auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 29 Cze, 2007
saxorulez napisał/a:
Ja Ci napisze..
Trudy naszych drug wyglądają tak - w zeszłym roku wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu i jak dotąd nic mi nie stuka i nie puka
Nie ma obniżonego zawieszenia wiec mze mniej w kość dostaje bo po obniżeniu chłopaki trochę marudzą.
Na co musisz uważać - to duże dziury - łatwo zerwać łącznik stabilizatora (cena ok 80PLN)
Poza tym ja nie narzekam.. mam 125kkm na liczniku i tylna belka mi nie strzela ani nie puka.. chociaż powinna juz 25kkm temu
Najsłabsza część tego auta to skrzynia biegów - synchroniatory są bardzo słabe i szybko sie zużywają.
Mi dwa razy pasek klinowy się szybko zużył - ale tochyba wina producenta a nie samochodu. Zasadniczo auto nie jest jakieś bardzo awaryjne - poprostu czasme cos lubi sie odkręcić a to mocowanie wachacza (trzeba dokrecić śrubkę) a to odpadnie zaczep od listwy, a to plastikow nadkole z mocowania wypadnie - jak to we francuskim aucie.
chyab sporo napisałem.. nie wiem czy o czymś zapomniałem?
JA mam queszczyna, jako ze chce się w najbliższym czasie zabrać za zawieszenie.
Zaczne od łącznika stabilizatora, zerwać ten łącznik to znaczy urwać go tak całkiem że wisi luźno? Czy to tylko takie określenie i wygląda to inaczej?
I cena ok 80 zł to jest za zamiennik tak?
Ni i pytanie numer dwa to co wchodzi w skłąd wszystkich gum ?
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Pią 29 Cze, 2007
Łącznik jest pomiędzy kolumną mcphersona,a stabilizatorem.Jest w pozycji pionowej.Prawdopodobnie jak jest już wyru.chany to kątówka pójdzie w ruch,bo oryginalne nie mają z tyłu podejścia na klucz i trzeba je ciąć.Ja kupowałem do rejlaka i s16 na allegro polskie przystosowane do naszych dróg tzn z metalową miseczka,a nie jak w oryginale z plastikową.Jestem z nich bardzo zadowolony - link . Nie wchodzi to w skład gum,ale jak jest zepsuty to denerwująco stuka.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 30 Cze, 2007
Kojarze łącznik, wiem która to czesc , tylko włąśnie zastanawiam sie co znaczy zerwany.
U mnie guma z jednej strony jest sparciała ale tak na zdrowy rozsądek to ona jest tylko osłoną przegubu.
Jak to stuka? podczas jazdy po dziurach? czy podczas krecenia kiera czy moze jeszcze inaczej?
Jak poznać ze łacznik ma już dość?
zowa [Usunięty]
Wysłany: Sob 30 Cze, 2007
Loko napisał/a:
Kojarze łącznik, wiem która to czesc , tylko włąśnie zastanawiam sie co znaczy zerwany.
U mnie guma z jednej strony jest sparciała ale tak na zdrowy rozsądek to ona jest tylko osłoną przegubu.
Jak to stuka? podczas jazdy po dziurach? czy podczas krecenia kiera czy moze jeszcze inaczej?
Jak poznać ze łacznik ma już dość?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach