Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
odchudzanie auta
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   odchudzanie auta

Hej,

wyrzucilem dzisiaj tylna kanape i wysciolke z bagaznika, i bylem zaskoczony jak malo to w sumie wazy. Nie wiem w jaki sposob udaje Wam sie zejsc z waga o jakies 50 kg, poradzcie, hilfe !
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

katalogowo moj pug wazy 1080kg jak bylem na wadze to wyszlo ~950kg (to bylo przed wyjeciem podlogi i wygluszen spod deski rozdzielczej oraz schowka). Tylko ze u mnie w srodku jest tylko kubelek, podsufitka i czesc deski rozdzielczej.. poza tym nie ma nic gola blacha. Poza tym mam lekka maske. W moim samochodzie najwiecej wazyly wygluszenia, maska i fotel pasazera.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Malik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

u mnie w Hondzie nawiecej ważyła wykłądzina na podłodze i wygłuszenia pod nią tgz mata bitumiczna ale nie radze tego zdzierac, bo wyglada potem jakby stado koni przebieglo po podzlodze i wypada ją pomalować :/
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

ale Twoja Honda pomimo ze jest wybebeszona wazy wiecej niz seryjna :D
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Malik
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

tylko kiedy Ty jedziesz ze mną ;p
Jesli ktos chce odchudzic auto to zdecydowanie nie polecam wspawania do niego klatki....
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

wyciagaj wszystko co nie potrzebne. caly srodek /seryjne pasy, fotele,
wykladziny, dolna polka przy recznym, przedni schowek, polki w drzwiach/,
boczki mozna zastapic docieta blacha, ja mam pousuwane rurki od
dmuchawy /wieje tylko na szybe i na srodek/, wygluszenia z podlogi i
komory silnika, zamki - zamontuj zapinki, mocowanie kola zapasowego...
takie tam drobiazgi :]

... a dalej to juz tak jak planuje marek, szyby z plexi...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

bede odchudzal gtt, zastanawiam sie nad wycinaniem niepotrzebnej blachy.
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

oglądałem kiedyś fieste mk1 robioną pod track daye ;) chłopaki nawiercali blache wszędzie gdzie się dało robiąc dziorki o średnicy ~8 cm poczynajac od drzwi kończąc na niektórych elementach podłogi :) oczywiście wszystkie wzmocnienia w drzwiach i inne któe niemiały nic wspolnego z sztywnością karoserji poszły out .
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

k-mart napisał/a:
bede odchudzal gtt, zastanawiam sie nad wycinaniem niepotrzebnej blachy.


Nie rob tego. Jak osiagniesz granice silnika to wtedy bedziesz blache wycinal :D
_________________
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Nie 17 Cze, 2007   

eeee, w tylnej klapie na przykład (zakładając pozostanie przy stali) śmiało można całą konstrukcję wywalić zostawiając tylko zewnętrzną skorupkę, podobnie w prawych drzwiach...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

kolo zapasowe lewarek glosniki radio dywaniki :D :D :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

No ja wlasnie sugeruje sie profi R5 (buda Gtt), silnik F7R, 230KM z NA, zrobione wszystko co mozliwe. Samochod wazy ~700kg i nie ma na niego bata w slalomach i gorskich jesli nie trafi sie jakis zawodowowy kierwoca, bo posiadacz R5 nie nalezy do najlepszych.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

k-mart napisał/a:
No ja wlasnie sugeruje sie profi R5 (buda Gtt), silnik F7R, 230KM z NA, zrobione wszystko co mozliwe. Samochod wazy ~700kg i nie ma na niego bata w slalomach i gorskich jesli nie trafi sie jakis zawodowowy kierwoca, bo posiadacz R5 nie nalezy do najlepszych.


Ale dowiesz sie jaka byla lista modyfikacji :)

Co do wagi, jesli Ci na niej zalezy to poszukaj budy z campusa, tam na starcie jest 100kg mniej.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Wywal tylną wycieraczke, troche waży.
W saxo np boczki w drzwiach czy tylne siedzenia są bardzo lekkie.

Żeby odchudzić auto o 50Kg musisz iśc ekstremalnie i wywalić wszystko co nie sluży do kierowania samochodem.

O car audio to nawet nie wspominam ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

dzik napisał/a:
Ale dowiesz sie jaka byla lista modyfikacji :)


No widzialem samochod nie raz na roznych wyscigach bo byl to eks-wspolpracownik zioma, wiec mialem okazje pogadac.
Specyfikacja jest w sumie taka jak w A-grupie, czyli silnik zakuty, przepustnice i tyle :)

dzik napisał/a:
budy z campusa

ale campus nie jest zbyt ladny :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.72 sekund. Zapytań do SQL: 13