auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015
Gdybym chcial cos tanszego niz aktualny ISC to bym wlasnie poszedl w AP. Tylko trzeba miec swiadomosc ograniczen w regulacji oraz tego ze moze bedzie potrzeba wsadzenia twardszych sprezyn, ale to w kazdym gwincie drogowym tak bedzie jezeli bedzisz chcial wycisnąć z zawiasu 100% i go dopasowac do upalania.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015
Jak znasz kogoś kto to ogarnie od ręki i wyjdzie tyle co Ap to tez bym brał bila. Ale do bila potrzebujesz przerobienia. 4 sprezyn. Kplt amorow. Regulacji/ustawienia. No i oczywiscie elelentów do regulacji. Moze wyjsc kolo 3k. Do tego KenetTy miales gwint z autem, ale ja wiem ile trzeba się za takimi przeróbkami nałazić.
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015
o to chodzi żeby zrzucić obecny i włożyć nowy a ten upchnąć w świat właśnie przeróbka może wyjść też drogo.
niestety nie każda firma ma zestaw do kompota
a może by wysupłać troche kasy i ściągnąć z anglii:
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
Cos mi się obiło o uszy że ludzie nie byli tym zawiasem zachwyceni. Buni tu nie zagląda, ale może Miniac coś wie.
Mój znajomy startował na gwincie AP w wpp, to jest to auto 320i, tam było sporo odchudzania inne sprezyny i stabilizatory, ale ostatecznie kręcił okolice 1:52 na poznaniu.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 02 Mar, 2015
Mysle ze na plaskim zrobil by robote. Ale ja bym dal mietsze sprezyny o 2 kg jak jest wyprute auto. 14kg to wkladaja do m3 gdzie masz 6cyl i zeliwny blok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach