Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Aluminium czy nierdzewka
Autor Wiadomość

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   Aluminium czy nierdzewka

Mam takie pytanie do fachowców

Układ dolotowy za turbo do Icka i dalej do kolektora ssącego. Lepiej z jakiego materiału wykonać?

Do wyboru mam aluminium (gięte) lub nierdzewka (spawana). W obu przypadkach uzupełnione standardowo kolankami i łącznikami silikonowymi (w serii mam gumowo plastikowe - nei dość że się grzeje to i puchnie...).
Kosztowo wychodzi mnie tyle samo... (do marki producenta nie przywiązuję wagi)

W jakiej rurze lepiej bedzie chłodzone powietrze, albo nie będzie się ze względu na materiał nagrzewać?

Podobno aluminium się utlenia - szkodzi to coś?
Z drugiej strony aluminium podobno jest lżejsze ale przecież 1kg to nie robi różnicy...


Moze ma ktoś jakieś doświadczenia? Bo jeśli to coś w rodzaju wyższość Świat Wielkanocnych nad Świętami Bożego Narodzenia to kompletnie nie robi mi różnicy

Z góry dzięki za pomoc
_________________

www.renault-sport.pl
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Aluminium nie pomalujesz zwykłą farbą
 
 

Shymek 
seks po polsku
www.renault-sport.pl


auto: Renu Clio 3 RS
silnik:: F4R774+
moc: 355+km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Wrz 2011
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Wolę polerowane na wysoki połysk - żadnej farby ;)
_________________

www.renault-sport.pl
Ostatnio zmieniony przez Shymek Wto 04 Gru, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Wg mnie bez znaczenia byle by było szczelne i robione przez osobę która to zrobi dokłanie żebyś nie musiał rozkręcać tego co chwila i poprawiać spadające węże lub szukać nieszczelności. Jak również tak żeby ci nie stukalo o nadwozie jak się silnik zacznie bujać albo drżeć
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Rzadnej?
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

M napisał/a:
Rzadnej?

Chyba ktoś tu był u Janusza na urodzinach :rotfl:
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

M napisał/a:
Rzadnej?


Karzdy wie, rze na aluminium nie kładzie się rzadnej farby!
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Czyli rze jak?
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Takrze tego niepolecam nie rdzewki bo jest strasznie gróba a amelinium się ótlenia i przepórzcza powietże.
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

AleX_R53 napisał/a:
powietże.


ech... powietsze! Nie miałeź hyba ortografji w gimnazjóm!
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

kórfa przepłaszam bałdzo Pana Ekspierta!
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

:lol2:

Arz mnie oczy bolom jak widze te wrzystkie wasze orty!
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Rób z alu i daj do anodowania, bedzie ladnie wyglądać ;) przynajmniej.
_________________
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Oczywiście, że amelinium bo jest znacznie lżejsze, a o to w tym wszystkim chodzi.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Wto 04 Gru, 2012   

Shymek napisał/a:
W jakiej rurze lepiej bedzie chłodzone powietrze, albo nie będzie się ze względu na materiał nagrzewać?

tam gdzie powietrze może oddać ciepło lepsze alu, tam gdzie może się nagrzewać nierdzewka
_________________
www.sieplywa.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13