Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Clio 2FL Sport
Autor Wiadomość

Drone
[Usunięty]

  Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   Clio 2FL Sport

Zastanawiam sie nad zakupem tego autka.

Osiagi i spalanie jest jasne, wiec ten temat pominmy ;)

Autko ma sluzyc jako to pierwsze do jazdy, wiec wazne sa koszty przegladow, dostepnosc czesci, oraz awaryjnosc ;)

Czy sa jakies graty oprocz silnika i skrzyni biegow, ktore sa zdecydowanie inne niz do innych wersji Clio 2 FL i dodatkowo sa wybitnie upierdliwe ? Np psujaca sie elektryka tylko w tym modelu itp ;)

Czy sa jeszcze inne czesci ktore sie dosyc czesto wymienia, a ktore sa trudno dostepne, lub cene maja z kosmosu ? Filtry, hamulce, amortyzatory itp ?
Dam przyklad, np klocek hamulcowy na tyl, albo filtr przeciwpylkowy ? A moze pompa/silnik wspomagania tylko do tego modelu ?
Cokolwiek co utrudniloby uzytkowanie tego auta jako glowne w rodzinie ;)

Auto nie bedzie tuningowane w zaden sposob, do tego mam moja zabawke ;)

Zastanawiam sie nad autami alternatywnymi
- Stilo Abarth
- Fabia RS
- Punto II HGT

Nie pytajcie dlaczego akurat te auta. Kryteria sa wysoce subiektywne i kryja sie pod slowem kluczowym "fajne".
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

I ja mam się po ostatnim weekendzie obietkywnie wypowiedziec? Nie da rady? Kup Fabie RS, malo pali, sejem upalaj. Jest francuzem, ale silnik nie jest awaryjny, skrzynia szanuj, zapomnij o hamowaniu biegami. Poza tym to niech sie Dzik wypowie. On jest Jedi techniczny od Clio.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Marek23 napisał/a:
Kup Fabie RS, malo pali,


Marek - blagam, za coś takiego to powinieneś dostać "antypomógl"...

Wracając do sedna, renuar to najciekawsze auto, i chyba dające najwiecej fun'u z jazdy.
Bierz Clio.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Kup Fabie RS, malo pali,


Marek - blagam, za coś takiego to powinieneś dostać "antypomógl"...

Wracając do sedna, renuar to najciekawsze auto, i chyba dające najwiecej fun'u z jazdy.
Bierz Clio.


Zapewne najwiecej funu, ale wymienilem to Stilo nie bez powodu. Troche mi sie juz opatrzyla jazda na twardym zawieszeniu. Kilkaset kilometrow i wychodzisz z zawrotami glowy :549:

Wszystkie z tych aut maja dla mnie osiagi zadowalajace. Reno jest tutaj akurat wybijajace sie ;)

Chodzilo mi glownie o problemowosc tego auta. Jezdze srednio 40-50tys km na rok, ostatnio deko mniej, ale nie oznacza to ze nie wroce do sredniej ;)

Z Abarthem mialem naprzyklad bol z kolami. Nie idzie znalezc opon dedykowanych do tego auta. Zwyczajnie nie robia. A nawet jak robili to ceny nowych gum byly chore.
Problem tez jest z wynalazkiem srub. Inne na zime, inne na lato, a w bagazniku dojazdowka przygotowana specjalnie dla Abartha - wspawany dystans. W zimie musze wozic komplet dluzszych srub na zapasie ;)

Tego typu kwiatki troche zniechecaja do wersji bardziej wyszukanych niz "Czarny zderzak klub"
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Your money - your choice.
Jak ma byc wygodnie i cicho to po co brac usportowioną wersję ???
Zapodaj sobie sedanika w dizelku i bedziesz happy.

Przedstawileś autka do wyboru - więc przedstawilem swój typ.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
Your money - your choice.
Jak ma byc wygodnie i cicho to po co brac usportowioną wersję ???
Zapodaj sobie sedanika w dizelku i bedziesz happy.

Przedstawileś autka do wyboru - więc przedstawilem swój typ.


Ja sie tak naprawde pytalem o ten konkretny typ ;)
Te alternatywne to podalem, jakby ktos chcial sie podzielic uwagami na ich temat. Czyli to samo. Co maja upierdliwe w sobie, dlaczego ich nie kupowac itp ;)

Czy takie Clio 2 Sport to auto, w ktore wsiadam, przekrecam kluczyk i jade np do Barcelony "bo tak" ? ;)
Czy tez po drodze bedzie zalecana modlitwa, zeby cos nie piardlo ;)
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

jezdze prawei 3 lata na codzien sportem i nic mi sie nie zepsulo ani na ulicy ani na torze (samochodem z ulicy wjezdzam na tor i wyjezdzam spowrotem). Kregoslup mnie nie boli bo renault robi sportowe auto inaczej niz np. vw (ktory wstawia wiekszy silnik z palety vw, wiekszy hamulec z palety vw, i amortyzator betonowy od czego wypadaja plomby). Clio jest w zasadzie calkiem przebudowane w stosunku do normalnego clio co poza mostwo zalet ale i pare wad.

Wiekszosc czesci do clio jest tanich w ASO lub jako zamiennik z wiekszego modelu np. amory, cewka, klocki, tarcze, elementy zawieszenia ... Sporo drozszych da sie dostac na allegro bo podaz powypadkow jest duza.

Jako upierdliwy element dalbym jedynie rozrzad, ktory w zasadzie jak kupujesz uzywke trzeba by wymienic razem z przydatkamie (tj rozrzad, napinacze, rolki, + pasek klinowy z rolkami + variator = sporo) i trzeba to wymieniac co ok 50tys km. Wiec chocby z tego powodu, jesli masz zamiar jezdzic 50tys km rocznie i jedynie po normalnych drogach to lepiej kupic skode :)
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

pcs napisał/a:
Jako upierdliwy element dalbym jedynie rozrzad, ktory w zasadzie jak kupujesz uzywke trzeba by wymienic razem z przydatkamie (tj rozrzad, napinacze, rolki, + pasek klinowy z rolkami + variator = sporo) i trzeba to wymieniac co ok 50tys km. Wiec chocby z tego powodu, jesli masz zamiar jezdzic 50tys km rocznie i jedynie po normalnych drogach to lepiej kupic skode :)


To akurat maly mankament. Kiedys w Lanosie wymienialem co 60tys km ;) Niewielka roznica
Wazne, czy ten rozrzad jest dostepny, czy tez trzeba na niego czekac 2 miesiace az sprowadza na magazyn.

Gdzie na torze jezdzisz jesli mozna wiedziec ? :D
Chetnie sie wybiore :)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Drone napisał/a:

To akurat maly mankament. Kiedys w Lanosie wymienialem co 60tys km ;) Niewielka roznica
Wazne, czy ten rozrzad jest dostepny, czy tez trzeba na niego czekac 2 miesiace az sprowadza na magazyn.


Czy rozrzad w lanosie kosztuje 2000PLN?
Jest dostepny wszedzie.
Clio Sport jest zupelnie inne od reszty clio, to nie tylko silnik i skrzynia.
Sa czesci wspolne jak i od cholery innych.
Trudno powiedziec co popsujesz.
Ekspolatacyje sprawy sa bardzo tanie na szczescie.

Kup Skode.
_________________
 
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

dzik napisał/a:

Czy rozrzad w lanosie kosztuje 2000PLN?
Jest dostepny wszedzie.
Clio Sport jest zupelnie inne od reszty clio, to nie tylko silnik i skrzynia.
Sa czesci wspolne jak i od cholery innych.
Trudno powiedziec co popsujesz.
Ekspolatacyje sprawy sa bardzo tanie na szczescie.

Kup Skode.


Przyznam ze nie pamietam ile kosztowal. Az taki super tani nie byl. Tez wymienialo sie wszystko wlacznie z pompa wody. Jednak napewno nie 2tys ;)
Tani to jest w Seicento, bo wymieniasz jak chcesz i to co chcesz (pompa sie nie psuje, a silnik bezkolizyjny)

Co to Skody, to jest taka opcja, ale silniki diesla mnie zdecydowanie nie pociagaja.

Wieksza szansa na Fiaty: Punto i Stilo ;) ze wskazaniem na Stilo, bo auto ma miec maks 3-4 lata.

Co do rozrzadu to bede sie upieral, ze nie jest to czesc dla mnie klopotliwa. Wazne zeby byla dostepna.
Raczej mi chodzi o rzeczy ktore lubia sie psuc losowo. ROzrzad to rzecz zaplanowana. Laduje 2tys co poltora roku i jest spokoj ;)
Losowa to np jakas cieknaca pompa, padnieta cewka, immobilizer, cokolwiek co moze byc klopotliwe w dalekiej podrozy, albo zwyczajnie padnie a Ty nie masz czasu kiedy pojechac do serwisu, bo masz na dwa tygodnie do przodu czas zajety :(
W kazdym aucie takie rzeczy sa, w niektorych mniej, a w innych wiecej. W jednych tansze, a w innych drozsze ;)
Pytanie co to sa za rzeczy w Clio i czy sa drogie :D
 
 

Gotti 
citizen
Dziecko Dobrobytu

auto: Czarne
silnik:: M135i
moc: 320km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Skąd: DL

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Drone napisał/a:


Co to Skody, to jest taka opcja, ale silniki diesla mnie zdecydowanie nie pociagaja.



To po co ją wymieniłeś w 1st poście?
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Gotti napisał/a:
Drone napisał/a:


Co to Skody, to jest taka opcja, ale silniki diesla mnie zdecydowanie nie pociagaja.



To po co ją wymieniłeś w 1st poście?


Skoro Kolega taki dokladny, to przypomne, ze pisalem tez "Nie pytajcie dlaczego akurat te auta" :D

Auto musi byc benzynowe. Jak juz Kolega taki dociekliwy, to powiedzmy ze ze wzgledow podatkowych.
Ewentualnie moze byc i ta Skoda, ale to ostatecznosc.
No i nie pytam sie co mam wybrac, tylko konkretnie o Clio. Teraz jasne ? :D
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Wszystko zalezy od uzytkowania.
Mozna zabic skrzynie dosc latwo, tzn synchronizatory. Ile wyniesie naprawa Freeman moze napisac.
Mozna zabic maglownice tak jak ja.
Mam jeszcze do naprawienia rezystor dmuchawy (400 ASO), pasuje podobno od audi A3 ma na sobie oznaczenia audi...

Z drugiej strony jesli amorek w aso kosztuje lekko ponad 200PLN, klocki kupujesz od laguny za grosze to nie ma na co narzekac.

Clio to super dupowoz, elastyczny silnik, dosc malo pali, wypas w phII rozpieszcza.
_________________
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

Drone napisał/a:
- Stilo Abarth

nie jezdzi ale jest o niebo wygodniejsze i wieksze od

Drone napisał/a:
- Punto II HGT

ktore z kolei nie jezdzi tragicznie i ktore osobiscie bardzo lubie. gdzie mieszkasz w warszawie?? gdybys sie mial decydowac to wpadnij. przejedziemy sie Stilo i HGT.

nic o Skodzie nie wiem.. wiec nic o niej nie powiem.

Drone napisał/a:
koszty przegladow, dostepnosc czesci, oraz awaryjnosc
- od czasu gdy naprawilem wszystko ;) nic sie nie zepsulo.. ceny bardzo atrakcyjne, gorzej z dostepnoscia chociaz w najgorszym przypadku jest to max 12 - 14 dni ale wtedy ida prosto z Wloch
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 18 Cze, 2007   

dzik napisał/a:
Wszystko zalezy od uzytkowania.
Mozna zabic skrzynie dosc latwo, tzn synchronizatory. Ile wyniesie naprawa Freeman moze napisac.
Mozna zabic maglownice tak jak ja.
Mam jeszcze do naprawienia rezystor dmuchawy (400 ASO), pasuje podobno od audi A3 ma na sobie oznaczenia audi...

Z drugiej strony jesli amorek w aso kosztuje lekko ponad 200PLN, klocki kupujesz od laguny za grosze to nie ma na co narzekac.

Clio to super dupowoz, elastyczny silnik, dosc malo pali, wypas w phII rozpieszcza.


Co trzeba zrobić zeby zabic maglownice, albo raczej czego nie powinno się robić zeby jej nic nie było?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 8