Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
regulator cisnienia paliwa
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 23 Kwi, 2007   

ja mam w moim 1.6 wtryski 240cc :D :D
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 23 Kwi, 2007   

Ja w 1.4 370cc :D
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 23 Kwi, 2007   

heheh kto da więcej :)
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

Odswiezam temat....
Zastanawiam sie nad taka sprawa:

Jaki jest wogole sens zakladania takiego regulatora? Jak juz zostalo napisane, wtryski zajmuja sie tym ile benzyny ma byc dolewane. A pompa benzynowa n.p. z wydajnoscia 60l/h chyba generalnie wystarcza jesli nie mamy 700KM?

Namieszalo mi sie bo zastanawiam sie nad tym pod wzgledem fizyki, nie pamietam zadnej formulki uwzgledniajacej ilosc oraz ciesnienie plynow :566:
Jesli chodzi o cisnienie, mamy p=F/A. Ilosc jest zawarta w (gestosc) rho=m/V.
Czy jest jakas formulka zawierajaca "p" i "V"??
Dochodzi do tego jeszcze wydajnosc pompy, czyli P = F x v

help!!!! nie daje mi to spokoju.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

Podniesienie cisnienia paliwa to najprostszy fuel managment...
Dodajesz paliwo nic nie zmieniająć tak naprawde... dość wygodna kwestia :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

regulator jest konieczny, wtryski nie odmierzaja idealnie paliwa, to proste zawory uruchamiane przez ecu na konkretny czas, ecu znajac ile paliwa leci w danym czasie, dobiera czas wtrysku. Poniewaz to sa proste zawory to podaje sie przepustowosc przy kokretnym cisnieniu, gdyby cisnienie bylo wieksze to w tym samym czasie przeleci wiecej paliwa.
Wazne tez jest by cisnienie paliwa bylo stale ale nie wzgledem cisnienia atmosferycznego a wzgledem tego w kolektorze, wiec na jalowym spada ponizej 3 barow a przy 1 barze doladowanie musi byc 4 na listwie.

Co do wydajnosci pomp, to w praktyce pompy 255l/h sa dobre do podobno ok 400KM.

Ja mam wtryski 370ccm/min, jesli teoretycznie uruchomie wszystkie na 100% duty cycle to przepuszcze 1480ccm/min czyli 88.8 l/h

Wiec caly uklad jest banalnie prosty a wtryskiwacz to nie szczyt techniki, dlatego w niektorzych przypadkach mozna zmienic ilosc podawanego paliwa w calym zakresie przez zmiane cisnienia na listwie.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

zawsze też można założy dwie pompy - widziałem takie przypadki tylko wiecej pracy troche
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

A mozna i zrobic dwa osobne uklady zasilania.
Gdybys wsadzal potezne wtryski do malego silnika pojawia sie problem minimalnej dawki ktorej nie mozna precyzyjnie sterowac. Wtedy w swoim ECU moge zrobic dwie mapy na dwa komplety wtryskow :)
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

też dobre !! podoba mie siem ten pomysł :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

a jak bedzie wiecej paliwa to nie musi byc tez wiecej powietrza? jakas
wieksza przepustnica?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

to zalezy jak wygląda sytuacja w silniku w tej chwili.
czyli jaki jest skład mieszanki
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

106 napisał/a:
a jak bedzie wiecej paliwa to nie musi byc tez wiecej powietrza? jakas
wieksza przepustnica?


Paliwo sie dobiera do powietrza a nie odwrotnie.
Wieksza przepustnica nie da wiecej powietrza.
Tuning jest wlasnie walka o powietrze, paliwa zawsze mozna dolac.
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

dzik napisał/a:
106 napisał/a:
a jak bedzie wiecej paliwa to nie musi byc tez wiecej powietrza? jakas
wieksza przepustnica?


Paliwo sie dobiera do powietrza a nie odwrotnie.
Wieksza przepustnica nie da wiecej powietrza.
Tuning jest wlasnie walka o powietrze, paliwa zawsze mozna dolac.

Hehehhe czasem paliwa tez juz brakuje :)
Ale generalnie wszystko bazuje na powietrzu...
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

eM napisał/a:
Hehehhe czasem paliwa tez juz brakuje
Ale generalnie wszystko bazuje na powietrzu...


wtedy zakłada się turbo, kompresory a czasem nawet magnetyzery z allegro
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 12 Cze, 2007   

Vlodarsky napisał/a:
eM napisał/a:
Hehehhe czasem paliwa tez juz brakuje
Ale generalnie wszystko bazuje na powietrzu...


wtedy zakłada się turbo, kompresory a czasem nawet magnetyzery z allegro

albo maluje sie auto na wiśniowo :D :D :D
:D :D :D
żarcik :)
Masz racje Marku... o to wlasnie chodzi.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8