Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie Peugeot Sport do 106
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Dzięki :)

A w porównaniu do Koni Sport? Chyba Koni to jeden z najgorszych markowych zestawów, choć na Ułężu radził sobie nieźle, stabilnie i dość przewidywanie (wszystko na Powerflexie i beleczka pięknie zrobiona i obniżona by Vlodek).
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Przem_106 napisał/a:
Wg mnie optymalnym i najlepszym rozwiązaniem jest amor gruba rura z zerkopolu i spręzyna asfaltowa Peugeot Sport

Pany, jakie są jeszcze sprawdzone rozwiazania sprezynowe do grubego wkładu P36?
Gruba laga Bilstein + sprezyna Peugeot Sport (tak jak Przem pisał)
Gruba laga Bilstein + sprezyna H&R (oznaczenie chyba: 200/60/40)
Gruba laga Bilstein + ... ???
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

jarek-malopolska napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Wg mnie optymalnym i najlepszym rozwiązaniem jest amor gruba rura z zerkopolu i spręzyna asfaltowa Peugeot Sport

Pany, jakie są jeszcze sprawdzone rozwiazania sprezynowe do grubego wkładu P36?
Gruba laga Bilstein + sprezyna Peugeot Sport (tak jak Przem pisał)
Gruba laga Bilstein + sprezyna H&R (oznaczenie chyba: 200/60/40)
Gruba laga Bilstein + ... ???


EIBACHPROKIT !! :rotfl:

a tak poważnie, to w warunkach wyścigowych słyszałem odmienną opinie. Łukasz Witek, który siedzi w GSMP już chyba od 10 lat, powiedział mi że żadne B6 nie jest tak dobre jak Pug Sport. Tylko trzeba pamiętać, że jakoś asfaltu w GSMP w porównaniu do większości rajdów to jak nówka sztuka autostrada. Tam twardo to dobrze, zawias nie musi gasić podbić, dziur itp...
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Eibach PRO-KIT jest chyba standardową sprezyną, tzn szeroką, czy tak? A na Bilsteina grubą lage trzeba waska sprezyne - walcową jesli to to samo co waska ;) ? No to z tego co piszecie i dorzucił paweł od siebie wynika ze Peugeot Sport na órwny asfalt (np. góry, tor) bedzie b. dobrym rozwiazaniem natomiast gruby bill dobrze ustawiony do Rally..
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Z tym eibachem to był żarcik, sprawdzi się tylko w amatorkach albo na ulice.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Wiem, wiem, ze w zarcie ale tyle sie o tym eibachu nasluchałem a własciwie nie wiem czy jest to szeroka sprezyna czy własnie waska go gwintowanego bila ?
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Pro kit jest szeroki
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Ja mam szutrowego PugSporta - na dziury w sam raz!
_________________
czyt. faldżip
 
 

acik666 
kupie pułkę na steropian


auto: SAXO VTS
silnik:: 1,6 16v
moc: 150km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Gru 2011
Skąd: Tarnów

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Na dziury?? Problem tego zawiasu był właśnie taki że asfalty we Francji były gładkie i równe a w polsce wiadomo.... Ja mam tyły Pug sporta w zapasie to są twarde :]
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 29 Lis, 2012   

Ale faldzip ma SZUTROWEGO. :D Szutrowy jest w sam raz na warszawskie ronda, tory tramwajowe i koleiny xD Poza tym można iść bombą po progach zwalniających - szedłem tak raz w 106 na szutrowym setupie, bez ujęcia :rotfl:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 30 Lis, 2012   

wlasnie, ja sprawdzalem w takich warunkach :] :
http://www.youtube.com/watch?v=gLnIQksP4x8
_________________
czyt. faldżip
 
 

daniel-pl12 
zaczynam sie rozpisywać
JarosMotorsport


auto: Saxo VTS,E30
silnik:: 1.6 8V,1.8 IS z E36
moc: 115-120,145km
Dołączył: 28 Lut 2012
Skąd: Pruszków

Wysłany: Nie 02 Gru, 2012   

słyszałem dziwną teorię jakoby gruby bilstein na tył do saxo nie pasował do wersji po lifcie ? jest w tym trochę prawdy ? dlaczego niby? coś dziwnego bo w paru rajdówkach z tyłu właśnie go widziałem :> ,ktoś coś wie na ten temat ?
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 02 Gru, 2012   

Trochę podpiłujesz dremelkiem i będzie pasował ;D
 
 

daniel-pl12 
zaczynam sie rozpisywać
JarosMotorsport


auto: Saxo VTS,E30
silnik:: 1.6 8V,1.8 IS z E36
moc: 115-120,145km
Dołączył: 28 Lut 2012
Skąd: Pruszków

Wysłany: Nie 02 Gru, 2012   

coś tak czułem że w tym rzecz ;D ,jak bardzo ? ;D
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

półtora metra, ale możesz podkleić gumą do zucia i wtedy jedynie trzeba plombe z zęba (koniecznie ósemka) podłożyć i dizała rewelacyjnie.
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.65 sekund. Zapytań do SQL: 12