Co myslicie o czyms takim? Mam mozliwosc kupienia uzywki w nieduzej cenie, tylko niewiem w jakim sa stanie. Jakie moga byc ew koszta regeneracji takiego zestawu?
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 28 Kwi, 2007
największy kłopot mozesz mieć z jaką kolwiek możłiwością "regeneracji" Z takich podstawowych oględziń to zwróc szczegolną uwage czy nigdzie niema pęknięć , bo tego typu zawieszenie lubi popekać z racji wzmozonych przeciazeń jakie przenosi.
auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km Pomógł: 23 razy Dołączył: 24 Lut 2006 Skąd: Wch
Wysłany: Czw 03 Maj, 2007
Są amory które się regeneruje i znacząca część dobrych gwintów ma tę możliwość. Koszt regeneracji jednego amora to koszt około 100 do czasami nawet 200pln a regeneracja dokladnie polega na wymianie wkładów, najlepiej spisz sobie dokładny model zawieszenia i zadzwoń do firmy zajmującej się takimi usługami.
kubag [Usunięty]
Wysłany: Czw 03 Maj, 2007
Znacie jakas firme godna polecenia?? BO tam sa amory koni sport zolte o zmiennej tlumieniu
[ Dodano: Czw 03 Maj, 2007 ]
a może przy okazji tematu zawieszenia do 306 to ktoś ma jakieś takie namiary na sklepy internetowe gdzie coś takiego można znaleźć ? nie tylko gwint ale też normalne twardsze i niższe zawieszenia ? Jak robiliście w saxo chłopaki ? ktoś ma gwint ?
Z normalnych twardych to polecam koni sport wlasnie z regulacja twardosci przod oklo 470zl sztuka tyl ok 300zl/szt
lukasgti [Usunięty]
Wysłany: Wto 15 Maj, 2007
W kazdym gwincie amortyzator pełni funkcję wkładu, tak jest np. u mnie,a uzytkuje KW wariant 1 z amortyzatorami bez regulacji twardości. Producent tych amorków to firma ALKO. W KW z regulacją twardości są juz amory KONI. Wszystkie te części są dostepne i można je wymieniac. Cały gwint mozna sobie poskładac z częsci, jeżeli mamy cokolwiek uszkodzone. więcej na stronie www.kw-suspension.de.
bartek_gsg [Usunięty]
Wysłany: Wto 15 Maj, 2007
ja kiedys kupilem gwint kw do clio, z tym ze jeden wklad byl do wyrzucenia...
dokupilem sobie do tego 2 wklady bilstein bodajze od golfa 2...
trzeba bylo przerobic conieco ale potem zawias byl super (tzn dalej jest)
lukasgti [Usunięty]
Wysłany: Śro 16 Maj, 2007
Moim zdaniem nie powinno się zakładac amorów od innego auta tylko ściśle trzymac sie modeli dedykowanych. Dobierając inny amortyzator zmieniasz charakterystykę zawieszenia , a przeciez każdy amortyzator jest dobrany pod odpowiednie sprężyny. Jeżeli masz gwint Kw to możesz wszystko dokupić w ich sieci dealerskiej i nie jest to nawet drogie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach