Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[S] bezwypadkowe, zadbane, szybkie Saxo VTS 16V
Autor Wiadomość

gd-r600
[Usunięty]

Wysłany: Czw 30 Sie, 2007   [S] bezwypadkowe, zadbane, szybkie Saxo VTS 16V

Z bólem serca i bez przekonania co do słuszności tej decyzji, zastanawiam się nad sprzedażą swojego Saxo. Powód tego postępowania ma napęd na cztery koła, silnik boxer i jest kosztowny w utrzymaniu.

-model VTS 16V
-niebieski, czarne tylne szyby boczne, felgi Speedline 14" seria
-klimatyzacja, elektryka, poduszka kierowcy
-rok produkcji 1998
-I właściciel w kraju, import z Włoch, kupiony w maju 2006 z przebiegiem 111 000 km
-BEZWYPADKOWY! Nikt w nim nie zginął, nie był prostowany ani malowany
-aktualny przebieg: 145 300 km
-zero rdzy

-dolot Raceland
-wydech N-grupowy Supersprint (środkowy + tłumik, kat usunięty)
-wałek rozrządu przestawiony o jeden ząbek (minimalnie lepszy dół)
-aluminiowy korek wlewu paliwa Zender
-nakładki na pedały Sparco
-dźwignia zmiany biegów od Peugeot S16

-pomiar z 01/09/ na ul. Mineralnej (W-wa): 124,1 KM @ 6535 rpm / 157,3 Nm @ 5103 rpm

-serwisowany tylko w Adamant Engineering
-olej zmieniany co 6 000 km
-od wiosny '07 leję tylko V-Power 99+

w ciągu roku wymieniłem na nowe m.in.
-rozrząd (przy 111 000 km)
-uszczelkę pod głowicą (przy 111 000 km)
-maglownicę (na używkę z innego egzemplarza, chciałem pozbyć się luzów)
-pompę wody (miałem za free z SKF)
-łożyska w przednich kołach (miałem za free z SKF)
-amortyzatory przód (seria, wymiana na wiosnę '07)
-pasek klinowy
-koło pasowe wału korbowego (oryginalne Citroen)
-akumulator (sierpień '07)
-tylny stabilizator (wiosna '07)
-łapy tylnego stabilizatora (wiosna '07)
-belka po regeneracji (wiosna '07)
-sprzęgło
-klocki przód (teraz są Ferodo DS2000)
-klocki tył (teraz są ATE)
-linkę sprzęgła (oryginalna Citroen, lato '07)
-nadkole prawe (oryginalne Citroen, lato '07)
-regulację korektora siły hamowania

-obecnie jeździ na oponach Dunlop Sport SP 01, założone na wiosnę '07, ok. 9 000 km przebiegu. Mam też komplet zimówek Michelin Alpin na prawie nówkach stalowych.

minusy:
-lekki luz w kierownicy, ale wyczuwalny tylko na postoju
-pęknięty przedni zderzak w prawym rogu, jak najbardziej do sklejenia
-brak anteny dachowej, urwana z mocowaniem w myjni

Saxo kupiłem sobie na urodziny, jest moim wymarzonym samochodem. Super zadbany, nie katowany, zero sportu. Robiony dla siebie na długie lata, jednak trafiła się okazja na Imprezę GT.

Bardzo szybki egzemplarz, w dwie osoby zamyka szafę.

Interesuje mnie jedynie oddanie Saksusia w dobre, hot hatchowe ręce! Cena do uzgodnienia. Po weekendzie dorzucę fotki.

tel: 0 503 600 500, Grzesiek.
Ostatnio zmieniony przez gd-r600 Sob 01 Wrz, 2007, w całości zmieniany 3 razy  
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 30 Sie, 2007   

dzisiaj dzwonił typ, który chciał łyknąć saxo piotrka ale juz jest sprzedane.
strzeliłem z dupy ze mam kogos kto moze chce sprzedać.
powiedziałem mu ze podzwonie i sie popytam
tu masz numer.
504 585 052
ogolnie chce saxo vts kupić, pogadaj z nim
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 30 Sie, 2007   

Michał napisał/a:
dzisiaj dzwonił typ, który chciał łyknąć saxo piotrka ale juz jest sprzedane.
strzeliłem z dupy ze mam kogos kto moze chce sprzedać.
powiedziałem mu ze podzwonie i sie popytam
tu masz numer.
504 585 052
ogolnie chce saxo vts kupić, pogadaj z nim

Michał - Dealer Saxo VTS Polska :D
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 30 Sie, 2007   

Michał napisał/a:
strzeliłem z dupy

Hehehe dobrze powiedziane.
PiTT napisał/a:
Michał - Dealer Saxo VTS Polska :D

I chwała mu za to ;) Inna sprawa że samochody z HH sa warte każdych pieniędzy.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

608 662 904
Tu masz następny numer goscia który był bardzo zainteresowany piotrka vtsem.
Wlasnie z nim rozmawiałem, powiedziałem mu o twoim. Powiedziałem ze to jest mega zadkosc spotkać nie tłuczonego saxo. Zadzwon do niego !!
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

gd-r600 napisał/a:
Powód tego postępowania ma napęd na cztery koła, silnik boxer i jest kosztowny w utrzymaniu.

To napisz już czy STI,WRX lub GT... Tak czy owak na suchym z 4wd już nie będzie takich wrażeń jak w saxo.
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

gd-r600 napisał/a:
trafiła się okazja na Imprezę GT.

Marku ;)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

Oj, przepraszam... Gt fajne. Uwolnij wydech, zrób elektronikę to zacznie też jechać.
 
 

gd-r600
[Usunięty]

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.

Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu :)
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

gd-r600 napisał/a:
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.

Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu :)


niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921? :)

fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

pcs napisał/a:
gd-r600 napisał/a:
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.

Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu :)


niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921? :)

fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.



ech...
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

pcs napisał/a:
niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921?


fetysz ??
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

KonradMK napisał/a:
pcs napisał/a:
gd-r600 napisał/a:
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.

Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu :)


niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921? :)

fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.



ech...


ech ...
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

gd-r600 napisał/a:
Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000
No tak to wiele wyjaśnia.
Ale masz świadomość tego że to nie jest hatchback ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pią 31 Sie, 2007   

pcs napisał/a:
KonradMK napisał/a:
pcs napisał/a:
gd-r600 napisał/a:
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.

Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu :)


niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921? :)

fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.



ech...


ech ...


hehe miało być śmieszne ale jakoś mi nie wyszło :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 12