Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Obniżanie Saxo
Autor Wiadomość

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

luknalem na mapie... jest to ulica św.Pawła lub Wodna... jedna i druga jest obok siebie. wydaje mi sie ze to raczej św.Pawła.
http://mapa.pf.pl/-Katowi...CFSbPZgodLRqIhg
zjezdzasz z warszawskiej w prawo, w św. Pawła, jedziesz w dol do konca uliczki i po lewej masz ten warsztacik. 2 kolesi: jeden ogolony na lyso, drugi starszy siwy.
robilem u nich mojego starego saxo, sa spoko i nie biora duzo. na rabacik chyba bym nie liczyl przy tym obnizeniu :)
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

PS w przypadku sukcesu, prosze o POMOGL :D :D
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Spoks...a nie znasz może do nich n-ru telefonu, bo wiesz ja jestem z bielska i najpierw wolałbym spytać co i jak:)
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

A pomógł będzie na 100%...:D
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

rally4ever
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

chrzanek a nie wiesz o ile musze obnizyc belke z tylu jak bede mial tego twojego eibacha na przodzie?
 
 

zwolak
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Lip, 2007   

male pytanko:
czy mozna obnizyc z tylu na belce a z przodu tylko poprzez zmiane sprezyn tak zebym nie musial do mechaniora co chwila zagladac??
zastanawiam sie tez nad sensem takiej operacji bo w zime duzo w gory jezdze - nie chcialbym rozwalic samochodu wiec na jesien auto wrociloby na seryjna sprezyne
jaki bylby koszt takiej jednorazowej operacji (belka+zmiana sprezyn)??
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pią 13 Lip, 2007   

chłopaki od saxo ci powiedzą dokładniej ale z tego co wiem belka obniżana lubi się szybciej zużywać tak jak zmiana sprężyn na krótkie w seryjnym amorze przyspiesza jego zużycie. wg mnie nie warto, ale można
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 13 Lip, 2007   

jasne ze mozna, ja polecam tył zgodnie z homologacją - to nie powinno jakoś nadwyrężać amorka plus męczyć belki
a przód -20mm to moim zdaniem optimum
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 13 Lip, 2007   

Tylko skad znaleźć taką sprężyne -20 mm

A co do kosztów to wymiana sprezyn przód 100 zł, obnizenie belki ktos kiedys pisal ze kosztuje 200 zł.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 13 Lip, 2007   

http://www.p-i.co.uk/springs.htm -25mm
koni też -25mm
ten ljosefords czy jak one tam też w takim wypadku są -25mm
kiedyś GMC mieli -20mm ale już nei mają
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

zwolak
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Lip, 2007   

dzieki za info.
ale sie chyba nie zdecyduje - musialbym na jesien auto "podwyzszac" i na wiosne glebic z powrotem - 600zl rocznie mi sie nie widzi..
a jezdzic duzo po sniegu w gorach na obnizonym to troche sie boje.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Lip, 2007   

Jest na to wyjście, płyta pod silnik i po kłopocie.
 
 
 

zwolak
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lip, 2007   

moze silnik to ochroni ale co jak wjade w glebszy snieg i auto mi sie "przewiesi"? chyba jednak sobie odpuszcze;]
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

Na snieg to sobie kup jakis 4x4 a saxo na glebe. Moje ex np: wieksza czesc zimy stalo w garazu. i czekalo na czysciutki asfalcik
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 18 Lip, 2007   

na seryjnym zawiasie tez mozesz bez problemu utknac w sniegu...ja mam obnizone i pakuje sie w wielkie kopy sniegu. w bagarku mam zawsze lopatke jakby co. jezdzilem juz 2 zimy i byla gitara. no chyba ze Ty czesto jezdzisz po nieodsniezonych gorskich drozkach gdzie snieg siega do maski...w miescie i tak drogi sa przejezdne (sypane i odsniezane)...

moje zdanie: smialo obnizaj, bedzie dobrze ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9