Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Podwyższony lewarek zmiany biegów saxo/106
Autor Wiadomość

krzysiek_ 
mam gacie po tacie


auto: Clio&Skoda
silnik:: 1998/998
moc: 999km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

no name, Robi, robi. Przedłużasz dolną część a co za tym idzie, dłuższe ramie wykona większy skok przy tym samym ruchu górnej części.
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

Bez short shiftera samo przeniesienie gratów wyżej wykona mniejszy skok ?
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

misiek 
ugryż mnie w suta
pracownik roku :]


auto: eSCzy i fałtees
silnik:: BHZ
moc: 353 i 124km
Dołączył: 26 Cze 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 13 Wrz, 2012   

short shifter juz leży w dupowozie i czeka na montaż... zreszta jak kiera i inne duperele ;)
_________________
Kto gra grubo wygrać musi
 
 

krzysiek_ 
mam gacie po tacie


auto: Clio&Skoda
silnik:: 1998/998
moc: 999km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sie 2011
Skąd: Rzeszów

Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012   

Tak, tak samo przecież zmieniasz skok wyciągając i obracając kosz zmiany biegów w cc/sc. Ja teraz przy zmianie z 1-2 mam skok jakieś 12cm? gdzie w przy normalnym lewarku machasz od radia do ręcznego ;D
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012   

Jaco napisał/a:
misiek napisał/a:


Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)



warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?

Jak dla mnie to nie warto. Na pewno jest fajniej miec takie cudo, ale co da zysk 0.01s na zmianie biegu, jak na poziomie KJSowym, to pewnie powtarzalne czasy przejazdu kilometrowego odcinka to +-10s, a bieg zmienia sie raz z 1 na 2 :]
_________________
czyt. faldżip
 
 

misiek 
ugryż mnie w suta
pracownik roku :]


auto: eSCzy i fałtees
silnik:: BHZ
moc: 353 i 124km
Dołączył: 26 Cze 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012   

Liczy się jeszcze wygoda użytkowania takiego rozwiązania
_________________
Kto gra grubo wygrać musi
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012   

faldzip napisał/a:
Jaco napisał/a:
misiek napisał/a:


Czad :] ale chyba na początek skupie się na rozwiązaniach KJSowych zaproponowanych przez chłopaków :)



warto sobie zawracać tym głowę ? Czy aż takie znaczenie robi te 10 cm ?

Jak dla mnie to nie warto. Na pewno jest fajniej miec takie cudo, ale co da zysk 0.01s na zmianie biegu, jak na poziomie KJSowym, to pewnie powtarzalne czasy przejazdu kilometrowego odcinka to +-10s, a bieg zmienia sie raz z 1 na 2 :]


Właśnie chciałem zadać MISZCZ EKSPERCKIE PYTANIE MOTORSPOSTOWE :D

Ile szybszy jest samochód na kilometrze z podniesionym lewarkiem :D ?
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012   

Jaco, 3 sekundy :]
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012   

Pewnie, nic ale jaki lans na dzielni :D
_________________
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

odkopię trochę temat. można prosić jakieś zdjęcia jak to jest wszystko zamontowane z cięgnami?
_________________
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

Mrozu, ale ktoro? Jak podwyzszasz lewarek to ciegna zostaja bez zmian ;)
_________________
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

cięgna tak, ale to co idzie od lewarka do skrzyni biegów pod podłogą oprze mi się o podłogę przy podniesieniu o 10cm, chyba, że jest to wina zastosowanego short shiftera w moim przypadku a nie wiem jak było przy oryginalnym
_________________
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

Mrozu, bedzie napyerdaloalo przy wkladaniu jedynki szczegolnie bo wydluzona wajcha bardziej sie wychyla, mi wali ale juz sie do tego przyzczailem, ale slycac to tylko przy wkladaniu jedynki ;D
_________________
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 14 Paź, 2012   

No właśnie ja u siebie podniosłem jedynie o jakieś 3 cm i jak patrzę to może da się jeszcze tylko o jakieś 2, bo już będzie waliło w podłogę

a powiedzcie mi czy u Was daje się wsadzić 1 w trakcie jazdy? Bo u mnie za cholerę nie mogę nawet z między gazem.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9