Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie..
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

saxorulez napisał/a:
Ja rozmawiałem z Adamantem to powiedział że z obniżaniem przodu należy uważać.. trzeba dobrze dobrać amorek do sprężyny ponieważ zdarza się ze auto prowadzi się jak taczka.. zauważcie ile czasu nasze auta spędzają na torze.. 2% ?? Lepiej dobrać taki zestaw żeby to jechało po ulicy porzadnie a niżeli tylko i wyłącznie na torze.


mnie b6 nie zadowala i szukam lepszego rozwiaznia - na razie najrozsadniejszy wydaje sie gwint.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

to fakt.. B6 to na ulice jest fajny do codziennej jazdy
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

dokładnie b6 jest uwazana za fajny amorek na PL drogi szczegolnie w zestawieniu b6+ ori springi oraz świetnie wg wielu znajomych sprawuje się na szuterku :) dokłanie w tym samym zestawieniu. jak asfalt to tylko dobry gwint (byle nie jakis super sport) i jest OK :)
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

Ja z przodu mam eibachy czarne + b6 utwardzone i skrocone tyl amor b6 auto prowadzi sie pewnie i przyjemnie komfortu na dolkach nie zaznasz ale tak jak pisalem wielokrotnie zadowala mnie ten zestaw w zupelnosci po zakretach prowadzi sie bardzo dobrze jak wsiade do golfa i napadm na zakrety po jezdzie saxo mam wrazenie ze zaraz jeb.ne dacha :D
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

nox napisał/a:
dokładnie b6 jest uwazana za fajny amorek na PL drogi szczegolnie w zestawieniu b6+ ori springi oraz świetnie wg wielu znajomych sprawuje się na szuterku :) dokłanie w tym samym zestawieniu. jak asfalt to tylko dobry gwint (byle nie jakis super sport) i jest OK :)


O.. z tym szutrem to racja.. teraz na mazurach byłem i naprawde fajnie mi sie jachoło po sypkiej nawieszchni...
Na ulicę też cacy i dobrze radził sobie na tych mazurskich dziurawych drogach
Na torze przeszkadzał mi bardzo przechył bo samo prowadzenei w zakręcie nie było złe...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

grzech napisał/a:
zastanawiam sie tez czy sa jakies patenty zeby utwardzic standardowe sprezyny ? np. jakies hartowanie czy cos w tym stylu...
W Katowicach są dwie firmy które zajmują się utwardzaniem seryjnych sprężyn.Ale dla mnie to jest bezsensu,bo przecież spręzyna "sportowa" jest progresywna i w związku z tym ma inną charakterystykę niż utwardzona seria.
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

krotsza sprezyna eibacha krotszy jej skok ale progresywna charakterystyka takiej sprezyny = lepsza jej praca na nierownosciach niz sprezyny seryjnej, przynajmniej ja to tak rozumiem, gadula sie powinien wypowiedziec w tej kwesti przeciez widzial jak to sie mniej wiecej rozwiazuje w eNkowym subaru czy tez innych rajdowkach. wiadomo proflexa sobie nikt raczej nie kupi no ale mniej lub wiecej.

przyznam szczerze ze tak naprawde opini jest tyle ile ludzi ktorzy na roznych zestawach jezdzili, sam jestem zmuszony wybrac cos niedlugo i daleeej nie wiem zabardzo co, jak i po co.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

Hmm tyle ze z tego co napisał grzech przy twardościach, to sprężyna eibacha jest "linear" czyli zwykła, progresywna dopiero była sprężyna h&r.
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 06 Maj, 2007   

sorry, moj blad, nie zauwazylem tego poprostu.

ok to dalej, a sprezyny omp albo sparco? co to za cudy? iwanek ktory pomykal 106 w ppzm polecal mi wlasnie omp do b6.

z tego co patrze w necie to eibeach pro-kit jest jednak sprezyna progresywna, who knows? :) lekka masakra
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 07 Maj, 2007   

No to tak :) , sparco/omp to zapewne są sprężyny innej marki specjalizującej sie w produkcji sprezyn, tylko oznaczone logiem sparco/omp. Tak samo jak klocki omp to są po prostu produkty ferodo.

Co do eibacha to pro kit do saxo to jest normalna sprężyna, dopiero sportline jest progresywna, ale tutaj jest duze obnizenie 50 mm.
Pro kit do twojego pługa to jest sprężyna progresywna tak jak piszesz :)

Ciekawą sprawą jest eibach do 106 s16, który daje 20 mm obnizenia, tylko czemu do saxo nie są dostępne takie spreżyny? Przecierz chyba zawisa w tych autach sie nie rózni.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 07 Maj, 2007   

to tak jak z B8 w Billsteinie.. jest do 106 a do Saxo nie ma
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 07 Maj, 2007   

Czyli rozumiem ze tak samo sprzyna eibacha, jak i bilstein b8 dedykowany do 106 bd bezproblemowo pasowaly do saxofona, bo caly zawias z przodu jest taki sam. Dobrze rozumiem? :)
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 07 Maj, 2007   

Ja mam springi Eibacha (czarne) do 206XS - sa do sprzedania.
Mam je bo byly na seryjnych amorach w moim saxo - czyli pasuja.
Do gwintow mi nie pasuja bo tam mam wąska sprężynę

Poniewaz 206 jest wieksze (czyt. cieższe) to zakladam ze pod saxo sie mniej ugna i beda sztywniejsze.

Moge wziac te springi do Looblyna i po prostu pożyczyc je jakiemus zainteresowanemu ;-)
Ewentualnych zainteresowanych prosze o info na PW.

A odpowiadajac na pytanie o sprezyny o tej samej wysokosci ale twardsze proponuje sie rozejrzec za springami od diesla (ciężki silnik).
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 07 Maj, 2007   

Loko napisał/a:
Czyli rozumiem ze tak samo sprzyna eibacha, jak i bilstein b8 dedykowany do 106 bd bezproblemowo pasowaly do saxofona, bo caly zawias z przodu jest taki sam. Dobrze rozumiem?


Bardzo dobrze Panie Śledczy Loko
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Wto 15 Maj, 2007   

http://www.carparts-cat.c...91018019&ROOT=1 a wie ktos co to jest ile kosztuje i ew gdzie to mozna dostac?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 11