Z bólem serca i bez przekonania co do słuszności tej decyzji, zastanawiam się nad sprzedażą swojego Saxo. Powód tego postępowania ma napęd na cztery koła, silnik boxer i jest kosztowny w utrzymaniu.
-model VTS 16V
-niebieski, czarne tylne szyby boczne, felgi Speedline 14" seria
-klimatyzacja, elektryka, poduszka kierowcy
-rok produkcji 1998
-I właściciel w kraju, import z Włoch, kupiony w maju 2006 z przebiegiem 111 000 km
-BEZWYPADKOWY! Nikt w nim nie zginął, nie był prostowany ani malowany
-aktualny przebieg: 145 300 km
-zero rdzy
-dolot Raceland
-wydech N-grupowy Supersprint (środkowy + tłumik, kat usunięty)
-wałek rozrządu przestawiony o jeden ząbek (minimalnie lepszy dół)
-aluminiowy korek wlewu paliwa Zender
-nakładki na pedały Sparco
-dźwignia zmiany biegów od Peugeot S16
-pomiar z 01/09/ na ul. Mineralnej (W-wa): 124,1 KM @ 6535 rpm / 157,3 Nm @ 5103 rpm
-serwisowany tylko w Adamant Engineering
-olej zmieniany co 6 000 km
-od wiosny '07 leję tylko V-Power 99+
w ciągu roku wymieniłem na nowe m.in.
-rozrząd (przy 111 000 km)
-uszczelkę pod głowicą (przy 111 000 km)
-maglownicę (na używkę z innego egzemplarza, chciałem pozbyć się luzów)
-pompę wody (miałem za free z SKF)
-łożyska w przednich kołach (miałem za free z SKF)
-amortyzatory przód (seria, wymiana na wiosnę '07)
-pasek klinowy
-koło pasowe wału korbowego (oryginalne Citroen)
-akumulator (sierpień '07)
-tylny stabilizator (wiosna '07)
-łapy tylnego stabilizatora (wiosna '07)
-belka po regeneracji (wiosna '07)
-sprzęgło
-klocki przód (teraz są Ferodo DS2000)
-klocki tył (teraz są ATE)
-linkę sprzęgła (oryginalna Citroen, lato '07)
-nadkole prawe (oryginalne Citroen, lato '07)
-regulację korektora siły hamowania
-obecnie jeździ na oponach Dunlop Sport SP 01, założone na wiosnę '07, ok. 9 000 km przebiegu. Mam też komplet zimówek Michelin Alpin na prawie nówkach stalowych.
minusy:
-lekki luz w kierownicy, ale wyczuwalny tylko na postoju
-pęknięty przedni zderzak w prawym rogu, jak najbardziej do sklejenia
-brak anteny dachowej, urwana z mocowaniem w myjni
Saxo kupiłem sobie na urodziny, jest moim wymarzonym samochodem. Super zadbany, nie katowany, zero sportu. Robiony dla siebie na długie lata, jednak trafiła się okazja na Imprezę GT.
Bardzo szybki egzemplarz, w dwie osoby zamyka szafę.
Interesuje mnie jedynie oddanie Saksusia w dobre, hot hatchowe ręce! Cena do uzgodnienia. Po weekendzie dorzucę fotki.
tel: 0 503 600 500, Grzesiek.
Ostatnio zmieniony przez gd-r600 Sob 01 Wrz, 2007, w całości zmieniany 3 razy
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Czw 30 Sie, 2007
dzisiaj dzwonił typ, który chciał łyknąć saxo piotrka ale juz jest sprzedane.
strzeliłem z dupy ze mam kogos kto moze chce sprzedać.
powiedziałem mu ze podzwonie i sie popytam
tu masz numer.
504 585 052
ogolnie chce saxo vts kupić, pogadaj z nim
dzisiaj dzwonił typ, który chciał łyknąć saxo piotrka ale juz jest sprzedane.
strzeliłem z dupy ze mam kogos kto moze chce sprzedać.
powiedziałem mu ze podzwonie i sie popytam
tu masz numer.
504 585 052
ogolnie chce saxo vts kupić, pogadaj z nim
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pią 31 Sie, 2007
608 662 904
Tu masz następny numer goscia który był bardzo zainteresowany piotrka vtsem.
Wlasnie z nim rozmawiałem, powiedziałem mu o twoim. Powiedziałem ze to jest mega zadkosc spotkać nie tłuczonego saxo. Zadzwon do niego !!
Oj, przepraszam... Gt fajne. Uwolnij wydech, zrób elektronikę to zacznie też jechać.
gd-r600 [Usunięty]
Wysłany: Pią 31 Sie, 2007
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.
Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.
Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu
niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921?
fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.
Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu
niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921?
fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.
Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu
niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921?
fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.
ooooooo, dzięki serdeczne za te namiary, zadzwonię do nich dziś i przedstawię ofertę.
Marek: Impreza GT Nardi (lżejsza, bez klimy/poduszek/ABS). Rok 2000, ex demo z Prodrive UK, ale kierę ma po naszej stronie. Zmieniony chip, regulowana Kayaba, wydech Japoński od kolektorów (nie pamiętam nazwy). Kupiony od Polki z Londynu
niech zgadne ... staruszka, rocznik 1921?
fura przekozak, mi sie taka marzy ale to jest powyzej 60tys normalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach