Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot i ITB ??
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   Dolot i ITB ??

witam i o radę techniczną pytam:
poniewaz moje auto stoi teraz u Adasia to mysle co moge jeszcze do niego dodac. Tak sobie wymyslilem zeby zrobic dolot ala A grupa.

Zgodnie z tym co kiedys wyslal mi k-mart dolot wyglada w ten sposob:









i teraz mam taki PROBLEM

niby zgodnie z ksiazka renault sport a grupowy dolot dochodzi do motoru tak jak na zdjeciu powyzej.....

To dlaczego przy zastosowaniu czegos takiego:





dolot idzie jakby przed przepustnice ????
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

no ten drugi wlasnie ma itb, jak by zdjac ten caly dolot to pewnie chodzilby jeszcze lepiej, tylko by ocs zaraz wessal. Przy trabkahc dolot spelnia w sumie troche inne funkcje niz normalny, puszka rezonansowa nie ma juz znaczenia.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

no dobra a to co jest:

http://www.jacky.pl/pl/ka....php?strona=234

i co myslicie o tym

KOLEKTOR SPORTOWY JENVEY S1600 S2000 KIT-CAR WYSCIGI RALLYCROSS RAJDY 3 września 2007


KOLEKTOR SPORTOWY RENOMOWANEJ ANGIELSKIEJ FIRMY JENVEY
TZW. TRĄBKI
-UNIWERSALNY DO SILNIKOW O POJ 1600-2000 CCM
-DUZY WZROST MOCY ZE WZGLEDU NA
-4 ODDZIELNE PRZEPUSTNICE
-PIONOWE ZASYSANIE MIESZAZNKI ZADNYCH ZAWIROWAN TZW. SLIGHT-SHOT
-PRACA KAZDEGO CYLINDRA NIE JEST ZAKLUCANA FALAMI INNEGO
PIEKNA PRACA I DZWIEK DLA MELOMANOW
-WRAZ Z LISTWA PALIWAWA
-4 WTRYSKIWACZE O PARAMETRACH 317CC PRZY 3BAR
-ZESPOL FILTRUJĄCY ITG
-CENA ZAKUPU ZESTAWU OK 9000 ZL




cena: 3900
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

Mnie najbardziej przekonuje: PIEKNA PRACA I DZWIEK DLA MELOMANOW
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

pcs napisał/a:
no ten drugi wlasnie ma itb, jak by zdjac ten caly dolot to pewnie chodzilby jeszcze lepiej, tylko by ocs zaraz wessal. Przy trabkahc dolot spelnia w sumie troche inne funkcje niz normalny, puszka rezonansowa nie ma juz znaczenia.


juz mi angole odpisali.... Przy zastosowaniu takiego karbonowego airboxa chodzi glownie o to zeby trąbki zasysaly zimne powietrze prosto z dolotu. Dlatego prowadzi sie powietrze spod szyby do airboxa a ten wlasnie karbonowy airbox montuje sie jak najblizej trabek

kurde najaralem sie :D - 400 funtow takie cos kosztuje czy to mozliwe?
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

400 funtow to malo troche, tylko kosztuje profi dolot

do sporta itb nowe to ponad 3000funtow:

http://www.k-tecracing.co...uct.asp?id=1565
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

pcs napisał/a:
400 funtow to malo troche, tylko kosztuje profi dolot

do sporta itb nowe to ponad 3000funtow:

http://www.k-tecracing.co...uct.asp?id=1565


Ok ok mi tez sie tak wydaje ale dlaczego w takim razie na stronie
http://www.jenvey.co.uk/ cena to 400 funtow (wiem ze to same ITB)bez listwy itd....
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

zdjecie silnika clio z ITB - martwi mnie to czy te trabki z filtrem zmieszcza sie pod maska?

 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

400 funtow moga kosztowac same trabki i mechaniczne przepustnice, do tego potrzebujesz wtryski, pompe/regulator cisnienia paliwa, obudowe trabek z filtrem, i komputer (Twoj sie moze by dalo przeprogramowac). Wez pod uwage ze zuzycie paliwa wzrasta dwukrotnie. Dzwiek ponoc faktycznie marzenie.

Ale na Towim miejscu bym w to szedl, pasuje zajebiscie do Twojej repliki. Powininno tez byc ok 20-25 koni wiecej. Problem ze znalezieniem czlowieka ktory to zrobi (moze ktos kto robi auta do wyscigow? )

moim zdaniem sie zmiesci bo odpadnie ci normalna przepustnica i caly kolektor dolotowy z filtrem.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

wlasnie sciagam oferte od Jenveya
narazie wynika tak z moich wyliczen ze to co podales wynosi jakies 700 funtow czyli 4.100

dlatego nadal nie rozumiem gdzie sa te po 9000

Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)

wiem jedno napalilem sie i chce cos takiego :D

kolejne info od wlasiciela tego autka:





walki takie same jak u mnie, setup praktycznie ten sam - wyszlo 216 KM i 13,4 na 1/4 mili w Santa Pod :562:

jak widac gosc tylko musial zrobic chlodnice na zamowienie (nizsza) i do tego wyciac dziure w masce ale sam proponuje zeby zrobic doloty tak jak wyzej (czyli air box)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

Bad-i napisał/a:
Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)

To tylko kwestia czy ten silnik jest odporny na krecenie wysoko, max moc bedziesz mial cos okolo 8k.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

eM napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)

To tylko kwestia czy ten silnik jest odporny na krecenie wysoko, max moc bedziesz mial cos okolo 8k.


nie prawda - 216 KM uzyskali przy limiterze ustawionym na 7.300

dodam tylko ze ja swojego juz krecilem 7.500 bez bolu
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

Bad-i napisał/a:
eM napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Anglicy mi wlasnie napisali ze na takim zestawie zrobili 215 KM z silnika 1.8 czyli takiego jaki mialem a z 2.0 zrobili 239 KM (jak to wytrzymalo na zwyklych gratach?)

To tylko kwestia czy ten silnik jest odporny na krecenie wysoko, max moc bedziesz mial cos okolo 8k.


nie prawda - 216 KM uzyskali przy limiterze ustawionym na 7.300

dodam tylko ze ja swojego juz krecilem 7.500 bez bolu

A na jakim paliwie?
piszac o max mocy mialem na mysli te 239koni, 215 to lajcik.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

Badi chyba juz moze krecic 8000tys, ale fakt ze moga sie przydac jakies mocniejsze sprezynki i super wywazenie. No i pewnie warto zakuc bo pryrost momentu przy itb jest sporawy (kute tloki 400 funtow i korby 400 funtow :) )

239 to inny motor (2.0), itb daje duuzo momentu wyzej na obrotach, nie trzeba krecic wyzej, niz walki pozwalaja (to nie honda :) ).
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007   

paliwo jak najbardziej regular

jezeli chodzi o 239 KM to zakrecili go wtedy do 8.000 - ja mysle ze po obecnych przerobkach tyle wlasnie bede mogl krecic bo wszystko bedzie wywazone.

Jezeli chodzi o same kute tloki to w to chyba wejde i kupie odrazu te doprezajace (z tego co pamietam 3.500 wussnera). Jezeli chodzi o korby to korby od 1.8 sa wystarczajace.

jedyne co moglbym jeszcze pomyslec to zmiana walkow na hardcore i przejscie na mechanike, ale poczekajmy co wyjdzie z tego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9