auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007 Dolot i ITB ??
witam i o radę techniczną pytam:
poniewaz moje auto stoi teraz u Adasia to mysle co moge jeszcze do niego dodac. Tak sobie wymyslilem zeby zrobic dolot ala A grupa.
Zgodnie z tym co kiedys wyslal mi k-mart dolot wyglada w ten sposob:
i teraz mam taki PROBLEM
niby zgodnie z ksiazka renault sport a grupowy dolot dochodzi do motoru tak jak na zdjeciu powyzej.....
no ten drugi wlasnie ma itb, jak by zdjac ten caly dolot to pewnie chodzilby jeszcze lepiej, tylko by ocs zaraz wessal. Przy trabkahc dolot spelnia w sumie troche inne funkcje niz normalny, puszka rezonansowa nie ma juz znaczenia.
KOLEKTOR SPORTOWY RENOMOWANEJ ANGIELSKIEJ FIRMY JENVEY
TZW. TRĄBKI
-UNIWERSALNY DO SILNIKOW O POJ 1600-2000 CCM
-DUZY WZROST MOCY ZE WZGLEDU NA
-4 ODDZIELNE PRZEPUSTNICE
-PIONOWE ZASYSANIE MIESZAZNKI ZADNYCH ZAWIROWAN TZW. SLIGHT-SHOT
-PRACA KAZDEGO CYLINDRA NIE JEST ZAKLUCANA FALAMI INNEGO
PIEKNA PRACA I DZWIEK DLA MELOMANOW
-WRAZ Z LISTWA PALIWAWA
-4 WTRYSKIWACZE O PARAMETRACH 317CC PRZY 3BAR
-ZESPOL FILTRUJĄCY ITG
-CENA ZAKUPU ZESTAWU OK 9000 ZL
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
pcs napisał/a:
no ten drugi wlasnie ma itb, jak by zdjac ten caly dolot to pewnie chodzilby jeszcze lepiej, tylko by ocs zaraz wessal. Przy trabkahc dolot spelnia w sumie troche inne funkcje niz normalny, puszka rezonansowa nie ma juz znaczenia.
juz mi angole odpisali.... Przy zastosowaniu takiego karbonowego airboxa chodzi glownie o to zeby trąbki zasysaly zimne powietrze prosto z dolotu. Dlatego prowadzi sie powietrze spod szyby do airboxa a ten wlasnie karbonowy airbox montuje sie jak najblizej trabek
kurde najaralem sie - 400 funtow takie cos kosztuje czy to mozliwe?
400 funtow moga kosztowac same trabki i mechaniczne przepustnice, do tego potrzebujesz wtryski, pompe/regulator cisnienia paliwa, obudowe trabek z filtrem, i komputer (Twoj sie moze by dalo przeprogramowac). Wez pod uwage ze zuzycie paliwa wzrasta dwukrotnie. Dzwiek ponoc faktycznie marzenie.
Ale na Towim miejscu bym w to szedl, pasuje zajebiscie do Twojej repliki. Powininno tez byc ok 20-25 koni wiecej. Problem ze znalezieniem czlowieka ktory to zrobi (moze ktos kto robi auta do wyscigow? )
moim zdaniem sie zmiesci bo odpadnie ci normalna przepustnica i caly kolektor dolotowy z filtrem.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
wlasnie sciagam oferte od Jenveya
narazie wynika tak z moich wyliczen ze to co podales wynosi jakies 700 funtow czyli 4.100
dlatego nadal nie rozumiem gdzie sa te po 9000
Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)
wiem jedno napalilem sie i chce cos takiego
kolejne info od wlasiciela tego autka:
walki takie same jak u mnie, setup praktycznie ten sam - wyszlo 216 KM i 13,4 na 1/4 mili w Santa Pod :562:
jak widac gosc tylko musial zrobic chlodnice na zamowienie (nizsza) i do tego wyciac dziure w masce ale sam proponuje zeby zrobic doloty tak jak wyzej (czyli air box)
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
Bad-i napisał/a:
Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)
To tylko kwestia czy ten silnik jest odporny na krecenie wysoko, max moc bedziesz mial cos okolo 8k.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
eM napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)
To tylko kwestia czy ten silnik jest odporny na krecenie wysoko, max moc bedziesz mial cos okolo 8k.
nie prawda - 216 KM uzyskali przy limiterze ustawionym na 7.300
dodam tylko ze ja swojego juz krecilem 7.500 bez bolu
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
Bad-i napisał/a:
eM napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)
To tylko kwestia czy ten silnik jest odporny na krecenie wysoko, max moc bedziesz mial cos okolo 8k.
nie prawda - 216 KM uzyskali przy limiterze ustawionym na 7.300
dodam tylko ze ja swojego juz krecilem 7.500 bez bolu
A na jakim paliwie?
piszac o max mocy mialem na mysli te 239koni, 215 to lajcik.
Badi chyba juz moze krecic 8000tys, ale fakt ze moga sie przydac jakies mocniejsze sprezynki i super wywazenie. No i pewnie warto zakuc bo pryrost momentu przy itb jest sporawy (kute tloki 400 funtow i korby 400 funtow )
239 to inny motor (2.0), itb daje duuzo momentu wyzej na obrotach, nie trzeba krecic wyzej, niz walki pozwalaja (to nie honda ).
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
paliwo jak najbardziej regular
jezeli chodzi o 239 KM to zakrecili go wtedy do 8.000 - ja mysle ze po obecnych przerobkach tyle wlasnie bede mogl krecic bo wszystko bedzie wywazone.
Jezeli chodzi o same kute tloki to w to chyba wejde i kupie odrazu te doprezajace (z tego co pamietam 3.500 wussnera). Jezeli chodzi o korby to korby od 1.8 sa wystarczajace.
jedyne co moglbym jeszcze pomyslec to zmiana walkow na hardcore i przejscie na mechanike, ale poczekajmy co wyjdzie z tego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach