To kup GAZa GHA z regulacją. Cenowo wyjdzie podobnie.
Jeśli bym miał celować w zawieszenie GAZ to tylko seria gold rally ale kosztuje już w okolicach 6 tysięcy i jest poza budżetem.
rabarbar napisał/a:
2,5k za b14 to chyba jakaś duza promocja,w okolicach 4k chodzi
To masz drogiego dostawcę, w oficjalnym katalogu Bilstein zestaw kosztuje 623 EUR.
U naszych sąsiadów z zachodu można go dostać nawet jeszcze taniej niż moja oferta na 2500zł
http://www.partsrunner.de/bilstein-47-087569.html
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 15 Cze, 2015
Dopiero zauważyłem ze w Twoim przypadku cene robi to ze masz wybrakowane auto czyli bez sprężyn z tyłu
Dostawca taki jakiego ma wiekszosc w PL czyli warszawski Zerkpol.Pewnie ze mozna kupic taniej ale u nich masz w cenie zestrojenie pod swoje potrzeby a z doswiadczenia wiem ze seryjne zestrojenie srednio sie nadaje do upalania.
Podpytaj Kamilla o jego zawias,ISC sie to chyba zwie ,podobno całkiem całkiem i cena cos ok 3k.
Nie pytałem, jutro będę dzwonił ale i tak mają dostawy z Niemiec więc sytuacja pewnie będzie podobna.
Alternatywnie zastanawiam się nad b8 + sportline, które pewnie ogarną bez problemu.
W zerkopolu są w stanie zrobić wszystko i w cenie zestroją pod moje wymagania ale cena niestety dużo mniej atrakcyjna.
Nie pozostaje mi chyba nic innego jak czekać do lipca na b14.
auto: Honda CTR EP3
silnik:: K20A2
moc: wystarczającakm
Dołączył: 17 Maj 2014 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Cze, 2015
jak ktoś szuka niedrogiego gwintu, to rozważyć można jeszcze HSD (wersja Monopro) - w EP3 amory z przodu złapały luz dopiero po ok. 3 miesiącach, co przy cudownej konstrukcji zawiasu w tym pojeździe jest niezłym osiągnięciem (o ile wiem, b6/b8 potrafiły paść po 2 tygodniach)
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pon 23 Lis, 2015
AST podobno robi niezłe teleskopy.
Do czego ten zawias? Do bujaki to kup jakiś zamiennik sachsa (jest tam kilka mozliwości od olejowych po gazówki zazwyczaj) i eibach prokit bedzie niżej i komfortowo.
Z gwintem tam jest jakaś lipa bo trzeba spawać zwrotnicę do nowej kolumny, bo są tam wkłady, które przy zwykłych amorach sie po prostu wymienia, a przy gwincie trzeba całą kolumnę przełożyć. Tak przynajmniej słyszałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach