Mam uszodzony przewod i chcialem zrobic wersje taką bardziej do wyścigów rajdowych w terenie, czyli przewody w oplocie itp. Czy ktoś może robił już coś takiego i byłby w stanie poratować fotkami i opisem co i jak?
Wywalasz stare przewody, kupujesz nowe paliwowe w oplocie, puszczasz w kabinie i poszedł.
To jeszcze pytanie jakiej srednicy i jak je polaczyc. Bo te plastikowe zlaczki, ktore sa w Saxo to z jednej strony wchodza na klik do filtra paliwa z drugiej strony to sie wciska ten originalny przewod z tworzywa jakos na gorący czy coś. A jak z tymi w oplocie? Cybanty dać czy cos? Robił to ktoś w ogole, czy tylko czytał w internetach?
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014
W Astrze miałem na pompie cybant, później kawałek gumowy i łączył się on z plastikowym sztywnym przewodem po prostu na wcisk i opaskę zaciskaną (na słomczynie rozerwał mi to połączenie kamień i naprawiłem stosując skręcany cybant). Idąc dalej plastikowe przewody sztywne w komorze silnika łączyły się z gumowymi także na wcisk i opaskę, a z drugiej strony te gumowe były odpowiednio zarobione i wkręcane w listwę. Nie wiem jak wygląda wyjście z pompy w saxo, ale można zaraz za nim połączyć przewód z nowym w oplocie, a pod maską zarobić tak żeby się wkręcał w listwę, oczywiście mając na uwadze odpowiednie długości i mocowanie.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014
We Fiacie Czinkłeczento zarówno na wyjściu z baku jak i na wejściu do korpusu wtrysku są króćce (kroćce) na które zakłada sie przewód dodatkowo wspomagając połączenie cybantem skręcanym.
Ja w Cienkim mam przewód o średnicy 8 mm co wynikało ze średnicy króćców.
CIEKAWOSTKA:
W cienkim przez całą długość samochodu idą 3 przewody:
1) Zasilający
2) Powrotny
3) Odpowietrzajcy do pochłaniacza oparów z węglem aktywnym - którego właśnie już nie mam.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Ostatnio zmieniony przez Jakarti Pon 13 Sty, 2014, w całości zmieniany 1 raz
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014
CHRZANEK napisał/a:
We Fiacie Czinkłeczento zarówno na wyjściu z baku jak i na wejściu do korpusu wtrysku są króćce (kroćce) na które zakłada sie przewód dodatkowo wspomagając połączenie cybantem skręcanym.
Ja w Cienkim mam przewód o średnicy 8 mm co wynikało ze średnicy króćców.
CIEKAWOSTKA:
W cienkim przez całą długość samochodu idą 3 przewody:
1) Zasilający
2) Powrotny
3) Odpowietrzajcy do pochłaniacza oparów z węglem aktywnym - którego właśnie już nie mam.
Kod:
Ostatnio zmieniony przez Jakarti Dzisiaj 14:03, w całości zmieniany 1 raz
ogladalem ostatnio foty jak to zrobic, ta zlaczke przy listwie sobie zostawiasz ten przewod wkladany na goraco rozcinasz i sciagasz. Tak samo przy pompie paliwa, puszczasz jeden przewod w oplotku i po sprawie, powrot tak samo. Jak juz bedziesz wiedzial wiecej to daj znac w jakiej cenie sa takie przewodziki w oplocie 5-6mm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach