tez myslalem o ebc tg i green ale slyszalem ze tarcze sa slabe?
yaris ma dobre hamowanie ponoc 36-37metrow wiec zle nie jest
ale chcialbym kupic tarcze ktore nie pekna, beda sie ladnie zdzieraly rowno
i nie zwichruja sie, oczywiscie wiele zalezy od usera , woda itp ale
ponoc ate maja dobra jakosc do ceny do mnie tarcza kosztuje bez naciec 121pln jak dobrze pamietam a brembo 177pln wiec czy brembo jest zdecydowanie lepsze ? z tego co czytalem
brembo robi dobre tarcze ale serie oro, z tymi zwyklymi jest sporo akcji ,np wichrowanie ,bicie,, tak czytalem ale jeden mowi zle a inni ze sa oki,
co sadzisz o tym?
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Pon 28 Maj, 2007
Polecam tarcze zimmermana.Jeszcze ani razu się na nich nie zawiodłem.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 28 Maj, 2007
ja polecam najzwyklejsze gladkie brembo. mam je w rajdowce wiec grzeja
sie mocno - zdazalo sie ze poprzenie palily sie na czerwono, jezdzilem po
mokrym i w deszczu i bylo ok - nic nie bilo.
z twardymi klockami dosc szybko sie zuzywaja, ale przy takiej cenie to luz.
chcesz lepszy hamulce zainwestuj w klocki... jak pisal loko ds performance,
czy stary ds2000, a jak masz czas na 3, 4 slabe hamowania zanim zlapia
temperature to kup ds3000.... na pewno bedziesz zadowolony :)
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
mikson napisał/a:
tez myslalem o ebc tg i green ale slyszalem ze tarcze sa slabe?
yaris ma dobre hamowanie ponoc 36-37metrow wiec zle nie jest
ale chcialbym kupic tarcze ktore nie pekna, beda sie ladnie zdzieraly rowno
i nie zwichruja sie, oczywiscie wiele zalezy od usera , woda itp ale
ponoc ate maja dobra jakosc do ceny do mnie tarcza kosztuje bez naciec 121pln jak dobrze pamietam a brembo 177pln wiec czy brembo jest zdecydowanie lepsze ? z tego co czytalem
brembo robi dobre tarcze ale serie oro, z tymi zwyklymi jest sporo akcji ,np wichrowanie ,bicie,, tak czytalem ale jeden mowi zle a inni ze sa oki,
co sadzisz o tym?
EBC tg chyba jednak za drogie i tak jak w przypadku cietych tarcz wiercona nie bedzie tu potrzebna.
Brembo ORO super , tylko ze to jest juz jakis kosmos cenowy
Jakby tak patrzeć na opinie w internecie to wkońcu nic by się nie wybrało , zawsze znajdzie się ktos kto zakrzyczy nie!! te tarcze sie krzywia pekają bija itd. a prawda jest taka ze wiekszosć uszkodzeń bierze sie ze złego montażu.
Cytat ze strony pana Hamulca:
pan hamulec napisał/a:
"5/ bardzo starannie oczyść szczotką drucianą piasty kół z zabrudzeń i nalotów, użyj preparatu zmywającego (np. Quickleen i Brakleen),
6/ dokonaj pomiaru „bicia” piast na ich obwodzie. Maksymalne odchylenie nie może przekraczać 0,02 mm. Natryśnij niewielką warstwę preparatu (np. Copperpaste) na powierzchnie piast.
7/ po zamontowaniu tarcz dokonaj pomiarów bicia tarcz w obwodowych ich częściach. Wartość bicia po wykonaniu pełnego obrotu tarczy nie może przekraczać 0,08 mm. Jeśli wartość ta jest większa, należy spróbować obrócić tarczę względem otworów i ponownie zamontować. Pomiar ten jest najważniejszą czynnością podczas wymiany tarcz."
Jak redzie bicie na piaśćie, albo bicie na tarczy, bo powierzchnia piasty nie została dobrze odczyszczona co jest ważne przy montażu to nie ma siły i tarcza sie pognie i bedzie biła. Nie wiem gdzie w polsce przy montażu tarcz robią pomiary bicia, no ale mniejsza o to jak sie dobrze odczyści to tez jest ok, tylko ważne jest zęby to zrobić.
Porównanie ate/ brembo cieżko mi powiedziec bo nigdy nie miałem tarczy ate, mam za to tarcze brembo na wszystkich 4 koąłch i jestem zadowolony, tarcze przeżyły pałowanei po mokrym z niejednym wjechaniem w kałuze po hamowaniu.
Na torze też były, niestety tu nie moge powiedziec nic konkretnego pozatym ze nic im sie nie stało, bo jak się okazało puźniej miałem troche inne problemy z hamulcami
Na korzyść brembo przemawia też to o czym wspomniał Bartek powyżej, ze sporo rajdówek jeździ właśnie zwykłych tarczach brembo i wszystko jest ok
Ate powerdisc też mają niezłą opinie i są, a raczej były uzywane w wyścigowym pucharze golfa TDi. Jeździły tam w połączeniu z klockiem pagida i hamowanie to byłą jedna z mocniejszych stron golfiany.
mikson [Usunięty]
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
a jak brembo ladnie sie zdzieraja "lustro" ? i masz klocki do nich ferodo dc?
do mnie do yarka sa tylko zwykle ferodo
sam nie wiem
albo zestaw ate 2x120 + 125klocki wychodzi 365 za komplet
albo brembo 2x177 + 130 wychodzi jakies 480
wiec jak ma byc powrownywalnie to raczej ate
mikson [Usunięty]
Wysłany: Wto 29 Maj, 2007
malo nie spadlem z krzesla, druga propozycja jest mocna, dostalem odpowiedz na zapytanie ofertowe
"Witam, do tego autka polecamy tarcze hamulcowe TAROX G88 cena za kpl. Na przód 1210zł za kpl.
Do tego polecam klocki EBC Green Stuff cena za kpl. 225zł
KIT Taroxa z zaciskami o większej średnicy kosztuje około 12000zł
Przypominamy Sprzedajemy na RATY wspólnie z GE Money Bank!!!"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach