Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Gwint KW do puga 306
Autor Wiadomość

kubag
[Usunięty]

Wysłany: Pią 27 Kwi, 2007   Gwint KW do puga 306

Co myslicie o czyms takim? Mam mozliwosc kupienia uzywki w nieduzej cenie, tylko niewiem w jakim sa stanie. Jakie moga byc ew koszta regeneracji takiego zestawu?
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 28 Kwi, 2007   

największy kłopot mozesz mieć z jaką kolwiek możłiwością "regeneracji" Z takich podstawowych oględziń to zwróc szczegolną uwage czy nigdzie niema pęknięć , bo tego typu zawieszenie lubi popekać z racji wzmozonych przeciazeń jakie przenosi.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 29 Kwi, 2007   

z Łomionków jesteś ? jak będziesz robił zwieszenie daj znać. Chciałbym to zobaczyć.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 01 Maj, 2007   

chyba nie ma firm które regenerują gwinty, przynajmniej ja nie słyszałem :)
 
 
 

kubag
[Usunięty]

Wysłany: Śro 02 Maj, 2007   

W gwiantach kw sa wlozone amartyzatory koni. Moze cos na ten temat wiecie?
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 02 Maj, 2007   

Z tego co ja wiem to amory koni są nierozbieralne, czyli nie da się ich regenerować.
 
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 03 Maj, 2007   

tak jest, amory koni są nierozbieralne :)
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 03 Maj, 2007   

a nie wymienia sie czasem w nich wkladow or something ?
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Czw 03 Maj, 2007   

Są amory które się regeneruje i znacząca część dobrych gwintów ma tę możliwość. Koszt regeneracji jednego amora to koszt około 100 do czasami nawet 200pln a regeneracja dokladnie polega na wymianie wkładów, najlepiej spisz sobie dokładny model zawieszenia i zadzwoń do firmy zajmującej się takimi usługami.
 
 

kubag
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Maj, 2007   

Znacie jakas firme godna polecenia?? BO tam sa amory koni sport zolte o zmiennej tlumieniu
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 03 Maj, 2007   

mniemam, że mówisz o tym http://www.allegro.pl/ite...eugeot_306.html

[ Dodano: Czw 03 Maj, 2007 ]
a może przy okazji tematu zawieszenia do 306 to ktoś ma jakieś takie namiary na sklepy internetowe gdzie coś takiego można znaleźć ? nie tylko gwint ale też normalne twardsze i niższe zawieszenia ? Jak robiliście w saxo chłopaki ? ktoś ma gwint ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubag
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Maj, 2007   

Z normalnych twardych to polecam koni sport wlasnie z regulacja twardosci przod oklo 470zl sztuka tyl ok 300zl/szt
 
 

lukasgti
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Maj, 2007   

W kazdym gwincie amortyzator pełni funkcję wkładu, tak jest np. u mnie,a uzytkuje KW wariant 1 z amortyzatorami bez regulacji twardości. Producent tych amorków to firma ALKO. W KW z regulacją twardości są juz amory KONI. Wszystkie te części są dostepne i można je wymieniac. Cały gwint mozna sobie poskładac z częsci, jeżeli mamy cokolwiek uszkodzone. więcej na stronie www.kw-suspension.de.
 
 

bartek_gsg
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Maj, 2007   

ja kiedys kupilem gwint kw do clio, z tym ze jeden wklad byl do wyrzucenia...
dokupilem sobie do tego 2 wklady bilstein bodajze od golfa 2...
trzeba bylo przerobic conieco ale potem zawias byl super (tzn dalej jest)
 
 

lukasgti
[Usunięty]

Wysłany: Śro 16 Maj, 2007   

Moim zdaniem nie powinno się zakładac amorów od innego auta tylko ściśle trzymac sie modeli dedykowanych. Dobierając inny amortyzator zmieniasz charakterystykę zawieszenia , a przeciez każdy amortyzator jest dobrany pod odpowiednie sprężyny. Jeżeli masz gwint Kw to możesz wszystko dokupić w ich sieci dealerskiej i nie jest to nawet drogie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.53 sekund. Zapytań do SQL: 12