Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka - jak ? co ? czemu tak ? ahaaa... rozumiem
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Bad-i napisał/a:
M napisał/a:
Rozumiem że to nie jest banał ale żeby coś osiągnąć potrzeba jak wszędzie się napracować przy czymś - czy to jest spawanie rollbarek czy programowanie.
No pain no gain.
Napomknąłem że skoro są takie terminy to rynek nie lubi próżni :>


A ja mysle ze znawcy tematu nawet jak maja czekac pol roku to i tak zawioza auto do Adama.

Kim są znawcy tematu?
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

ale wybiegla dyskusja fajna, jak to czytam to wydaje mi sie ze takie spawanie to jest rownie duzy wyczyn jak lot w kosmos na rakiecie o wartosci kilku lub kilkunastu tysiecy. Majac sprzet a nie majac umiejetnosci nie wiele zrobisz, ale majac umiejetnosci, a sprzet slabszej jakosci mozna juz cos probowac zrobic po kosztach sprobowac. Nikt na tym nie bedzie latal, ma to byc tylko alternatywa w razie ewentualnego daszka. Ale dobry klasyczny spaw nie ma prawa puscic i bez problemu zrobi go kazdy ktory potrafi operowac migomat czy tiga :) Gorzej jak ktos nie ma pojecia i nasmarka :rotfl: Nie ma sensu inwestowac w spawarki po 10tys bo to samo wykonasz taka za 1.5-2tys.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Barejka Śro 27 Lis, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

kenet wstrzymaj sie do wiosny to cos Ci uspawam ;D :]
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Ci ktorzy wstawiaja auta do Kozaka ;)

A powaznie, ktos kto chce miec solidnie zrobiona klatke w profesjonalny sposob.
Wystarczy popytac w swiatku motorsportowym......

Edit: jezeli to ma byc jakis maly projekt tak jak napisal to Barejka to co innego. Ja sie odnosilem do latwosci robienia klatek. Tylu jest magikow w PL a jakos malo kto tak spawa
Ostatnio zmieniony przez Bad-i Śro 27 Lis, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Ja się nie znam na spawaniu ani klatkach, twierdzę tylko że taki mistrz klatek otoczony aureolą estymy znawców tematu i guru światka motorsportowych opinii - także zaczynał od zera i uczył się spawać na jakimś zardzewiałym pręcie.
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Ze spawaniem klatki nie ma problemu, masakrę jest pasowanie i przymiarki.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

M napisał/a:
Ja się nie znam na spawaniu ani klatkach, twierdzę tylko że taki mistrz klatek otoczony aureolą estymy znawców tematu i guru światka motorsportowych opinii - także zaczynał od zera i uczył się spawać na jakimś zardzewiałym pręcie.


To prawda, pytanie ile Rasta chce walczyc o klientow..... Idac tym tokiem myslenia, kazdy mistrz czegokolwiek zaczynal od zera. Ja jakos sie nie podejme rywalizacji :)
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Kości zostały rzucone ;D

Ja też jestem daleki od robienia z tego przedsięwzięcia lotu w kosmos. Najpierw trzeba mieć dobrą wyobraźnię przestrzenną. Później trzeba umieć dobrze spawać, dobrze giąć rury, dobrze mierzyć i dobrze ciąć. A później połączyć to w jednym projekcie, który będzie odpowiednio przygotowany w zgodzie z załącznikiem. To nie jest wiedza tajemna i nikt się nie rodzi spawaczem. Doświadczenie i umiejętności wypracowywane są w tzw boju - jak wszędzie. Kozak miał od małego fajne zaplecze do zabaw, więc nic dziwnego że jest dobry. Wiadomo, że laik nie stanie przed autem i nie wyspawa dobrej klatki w pierwszym podejściu. Ale wszystkiego się można nauczyć.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Cala prawda, pytanie ile laikowi zajmie czasu zeby miec tylu klientow zeby na tym zarabiac. Z calym szacunkiem do Rasty ale tak jak flokowanie tylko u niego, to rajdowej klatki bym nie zrobil (przynajmniej nie przez trzy-cztery lata)
Ostatnio zmieniony przez Bad-i Śro 27 Lis, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Bad-i napisał/a:
M napisał/a:
Ja się nie znam na spawaniu ani klatkach, twierdzę tylko że taki mistrz klatek otoczony aureolą estymy znawców tematu i guru światka motorsportowych opinii - także zaczynał od zera i uczył się spawać na jakimś zardzewiałym pręcie.


To prawda, pytanie ile Rasta chce walczyc o klientow..... Idac tym tokiem myslenia, kazdy mistrz czegokolwiek zaczynal od zera. Ja jakos sie nie podejme rywalizacji :)

No bo to prawda, do wszystkiego trzeba miec powolanie o inaczej Ci sie nie uda - Paulo Coehlo.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

To co go tak namawiasz ;)
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Zupełnie na lajcie - a jakby się okazało, że dobrze pociął, pogiął i pospawał? :>
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

Hmm do samego spawania trzeba sporo doświadczenia. Można pójść na kurs, ale jak się później sam zamkniesz w garażu i będziesz ćwiczył nawet pół roku to może ci to nic nie dać. Dobrze jest popracować pod okiem kogoś kto to ogarnia od wielu lat, takiego doświadczenia nie da się kupić. Samo kontrola bez odpowiednich punktów odniesienia może nie przynieść efektów.
Ja bym raczej zaczął od spawania komercyjnego, ale nie klatki, może na początek coś co jak spraw puści to nie zrobi nikomu krzywdy.
 
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

A tak z ciekawości-kto (oprócz Bareja,bo jego spawy widziałem) cos kiedykolwiek pospawał ??
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Śro 27 Lis, 2013   

jest jeszcze jedna kwestia, myślę, że jest pewien rynek dla kogoś kto by spawał solidnie aczkolwiek niekoniecznie zgodnie z załącznikiem J i niekoniecznie dla rajdowców. Jest spora grupa osób, które upalają WYŁĄCZNIE na imprezach gdzie można zaliczyć dacha w polu ew. strzał o barierkę. I wtedy nie musi to wytrzymać dzwona z drzewem przy >100 km/h i nie musi być sto procent zgodnie z wytycznymi FIA ;)
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 15