Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wykresowe porownanie clio vs r5
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 17 Mar, 2006   Wykresowe porownanie clio vs r5

Witam

Wczoraj zrobilem doslownie dwa pomiary 5-tki, we dwie osoby po 80kg kazda.
Nakladam wykres clio, tez dwie osoby ale 80+50kg.
Narazie R5 jest na niskim doladowaniu, ok 0,7 bara i mocno przelana, w przyszlym tygodniu bedzie wiecej.
Juz teraz zaczyna jezdzic przyjemnie :)

to szybsze to clio!!



Ostatnio zmieniony przez dzik Pon 20 Mar, 2006, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Mar, 2006   

zakładam że lepsze czasy to R5 robi bo w opisie widze tylko VEHICLE NAME: CLIO w obydwu ramkach.. ?????
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 20 Mar, 2006   

No wlasnie jeszcze nie, narazie lepsze czasy clio.
A dlatego w opisie clio bo w gtechu nie chcialo mi sie zmieniac :)
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Mar, 2006   

no to popraw opis a nieja się tu musze wysilac i zgadywać!!
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 20 Mar, 2006   

wydetowalem posta, niestety na wykresie juz nie zmienie, taki glupi ten soft od gtecha :D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Mar, 2006   

co to jest fixed shiftpoint?? punkt zmiany biegu??
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 20 Mar, 2006   

Musze dokladnie w manualu przeczytac :)
Ustawia sie dwie wartosci, fixed shiftpoint i redline zeby ustawic sobie shiftlighta.
Jest on wielostopniowy, tzn jest rzad czerwonych diod a pozniej mryganie, troche to pokrecone :)
 
 
 

Jaryś
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Mar, 2006   

no narazie szanse wciaz mam. dajesz na testa jutro!!!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 22 Mar, 2006   

Jutro dopiero podnosimy cisnienie, ale tez nie hardcore, na jakies 1,1 bara.
Musze zmienic ic, seryjny ma plastikowe elementy ktore duzo wiecej nie wytrzymaja.
 
 
 

Jaryś
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Mar, 2006   

jak z temperaturką? badasz stale?
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 22 Mar, 2006   

dzik napisał/a:
Jutro dopiero podnosimy cisnienie, ale tez nie hardcore, na jakies 1,1 bara.
Musze zmienic ic, seryjny ma plastikowe elementy ktore duzo wiecej nie wytrzymaja.


Poszukaj od Golfa G60... Bardzo fajny i duży intercooler. Ale tylko od Golfa, broń Boże od Corrado.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 22 Mar, 2006   

Wiec juz jest z temperatura ok, jeden z wezy silikownowych sie zalamal i woda sie zatrzymala, naprawione.

Dostalem wlasnie wiadomosc ze ladowali 1,4 bara i jezdzilo calkiem przyjemnie, jutro sprawdzenie afr i byc moze zostanie na 1,4.

intercollera szukam takiego ktory upchne miedzy lampy, nie chce by go bylo widac.

Ideal mialby:
dlugosc 60cm
wysokosc 20cm
grubosc 6cm

Jakie wymiary ma ten z golfa?

koniecznie metalowe rynny, ma wytrzymac ponad 2 bary
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Mar, 2006   

Kojarzysz R5 Turbo z 7Motorsport ? Michał ma wsadzony właśnie intercooler z Golfa G60 i pasuje na styk. A to, że wytrzyma 2 bary to pewne, bo Michał kiedyś dmuchnął tak, że licznik doładowania się przekręcił (a był do 2 barów) i silnik wybuchł, a intercooler wytrzymał :diabel:

Tu znajdziesz foty jak on wygląda w R5:

Galeria zdjęc R5
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 23 Mar, 2006   

starczyłby ten cooler na dwa siliniki :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Czw 23 Mar, 2006   

No cooler jest naprawdę niczego sobie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12