Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie..
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007   Zawieszenie..

Moi drodzy i kochani.. mam taki problem ze sypia juz mi sie amorki w pedziu i zastanawiam sie nad czyms innym.. tylko ze sam juz nie wiem co.. bo kazdy mowi co innego, ile ludzi tyle opinii.. Mam do wyboru 3 opcje (w bardzo zblizonym przedziale cenowym):

1) Kit Koni Sport 1130 (amorki plus springi) z regulacja twardosci, nie wiem czy maja regulacje wysokosci...

2) Weitec Hicon GT (gwint) regulacja wysokości, bez regulacji twardości

lub

3) Bilstein B6 (same amorki) bez niczego... springi mam..

I teraz pytanie co Wy byscie wybrali??? prosilbym o jakies rady, porady, moze ktos mial doczynienia z ktoras z tych opcji, wrazenia itd.

Bilsteina mozna regenerowac.. w Koni mozna wymienic wklady.. w Weitecu nie mam pojecia..

P.S. I tak was kocham gejuchy :D :P
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007   

gdyby ciebie to interesowało to za jakiś nie długo czas mogł bym ci załątwić koni wmiare przystępnej cenie.

a co do samego wyboru to określ się czego wymagasz od swojego zawiasu .puga masz do czego? ile jeździsz ?itp itd
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007   

jesli chodzi o ceny koni i weiteca mam juz po rabatach, bilsteina niestety nie..

Jak dla mnie zawias moze byc mega twardy, nie musi byc komfortowo, nie przeszkadza mi to, zalezy mi na jak najlepszym prowadzeniu i trzymaniu sie drogi.. Pugiem nie jezdze duzo w sumie do szkoly i spowrotem i na jakies okazjonalne wyjazdy.. nie jest tak ze musze miec cisze komfort itd.. najwazniejszy jest dla mnie efekt..
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
jesli chodzi o ceny koni i weiteca mam juz po rabatach


wiesz zawsze można meić większy rabat:D

ale jak zalezy ci na najlepszym prowadzeniu to brał bym gwinta tylko taki zawias to jest fajny na lublin :) i tam wszystkich powyjmujesz na takim zawieszeniu :) znów do szybkiego śmigania po dziurawych winklach brał bym bielliego . koni było by czymś pośrednim między nimi no i na szybko mozesz zmieniac nastawy a w billim to jzu gruba operacja. z tych trzech wybrał bym spaxa :D
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
Kit Koni Sport 1130

nie maja regulacji wysokosci, obniza na stałe

nox, za ile mogłbys zalatwic taki kit koni 1130 do saxo? albo spaxa?
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007   

Do końca tygodnia wszystko wam powiem ,Spax ok ale to bardziej odległa sprawa niestety.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 11 Kwi, 2007   

jezdzilem vtsem na spaxie idzie jak po sznurku. szok. na rowny prosty asfalt
jest super. koni jest w kadecie - w opcji miekkiej jest za miekko buja autem,
w opcji twardej na dziurawych partiach auto podskakuje, nie wybiera....
do rajdow idzie do wymiany na b6. w escorcie tez mialem zolte koni i bardzo
nisko jw zawias na tor.

w 106 mam gwint peugeot sport - jest twardo ale trzyma sie drogi kolo nie
podskakuje - jest ok.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 11 Kwi, 2007   

no dobra.. ale chyba ten Spax to raczej nie jest ten przedzial cenowy (2tys zl) prawda??

a co byscie z tych 3 konkretnych wybrali??
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Śro 11 Kwi, 2007   

ja bym wybral b6 z racji tego ze jest to kompromis miedzy stricte torowym i drogowym amorem, a przedeszystkim dlatego ze da sie go regenerowac, utwardzac i wogole...

juz mialem je zamawiac gdy nagle huj bombki strzelil!
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 11 Kwi, 2007   

ja myśle ze PSX'a mozna by wyrwać w granicach 2 tysięcy :) ja swojego kupiłem za bodajze 800zł :D ale to taki przypadek :) gozej były by z RSX to juz zawias w pełni regulowany pod względem wysokości i twardości (PSX jedynie twardość) koszt RSX'a wachał by się w granicach 3 tyś zł .
Niewiem na ile to dla ciebie jest pilna sprawa ale moge załatwić zarówno PSX'a jak i RSX'a za około 2 miesiące Koni czy bili znacznie wcześniej.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 11 Kwi, 2007   Re: Zawieszenie..

BaRtO_206GT napisał/a:
2) Weitec Hicon GT (gwint) regulacja wysokości, bez regulacji twardości

nie znam wiec nie oceniam, ale gwint zawsze mozna zrobic. jak nie samemu
to w zerkopolu nagwintuja ci mcpersony i bedzie....
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Czw 12 Kwi, 2007   

1130 maja 3 stopniowa regulacje wysokosci (w sensie trzeba zdjac amortyzator ale mozna ustawic go na 3 roznych wysokosciach) plus regulacja twardosci. Wczesniej mialem u siebie Bilsteina b8 a teraz kit 1130. Jezeli niezalezy ci na wygodzie Bilstein lepiej sie sprawuje od koni
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Kwi, 2007   

yo yo yo
zeby nie robic kolejnego to i ja sie zapytam Was koledzy.
bede bral amortyzaotry na tyl.na pewno chce bilsteiny tyle ze zastanawiam sie czy b6 czy b8.kto widzial moje auto ten wie jak jest nisko z tylu. ma byc twardo, tak by ktos mogl usiasc z tylu i opony nie beda tarly o nadkola.a jak z cenami?wiem ze b6 kosztuje 260 za sztuke ale nie wiem ile b8.
what ya think?
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Czw 12 Kwi, 2007   

wg mnie powinienes wziac b8 bo jest to amor skrócony :)
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Kwi, 2007   

super dzieki za opinie.czekam na reszte glosow. kurde nie umiem znalezc na stronie MTSu b8 do saxo.nie ma do zadnego z citroenow...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8