC ;D
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

leszq 
saxorulez to mój mistrz


auto: żółte takie
silnik:: F4Rt że jedzie
moc: 230km
Dołączył: 02 Mar 2012
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 20 Sie, 2012   

To teraz już nie wiem co jest :D zapytam Yarko co on na ten temat wie, ale żyłem w świadomości że jakaś mapa tam siedzi, że ktoś coś zrobił przy okazji montażu BOVa :S
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

Shymek napisał/a:
Ten wykres to seryjna seria bez mapy ;) Na bank to jakaś wielka ściema ze strony EcuPerformance. Kumpel ma identyko wykres w seryjnej F1 Team (tylko środkowy tłumik ma wywalony).
Zresztą ten wykres za gładki jest - to hamownia z jakimś słabym próbkowaniem.

Co do puchnięcia auta w upale - potwierdzam :( nawet na wydajniejszym ICku auto puchnie w ponad 30 stopniach w cieniu (a wcześniej 2h stania w pełnym słońcu) :(
Seryjna puchnie szybciej :(
Trzeba wymyśleć jakiś natrysk na IC ;D


Nie wiem co jest z ta megana ale wiem, że ze strony EcuPerformance ściema w 99,9% przypadków nie występuje.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

Z tego co pamiętam podpinając się do megi Yarko, chyba był tam ślad po remapie.
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

Moc maksymalna wcale nie musi być wyzsza żeby auto było dużo żwawsze, przecież to nie ma skrzyni CVT
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

Jak dla mnie nie ma tam nic dłubniętego ;) Możliwe że auto było potem na serwisie w ASO i wgrali ori oprogramowanie albo mapa sama się usunęła (tak jest to możliwe - w sobotę właśnie znajomemu się mapa usunęła i wróciła do ustawień fabrycznych - jakim cudem to nie wiem)



leszq tu masz dla porównania wykres Meganki - deko starszej dlatego seryjnie słabsza:
- wykres seryjnego auta tylko z wyjętym srodkowym tlumikiem i BOVem Forge masz narysowany na zielono :P
- czerwony to to samo auto dodatkowo z większym IC, wydechem 3" z DP 3" i dolotem CA bez strojenia
- niebiski to po strojeniu powyższego zestawu

Także jak na moje - Twoje auto ma czystą serię :) ale przynajmniej po wykresie widać że jest zdrowe ;)
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

w ECUPerf. robiłem tylko pomiar z AFR'em, jeśli chcesz robić jakieś mody, to ja na Twoim miejscu założyłbym wydech, większe IC i wystroił finalnie, bo tak to nie ma sensu strugać 5KM na zatkanej z każdej strony serii i tym samym wyrzucać w błoto ~2k za strojenie
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Wto 21 Sie, 2012   

Greg napisał/a:
Ibiza Cupra TDI, ostatnie 200km po mieście, dość dynamicznie, starając się nie przekraczać 2k rpm, ale czasem pedal to the metal, wychodzi ok. 8,4l/100km.

A co to ma wspólnego z ecodrivingiem nie przekraczanie 2rpm :) Tak to można kolo dwumasowe szybko wykończyć, silnik też nie będzie za szczęśliwy jak będzie jeździł na max niutonie przy min obrotach cały czas. Jak ciskasz pedał do oporu to niech to bedzie zakres 2,5 - 3,5rpm, 2 i ponizej to mozna utrzymywac, ale przy stalej predkości.
Mi ten silnik pali 8,5 w zimie na odcinkach 6km, w lecie po miescie z klimą 7 max 7,5, trasa raz zrobiłem 5,3 z klimą, ale to była długa trasa, a pedał gazu to tylko muskałem.
Standardem jest 6,5L przy jeździe mieszanej trasa miasto bez różnicy czy się depcze czy nie.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9