auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012 Skąd: wwa
Wysłany: Wto 25 Kwi, 2017
Jednak wciąż te 10A to zdecydowanie więcej niż zalecane 0.3A czy też nawet 1/2A z ładowarek jak w telefonach
Zgłębię temat jeszcze i zadzwonię do gościa, póki co ląduje kolejny zwyczajny motocyklowy, za mało czasu
auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Wrz 2009 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 27 Kwi, 2017
nie znam się aż tak, ale wydaje mi się, że te li-ion aku mają blokadę dopływu prądu, dlatego się same rozładowują w tempie ok. 5% miesięcznie. Gdyby faktycznie takie aku u mnie dostawało przy pełnym pałowaniu cały dzień taki amperaż jak opisujecie to by padł po pierwszych bednarach czy track dayu na TP. Przejechałem na nim już 6 imprez i nic - ładuje się i odpala fure idealnie
auto: było saxo/clio
silnik:: 1.6 | 2.0
moc: 160 | 250km Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Wrz 2009 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią 16 Cze, 2017
UPDATE
lekkie aku w moim daily saxo od 4 miesięcy pod maską non stop - ani razu go nie ładowałem, zero problemów, pali od pierwszego strzała no i ma już za sobą 4 bednary. Tak tylko informacyjnie, jakby ktoś miał jeszcze wątpliwości
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach