Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam Saxo VTS 16v
Autor Wiadomość

zowa
[Usunięty]

Wysłany: Wto 26 Cze, 2007   

saxorulez napisał/a:
o.. szajze :)
podnoszę cenę :D

dzisiaj wszedł nowy akumulator bo miałem lekki problem z dotarciem do pracy rano :570:
o to juz cena o szeset w gore :D akumulator 500zl wymiana 100zl problem z dotarciem do pracy bezcenny :)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 27 Cze, 2007   

Plus ustawianie zegarka który sie wyzerował - 50PLN
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 28 Cze, 2007   

saxorulez napisał/a:
Ja Ci napisze..

Trudy naszych drug


o ziom, zaiste przykre to :D pomyliłeś dilera ;)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 28 Cze, 2007   

ssij :P
sam lepiej nie piszesz
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 29 Cze, 2007   

saxorulez napisał/a:
Ja Ci napisze..

Trudy naszych drug wyglądają tak - w zeszłym roku wymieniłem wszystkie gumy w zawieszeniu i jak dotąd nic mi nie stuka i nie puka
Nie ma obniżonego zawieszenia wiec mze mniej w kość dostaje bo po obniżeniu chłopaki trochę marudzą.

Na co musisz uważać - to duże dziury - łatwo zerwać łącznik stabilizatora (cena ok 80PLN)

Poza tym ja nie narzekam.. mam 125kkm na liczniku i tylna belka mi nie strzela ani nie puka.. chociaż powinna juz 25kkm temu

Najsłabsza część tego auta to skrzynia biegów - synchroniatory są bardzo słabe i szybko sie zużywają.

Mi dwa razy pasek klinowy się szybko zużył - ale tochyba wina producenta a nie samochodu. Zasadniczo auto nie jest jakieś bardzo awaryjne - poprostu czasme cos lubi sie odkręcić :) a to mocowanie wachacza (trzeba dokrecić śrubkę) a to odpadnie zaczep od listwy, a to plastikow nadkole z mocowania wypadnie - jak to we francuskim aucie.

chyab sporo napisałem.. nie wiem czy o czymś zapomniałem?


JA mam queszczyna, jako ze chce się w najbliższym czasie zabrać za zawieszenie.

Zaczne od łącznika stabilizatora, zerwać ten łącznik to znaczy urwać go tak całkiem że wisi luźno? Czy to tylko takie określenie i wygląda to inaczej?
I cena ok 80 zł to jest za zamiennik tak?

Ni i pytanie numer dwa to co wchodzi w skłąd wszystkich gum ?
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Cze, 2007   

Łącznik jest pomiędzy kolumną mcphersona,a stabilizatorem.Jest w pozycji pionowej.Prawdopodobnie jak jest już wyru.chany to kątówka pójdzie w ruch,bo oryginalne nie mają z tyłu podejścia na klucz i trzeba je ciąć.Ja kupowałem do rejlaka i s16 na allegro polskie przystosowane do naszych dróg tzn z metalową miseczka,a nie jak w oryginale z plastikową.Jestem z nich bardzo zadowolony - link . Nie wchodzi to w skład gum,ale jak jest zepsuty to denerwująco stuka.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 30 Cze, 2007   

Kojarze łącznik, wiem która to czesc ;) , tylko włąśnie zastanawiam sie co znaczy zerwany.
U mnie guma z jednej strony jest sparciała ale tak na zdrowy rozsądek to ona jest tylko osłoną przegubu.
Jak to stuka? podczas jazdy po dziurach? czy podczas krecenia kiera czy moze jeszcze inaczej?
Jak poznać ze łacznik ma już dość?
 
 
 

zowa
[Usunięty]

Wysłany: Sob 30 Cze, 2007   

Loko napisał/a:
Kojarze łącznik, wiem która to czesc ;) , tylko włąśnie zastanawiam sie co znaczy zerwany.
U mnie guma z jednej strony jest sparciała ale tak na zdrowy rozsądek to ona jest tylko osłoną przegubu.
Jak to stuka? podczas jazdy po dziurach? czy podczas krecenia kiera czy moze jeszcze inaczej?
Jak poznać ze łacznik ma już dość?
podjechac do warsztatu na romanowicza :D
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 30 Cze, 2007   

słychać stukanie na nierównościach, przy manewrowaniu czasami puknie - zerwany znaczy że hałasuje

A komplet gum to rozumiem - podpory wahaczy, sworznie , gumy stabilizatora - wiem ze z tyłu jeszcze są dwie gumy pod belką ale ich nie ruszałem
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12