auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
Czyli krecic sie moze krecic i wszystko zniesie - w takim razie Bad-i - GO FOR IT
Co do kutych gratów, nie wiem jakie zestawy tam są ale same kute sie nie sprawdzą, muszą być specjalne z lekkich stopow do krecenia wysoko i proponuje doprężyć.
Silniki renault maja to do siebie ze sa fatalne do krecenia bo silnik ktory ma bad-i ma skok 93mm, a seryjny dol mozna krecic 8000rpm.
B16 z tego co pamietam ma skok 77mm wiec dla f7r 8000 to tyle co dla b16 9350.
Skubance produkuja tez sporo momentu, mozna przekroczyc 220Nm.
ITB jest dobrym pomyslem, z walkami i po doprezeniu 200KM peka z zapasem.
A dzwiek, hmm, dzwiek sie zmienia ale jego natezenie rowniez bardzo
P.S. Z wystrojeniem gorzej, program pod ITB wymaga zupelnie innych danych niz z seryjnym dolotem. W MS'ie mam dobra opcje ze robie mapy tps x rpm a nie jak zawyczaj w samcohodzie seryjnym map x rpm.
P.S2. Ma ktos gdzie katalog zaworow, bo juz sie pogubulem ktora glowica ma wieksze seryjnie, megane czy willy, to co znalazlem:
"also you will see better gains using a Megane head (f7R 710) as the inlet ports are circular and it has bigger valves then the Willy unit"
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 05 Wrz, 2007
dzik napisał/a:
P.S. Z wystrojeniem gorzej, program pod ITB wymaga zupelnie innych danych niz z seryjnym dolotem. W MS'ie mam dobra opcje ze robie mapy tps x rpm a nie jak zawyczaj w samcohodzie seryjnym map x rpm.
Troche OT - ogarnaleś już MS'a?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
W NA owszem, jezdzi idealnie. W doladowaniu sie nie bawilem.
Mialem super stabilne obroty jalowe 700rpm przy wtrsykach 370, takich jak ma Carlos
Taka przewaga nade ECU hondy
Bede teraz sciagal drugiego prawdopodobnie z wyjsciem na dwie cewki i prockiem 2.0
Soft "extra" jest juz stabilny i oferuje naprawde niezle mozliwosci.
Tym gadem powinno sie udac obsluzyc wiekszosc zabawek na linkowej przepustnicy, jak bedzie gpio stabilne to MS'em bedzie mozna obsluzyc nawet clio rs phII, skrzynie automatyczna gdyby mial, zamykac szyby powyzej 50km/h i inne bajery jakie do lba strzela.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007
Angole napisali ze mozna taki setup spokojnie wystroic zmieniajac mape na ecu (zadnych stand alonow i innych swin).
W kazdym badz razie w tej chwili sciagam oferte od Jenveya bo jednak lepiej jest zrobic cos co jest dedicated. Jedyny problem to fakt ze Jenvey nie robi flanszy pod moje clio.... Czy wiecie kto jest w stanie cos takiego dorobic.
Dziku - we wszystkich informacjach jakie mam jest podkreslone ze glowica od meganki jest lepsza
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 06 Wrz, 2007
dzik napisał/a:
W NA owszem, jezdzi idealnie. W doladowaniu sie nie bawilem.
Mialem super stabilne obroty jalowe 700rpm przy wtrsykach 370, takich jak ma Carlos
Taka przewaga nade ECU hondy
Ty tam nie masz kompresora dziku
A do tego to jest seryjne ecu ktore ma takie mozliwosci jak wiele SA.
Po trzecie ja u Karola jeszcze nie skonczylem z wolnymi obrotami i finalnie bedzie tam miodzio.
eM, szacun dla ECU hondy ale co do SA to jednak tam mozliwosci sa zazwyczaj wieksze.
Pamietaj ze wtrysk w moim R5 to nie modyfikacja a konstrukcja od zera
Obsluga niskoomowych wtryskow to wazna sprawa, rezystory i inne pierdoly typu relay-board to jednak protezy i nie zapewniaja wykorzystania calego zakresu pracy wtryskiwacza co przy duzych mocach z litra sie przydaje.
Porownywanie ecu hondy do SA nie ma sensu, to ECU ktory seryjnie daje ogromne mozliwosci i jest to w hondach duper.
Ja moge podac kilka fajnych cech ktore ma glupi tani MS:
- wiele jednoczesnych map, czyli mozemy wysterowac dwie pary wtryskow, wtrysk wody, NO2 itd
- obsluga stukow ktora mozna wykorzystac
- obsluga wtryskow niskoomowych (do 4cyl)
- GPIO, czyli can i ogromna ilosc wejsc/wyjsc + pisanie wlasnych programow, np obsluga automatu i innych bzdur
w MS nad komercyjnymi rozwiazaniami ma ogromna przewage, co potrafia do dorzuca, producent SA powie "kup wyzszy model"
Bad-i, musze sprawdzic te glowice a dokladnie roznice w osprzecie. Meganka nie ma rozdzielacza, myslalem ze konstrukcja nawet nie pozwala na zalozenia walka od wersji z rodzielaczem ale widocznie jest inaczej. Gdybym wiedziel wczesniej to R5 juz by jezdzila, wsadzilbym walek od 1.816v, kompa od niego i byloby z glowy
Musze to sprawdzic dokladnie, chce przejsc na rozdzielacz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach