auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 03 Cze, 2007
Co to znaczy orginal ? Tu nie ma pojecia orginal, bo to jest dorabiana plyta pod silnik, to jak ona moze byc orginalna
Nie potrafie oceni ze zdjecia jak duze jest to zagiecie, ale pomysl o tym zeby nie bylo zby nisko, u mnie plyta odstaje od miski cos kolo 2-3 cm i na sporych kraweznikach jezdze nia po ziemi.
Plyta wyglada na solidnie zrobiona, jedyne co sie trzeba zastanowic to jak sie wygina takie 5mm alu. m sie na 100%nie gnie , mam pare solidnych glebokich rys na plycie, ale sama plyta jest prosta.
Waga to mniej wiecej wiesz, moja wazy kolo 15 kg wiec ta na oko z 10.
No i generalnie pomysl plyty jest dobry, u mnie juz nie raz to uratowalo przed przyiskrzeniem spodem i do tego daje komfort psychiczny
A no i co do montazu to bedziesz musial dospawac przy wachaczach mocowania do plyty, a z przodu to we wzmocnienie sie wkrecisz.
to jest stalowa plyta ? bo wyglada na stalową, no i jakaś taka cienka ta płyta. Mocne płyty do saxo sa robione z duraluminum PA06 i to ma m grubości o ile dobrze pamietam.
Stalowe płyty były robione przez pug sport, wieć może to być "oryginał"
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 03 Cze, 2007
Tam jest napisane ze to płyta aluminiowa o grubości 5mm, dlatego się zastanawiałęm jak z gięciem, bo tak samo jak Grzech słyszałem ze w rajdówkach robi się zwykle z m alu i taka tez mam u siebie.
Wiadomo ze nie mozna przesadzic z grubością, ale załozenie jednorazówki tez mija się z celem, bo wymiana płyty po każdym pojechaniu na niej bolała by finansowo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach