wyrzucilem dzisiaj tylna kanape i wysciolke z bagaznika, i bylem zaskoczony jak malo to w sumie wazy. Nie wiem w jaki sposob udaje Wam sie zejsc z waga o jakies 50 kg, poradzcie, hilfe !
katalogowo moj pug wazy 1080kg jak bylem na wadze to wyszlo ~950kg (to bylo przed wyjeciem podlogi i wygluszen spod deski rozdzielczej oraz schowka). Tylko ze u mnie w srodku jest tylko kubelek, podsufitka i czesc deski rozdzielczej.. poza tym nie ma nic gola blacha. Poza tym mam lekka maske. W moim samochodzie najwiecej wazyly wygluszenia, maska i fotel pasazera.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Malik [Usunięty]
Wysłany: Nie 17 Cze, 2007
u mnie w Hondzie nawiecej ważyła wykłądzina na podłodze i wygłuszenia pod nią tgz mata bitumiczna ale nie radze tego zdzierac, bo wyglada potem jakby stado koni przebieglo po podzlodze i wypada ją pomalować
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 17 Cze, 2007
wyciagaj wszystko co nie potrzebne. caly srodek /seryjne pasy, fotele,
wykladziny, dolna polka przy recznym, przedni schowek, polki w drzwiach/,
boczki mozna zastapic docieta blacha, ja mam pousuwane rurki od
dmuchawy /wieje tylko na szybe i na srodek/, wygluszenia z podlogi i
komory silnika, zamki - zamontuj zapinki, mocowanie kola zapasowego...
takie tam drobiazgi :]
... a dalej to juz tak jak planuje marek, szyby z plexi...
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 17 Cze, 2007
oglądałem kiedyś fieste mk1 robioną pod track daye chłopaki nawiercali blache wszędzie gdzie się dało robiąc dziorki o średnicy ~8 cm poczynajac od drzwi kończąc na niektórych elementach podłogi oczywiście wszystkie wzmocnienia w drzwiach i inne któe niemiały nic wspolnego z sztywnością karoserji poszły out .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Nie 17 Cze, 2007
eeee, w tylnej klapie na przykład (zakładając pozostanie przy stali) śmiało można całą konstrukcję wywalić zostawiając tylko zewnętrzną skorupkę, podobnie w prawych drzwiach...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pon 18 Cze, 2007
No ja wlasnie sugeruje sie profi R5 (buda Gtt), silnik F7R, 230KM z NA, zrobione wszystko co mozliwe. Samochod wazy ~700kg i nie ma na niego bata w slalomach i gorskich jesli nie trafi sie jakis zawodowowy kierwoca, bo posiadacz R5 nie nalezy do najlepszych.
No ja wlasnie sugeruje sie profi R5 (buda Gtt), silnik F7R, 230KM z NA, zrobione wszystko co mozliwe. Samochod wazy ~700kg i nie ma na niego bata w slalomach i gorskich jesli nie trafi sie jakis zawodowowy kierwoca, bo posiadacz R5 nie nalezy do najlepszych.
Ale dowiesz sie jaka byla lista modyfikacji
Co do wagi, jesli Ci na niej zalezy to poszukaj budy z campusa, tam na starcie jest 100kg mniej.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pon 18 Cze, 2007
dzik napisał/a:
Ale dowiesz sie jaka byla lista modyfikacji
No widzialem samochod nie raz na roznych wyscigach bo byl to eks-wspolpracownik zioma, wiec mialem okazje pogadac.
Specyfikacja jest w sumie taka jak w A-grupie, czyli silnik zakuty, przepustnice i tyle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach