auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012
Dzięki
A w porównaniu do Koni Sport? Chyba Koni to jeden z najgorszych markowych zestawów, choć na Ułężu radził sobie nieźle, stabilnie i dość przewidywanie (wszystko na Powerflexie i beleczka pięknie zrobiona i obniżona by Vlodek).
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012
Przem_106 napisał/a:
Wg mnie optymalnym i najlepszym rozwiązaniem jest amor gruba rura z zerkopolu i spręzyna asfaltowa Peugeot Sport
Pany, jakie są jeszcze sprawdzone rozwiazania sprezynowe do grubego wkładu P36?
Gruba laga Bilstein + sprezyna Peugeot Sport (tak jak Przem pisał)
Gruba laga Bilstein + sprezyna H&R (oznaczenie chyba: 200/60/40)
Gruba laga Bilstein + ... ???
Wg mnie optymalnym i najlepszym rozwiązaniem jest amor gruba rura z zerkopolu i spręzyna asfaltowa Peugeot Sport
Pany, jakie są jeszcze sprawdzone rozwiazania sprezynowe do grubego wkładu P36?
Gruba laga Bilstein + sprezyna Peugeot Sport (tak jak Przem pisał)
Gruba laga Bilstein + sprezyna H&R (oznaczenie chyba: 200/60/40)
Gruba laga Bilstein + ... ???
EIBACHPROKIT !!
a tak poważnie, to w warunkach wyścigowych słyszałem odmienną opinie. Łukasz Witek, który siedzi w GSMP już chyba od 10 lat, powiedział mi że żadne B6 nie jest tak dobre jak Pug Sport. Tylko trzeba pamiętać, że jakoś asfaltu w GSMP w porównaniu do większości rajdów to jak nówka sztuka autostrada. Tam twardo to dobrze, zawias nie musi gasić podbić, dziur itp...
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012
Eibach PRO-KIT jest chyba standardową sprezyną, tzn szeroką, czy tak? A na Bilsteina grubą lage trzeba waska sprezyne - walcową jesli to to samo co waska ? No to z tego co piszecie i dorzucił paweł od siebie wynika ze Peugeot Sport na órwny asfalt (np. góry, tor) bedzie b. dobrym rozwiazaniem natomiast gruby bill dobrze ustawiony do Rally..
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012
Wiem, wiem, ze w zarcie ale tyle sie o tym eibachu nasluchałem a własciwie nie wiem czy jest to szeroka sprezyna czy własnie waska go gwintowanego bila ?
Na dziury?? Problem tego zawiasu był właśnie taki że asfalty we Francji były gładkie i równe a w polsce wiadomo.... Ja mam tyły Pug sporta w zapasie to są twarde
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 29 Lis, 2012
Ale faldzip ma SZUTROWEGO. Szutrowy jest w sam raz na warszawskie ronda, tory tramwajowe i koleiny Poza tym można iść bombą po progach zwalniających - szedłem tak raz w 106 na szutrowym setupie, bez ujęcia
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
daniel-pl12 zaczynam sie rozpisywać JarosMotorsport
auto: Saxo VTS,E30
silnik:: 1.6 8V,1.8 IS z E36
moc: 115-120,145km
Dołączył: 28 Lut 2012 Skąd: Pruszków
Wysłany: Nie 02 Gru, 2012
słyszałem dziwną teorię jakoby gruby bilstein na tył do saxo nie pasował do wersji po lifcie ? jest w tym trochę prawdy ? dlaczego niby? coś dziwnego bo w paru rajdówkach z tyłu właśnie go widziałem ,ktoś coś wie na ten temat ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach