Moi drodzy i kochani.. mam taki problem ze sypia juz mi sie amorki w pedziu i zastanawiam sie nad czyms innym.. tylko ze sam juz nie wiem co.. bo kazdy mowi co innego, ile ludzi tyle opinii.. Mam do wyboru 3 opcje (w bardzo zblizonym przedziale cenowym):
1) Kit Koni Sport 1130 (amorki plus springi) z regulacja twardosci, nie wiem czy maja regulacje wysokosci...
2) Weitec Hicon GT (gwint) regulacja wysokości, bez regulacji twardości
lub
3) Bilstein B6 (same amorki) bez niczego... springi mam..
I teraz pytanie co Wy byscie wybrali??? prosilbym o jakies rady, porady, moze ktos mial doczynienia z ktoras z tych opcji, wrazenia itd.
Bilsteina mozna regenerowac.. w Koni mozna wymienic wklady.. w Weitecu nie mam pojecia..
P.S. I tak was kocham gejuchy
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
jesli chodzi o ceny koni i weiteca mam juz po rabatach, bilsteina niestety nie..
Jak dla mnie zawias moze byc mega twardy, nie musi byc komfortowo, nie przeszkadza mi to, zalezy mi na jak najlepszym prowadzeniu i trzymaniu sie drogi.. Pugiem nie jezdze duzo w sumie do szkoly i spowrotem i na jakies okazjonalne wyjazdy.. nie jest tak ze musze miec cisze komfort itd.. najwazniejszy jest dla mnie efekt..
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007
BaRtO_206GT napisał/a:
jesli chodzi o ceny koni i weiteca mam juz po rabatach
wiesz zawsze można meić większy rabat:D
ale jak zalezy ci na najlepszym prowadzeniu to brał bym gwinta tylko taki zawias to jest fajny na lublin i tam wszystkich powyjmujesz na takim zawieszeniu znów do szybkiego śmigania po dziurawych winklach brał bym bielliego . koni było by czymś pośrednim między nimi no i na szybko mozesz zmieniac nastawy a w billim to jzu gruba operacja. z tych trzech wybrał bym spaxa
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 11 Kwi, 2007
jezdzilem vtsem na spaxie idzie jak po sznurku. szok. na rowny prosty asfalt
jest super. koni jest w kadecie - w opcji miekkiej jest za miekko buja autem,
w opcji twardej na dziurawych partiach auto podskakuje, nie wybiera....
do rajdow idzie do wymiany na b6. w escorcie tez mialem zolte koni i bardzo
nisko jw zawias na tor.
w 106 mam gwint peugeot sport - jest twardo ale trzyma sie drogi kolo nie
podskakuje - jest ok.
ja bym wybral b6 z racji tego ze jest to kompromis miedzy stricte torowym i drogowym amorem, a przedeszystkim dlatego ze da sie go regenerowac, utwardzac i wogole...
juz mialem je zamawiac gdy nagle huj bombki strzelil!
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 11 Kwi, 2007
ja myśle ze PSX'a mozna by wyrwać w granicach 2 tysięcy ja swojego kupiłem za bodajze 800zł ale to taki przypadek gozej były by z RSX to juz zawias w pełni regulowany pod względem wysokości i twardości (PSX jedynie twardość) koszt RSX'a wachał by się w granicach 3 tyś zł .
Niewiem na ile to dla ciebie jest pilna sprawa ale moge załatwić zarówno PSX'a jak i RSX'a za około 2 miesiące Koni czy bili znacznie wcześniej.
auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Skąd: Warsaw city
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2007
1130 maja 3 stopniowa regulacje wysokosci (w sensie trzeba zdjac amortyzator ale mozna ustawic go na 3 roznych wysokosciach) plus regulacja twardosci. Wczesniej mialem u siebie Bilsteina b8 a teraz kit 1130. Jezeli niezalezy ci na wygodzie Bilstein lepiej sie sprawuje od koni
auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2007
yo yo yo
zeby nie robic kolejnego to i ja sie zapytam Was koledzy.
bede bral amortyzaotry na tyl.na pewno chce bilsteiny tyle ze zastanawiam sie czy b6 czy b8.kto widzial moje auto ten wie jak jest nisko z tylu. ma byc twardo, tak by ktos mogl usiasc z tylu i opony nie beda tarly o nadkola.a jak z cenami?wiem ze b6 kosztuje 260 za sztuke ale nie wiem ile b8.
what ya think?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach