Wysłany: Pią 17 Mar, 2006 Wykresowe porownanie clio vs r5
Witam
Wczoraj zrobilem doslownie dwa pomiary 5-tki, we dwie osoby po 80kg kazda.
Nakladam wykres clio, tez dwie osoby ale 80+50kg.
Narazie R5 jest na niskim doladowaniu, ok 0,7 bara i mocno przelana, w przyszlym tygodniu bedzie wiecej.
Juz teraz zaczyna jezdzic przyjemnie
to szybsze to clio!!
Ostatnio zmieniony przez dzik Pon 20 Mar, 2006, w całości zmieniany 1 raz
Musze dokladnie w manualu przeczytac
Ustawia sie dwie wartosci, fixed shiftpoint i redline zeby ustawic sobie shiftlighta.
Jest on wielostopniowy, tzn jest rzad czerwonych diod a pozniej mryganie, troche to pokrecone
Jaryś [Usunięty]
Wysłany: Wto 21 Mar, 2006
no narazie szanse wciaz mam. dajesz na testa jutro!!!
Jutro dopiero podnosimy cisnienie, ale tez nie hardcore, na jakies 1,1 bara.
Musze zmienic ic, seryjny ma plastikowe elementy ktore duzo wiecej nie wytrzymaja.
Jaryś [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Mar, 2006
jak z temperaturką? badasz stale?
44FG [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Mar, 2006
dzik napisał/a:
Jutro dopiero podnosimy cisnienie, ale tez nie hardcore, na jakies 1,1 bara.
Musze zmienic ic, seryjny ma plastikowe elementy ktore duzo wiecej nie wytrzymaja.
Poszukaj od Golfa G60... Bardzo fajny i duży intercooler. Ale tylko od Golfa, broń Boże od Corrado.
koniecznie metalowe rynny, ma wytrzymac ponad 2 bary
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 23 Mar, 2006
Kojarzysz R5 Turbo z 7Motorsport ? Michał ma wsadzony właśnie intercooler z Golfa G60 i pasuje na styk. A to, że wytrzyma 2 bary to pewne, bo Michał kiedyś dmuchnął tak, że licznik doładowania się przekręcił (a był do 2 barów) i silnik wybuchł, a intercooler wytrzymał :diabel:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach