Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przewód paliwowy w saxo
Autor Wiadomość

adamo 
cienki bolek

auto: Saxo
silnik:: 1.6
moc: 118km
Dołączył: 04 Cze 2013
Skąd: Sopot

Wysłany: Czw 10 Paź, 2013   Przewód paliwowy w saxo

Czy ktoś może wie jaką średnicę ma przewód paliwowy do saxo 1.6 16V? Chcę kupić w oplocie ale nie jestem pewien rozmiaru
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 11 Paź, 2013   Re: Przewód paliwowy w saxo

adamo napisał/a:
Czy ktoś może wie jaką średnicę ma przewód paliwowy do saxo 1.6 16V?


Okrągłą.




:rotfl:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Odgrzewam :)

Mam uszodzony przewod i chcialem zrobic wersje taką bardziej do wyścigów rajdowych w terenie, czyli przewody w oplocie itp. Czy ktoś może robił już coś takiego i byłby w stanie poratować fotkami i opisem co i jak?
_________________
czyt. faldżip
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   



Wywalasz stare przewody, kupujesz nowe paliwowe w oplocie, puszczasz w kabinie i poszedł.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Zrób jak mówi Kenet, albo na odwrót.
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Kenet napisał/a:
Wywalasz stare przewody, kupujesz nowe paliwowe w oplocie, puszczasz w kabinie i poszedł.

To jeszcze pytanie jakiej srednicy i jak je polaczyc. Bo te plastikowe zlaczki, ktore sa w Saxo to z jednej strony wchodza na klik do filtra paliwa z drugiej strony to sie wciska ten originalny przewod z tworzywa jakos na gorący czy coś. A jak z tymi w oplocie? Cybanty dać czy cos? Robił to ktoś w ogole, czy tylko czytał w internetach? ;)
_________________
czyt. faldżip
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

TAk !
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

W Astrze miałem na pompie cybant, później kawałek gumowy i łączył się on z plastikowym sztywnym przewodem po prostu na wcisk i opaskę zaciskaną (na słomczynie rozerwał mi to połączenie kamień i naprawiłem stosując skręcany cybant). Idąc dalej plastikowe przewody sztywne w komorze silnika łączyły się z gumowymi także na wcisk i opaskę, a z drugiej strony te gumowe były odpowiednio zarobione i wkręcane w listwę. Nie wiem jak wygląda wyjście z pompy w saxo, ale można zaraz za nim połączyć przewód z nowym w oplocie, a pod maską zarobić tak żeby się wkręcał w listwę, oczywiście mając na uwadze odpowiednie długości i mocowanie.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

We Fiacie Czinkłeczento zarówno na wyjściu z baku jak i na wejściu do korpusu wtrysku są króćce (kroćce) na które zakłada sie przewód dodatkowo wspomagając połączenie cybantem skręcanym.

Ja w Cienkim mam przewód o średnicy 8 mm co wynikało ze średnicy króćców.

CIEKAWOSTKA:

W cienkim przez całą długość samochodu idą 3 przewody:
1) Zasilający
2) Powrotny
3) Odpowietrzajcy do pochłaniacza oparów z węglem aktywnym - którego właśnie już nie mam.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
Ostatnio zmieniony przez Jakarti Pon 13 Sty, 2014, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

CHRZANEK napisał/a:
We Fiacie Czinkłeczento zarówno na wyjściu z baku jak i na wejściu do korpusu wtrysku są króćce (kroćce) na które zakłada sie przewód dodatkowo wspomagając połączenie cybantem skręcanym.

Ja w Cienkim mam przewód o średnicy 8 mm co wynikało ze średnicy króćców.

CIEKAWOSTKA:

W cienkim przez całą długość samochodu idą 3 przewody:
1) Zasilający
2) Powrotny
3) Odpowietrzajcy do pochłaniacza oparów z węglem aktywnym - którego właśnie już nie mam.

Kod:
Ostatnio zmieniony przez Jakarti Dzisiaj 14:03, w całości zmieniany 1 raz

Cenzura jakaś :>
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

nie.
Chrzanek napisał (bez kropek) 8.m.m co daje 8m m
wiec poprawiłem na 8 mm.

git?
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Jakarti napisał/a:
nie.
Chrzanek napisał (bez kropek) 8.m.m co daje 8m m
wiec poprawiłem na 8 mm.

git?

Właśnie sie zastanawiam :)
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

Dziękuje 8)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

NBL 
wielki cyc
*\.<(^_^<)


auto: 106/Fiesta VII
silnik:: tu5jp4/j4/Econetic
moc: 150/90km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2011
Skąd: Wągrowiec

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

dopływ paliwa w komorze ma większą średnicę niż powrót , lecz już w kabinie są takie same 6mm
_________________
smooth and steady...
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 13 Sty, 2014   

ogladalem ostatnio foty jak to zrobic, ta zlaczke przy listwie sobie zostawiasz ten przewod wkladany na goraco rozcinasz i sciagasz. Tak samo przy pompie paliwa, puszczasz jeden przewod w oplotku i po sprawie, powrot tak samo. Jak juz bedziesz wiedzial wiecej to daj znac w jakiej cenie sa takie przewodziki w oplocie 5-6mm ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.25 sekundy. Zapytań do SQL: 13