Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Plyta do saxo
Autor Wiadomość

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007   Plyta do saxo

Witam ktos sie zna na takich cudach ?? wyglada na orginal ??

zastanawiam sie nad lykaniem :) po ostatnim grilu :564:

Prosze o doradzenie ???


http://cgi.ebay.fr/proteg...1QQcmdZViewItem
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek VTS Pon 04 Cze, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007   

Yyyy ja nie w temacie ale razi w oczy aż piecze - "wygląda" :570:
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007   

grzesiek wyglada ok.

cena nie najgorsza - widzialem w pl drozsze na pewno sie przyda.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007   

Co to znaczy orginal ? Tu nie ma pojecia orginal, bo to jest dorabiana plyta pod silnik, to jak ona moze byc orginalna :)

Nie potrafie oceni ze zdjecia jak duze jest to zagiecie, ale pomysl o tym zeby nie bylo zby nisko, u mnie plyta odstaje od miski cos kolo 2-3 cm i na sporych kraweznikach jezdze nia po ziemi.

Plyta wyglada na solidnie zrobiona, jedyne co sie trzeba zastanowic to jak sie wygina takie 5mm alu. 8m m sie na 100%nie gnie :D , mam pare solidnych glebokich rys na plycie, ale sama plyta jest prosta.

Waga to mniej wiecej wiesz, moja wazy kolo 15 kg wiec ta na oko z 10.

No i generalnie pomysl plyty jest dobry, u mnie juz nie raz to uratowalo przed przyiskrzeniem spodem i do tego daje komfort psychiczny :D

A no i co do montazu to bedziesz musial dospawac przy wachaczach mocowania do plyty, a z przodu to we wzmocnienie sie wkrecisz.
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 03 Cze, 2007   

Cytat:
Plyta wyglada na solidnie zrobiona, jedyne co sie trzeba zastanowic to jak sie wygina takie 5mm alu. 8m m sie na 100%nie gnie


imo lepiej zeby przy mocnym uderzeniu wygiela sie plyta niz jakby miala taka mocarna konstrukcja przestawic lekko geometrie samochodu :)
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 04 Cze, 2007   

to jest stalowa plyta ? bo wyglada na stalową, no i jakaś taka cienka ta płyta. Mocne płyty do saxo sa robione z duraluminum PA06 i to ma 8m m grubości o ile dobrze pamietam.

Stalowe płyty były robione przez pug sport, wieć może to być "oryginał"
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 04 Cze, 2007   

Tam jest napisane ze to płyta aluminiowa o grubości 5mm, dlatego się zastanawiałęm jak z gięciem, bo tak samo jak Grzech słyszałem ze w rajdówkach robi się zwykle z 8m m alu i taka tez mam u siebie. :)
Wiadomo ze nie mozna przesadzic z grubością, ale załozenie jednorazówki tez mija się z celem, bo wymiana płyty po każdym pojechaniu na niej bolała by finansowo :D
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 04 Cze, 2007   

do jazdy na codzien i od czasu do czasu po torze w Lublinie powinna wystarczyć :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 13